Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממסעותי בפורום מצאתי הודעה זו:

 

לי יש פז'ו 1400 306

 

שנת 2001

קילומטר 140100

גיר ידני

 

דלק

מחוץ לעיר 1ל 20

בתוך 1 ל 13

 

 

שום תקלות 9 חודשים אצלי

 

חלקים לטיפול 10000 עולים 120

 

נוחות נסיעה משובחת

 

הדגם הזה משמש הרבה מוניות

ראיתי אותו אצל כמה מורי נהיגה

וחברות ליסינג גדולות מחזיקות בו (גם לסלקום יש צי רכב של הרכב הנ"ל)

 

אני מרוצה מאוד וממליץ, לא תמצא כזה רכב בכזה מחיר (ניתן להשיג ב 30000ש"ח)

-------------------------

 

אחרי שיחה עם חבר שהחליט למכור את האוטו החדש שקנה לפני שנתיים ותחשיב זריז לפיו 1000ק"מ לפי 1:10 ליטר לק"מ יוצא 100ליטר בחודש לפי 7ש"ח לליטר יוצא 700ש"ח לחודש וזה רק על דלק ורק על 1000ק"מ בלבד (כשהיום נהוג לחשב לפי 1700 דהינו 1200ש"ח לחודש רק לדלק) - יוצא שיש לתת הדעת על צריכת הדלק ולשים אותה במיקום גבוה במיוחד

 

1:20 נשמע לי דמיוני מה דעתכם?

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

פורסם

כשהיה לי את ה ZX1400 (קרבורטור מול הזרקה ברכב המדובר) הגעתי איתו ל1:17 בחוץ, ללא מזגן.

יותר מזה אין הרבה סיכוי להגיע, אולי לפי מחשב דרך או חישוב מוטעה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

דמיוני לחלוטין, אז מה אם מישהו כתב.

 

יש עוד מלא אי דיוקים בהודעה שלו.

 

שום פיזו 306 1.4 לא הייתה מונית וגם לא רכב לימוד נהיגה.

חלקים נורמאליים לטיפול 10000 עולים יותר מ120 ש"ח

 

זה שהרכב היה בליסינג לא אומר שהוא חסכוני או טוב או משהוא אחר.

 

מעניין אגב, ממתי ההודעה, כי כבר מזמן (לפחות 3-4 שנים) אין פיזו 306 בסלקום.

 

ברנו קליאו 1600 של אמא שלי, בשיוט בכביש בינעירוני במהירות 80 קמ"ש, מחשב דרך בתצוגה של צריכה רגעית אכן מראה 5 ליטר ל 100 ק"ם, אבל זה לא הצריכה בפועל, כי כל תזוזה קטנה של דוושת הגז מגדילה את הצריכה.

 

 

פורסם

צריכת הדלק מושפעת בעיקר מאופי הנהיגה.

יחד עם זאת בכל רכב יש טווח מסויים, כלומר צריכה מינימום ומקסימום.

הנתון שנמסר בלתי הגיוני בעליל.

אגב עם מגאן2 ידנית הצלחתי להגיע ב75-80 קמ"ש ל 5.5ליטר \100 ק"מ, אבל בכל נשימה שלי השעון קפץ ל6.5

פורסם

תעשה חיפוש ,

היה מישהו עם גטס שנסע מירושליים לת"א , כל הדרך בירידה , והגיע לתצרוכת של 1:30 ,

 

מה המסקנה?

באופן תיאורטי-הוא מאמין שהרכב יכול להגיע ל1:30 ,

באופן מעשי - כל כמה ימים הוא צריך לתדלק את הרכב .

מידן.

ZZR

פורסם

ברור שייתכן!

כבה את האוטו ותן לו להתדרדר במורד.

 

אור, ה1400 מעולם לא ראתה 1:17, בימיה הטובים ואחרי שיפוץ קרב' אצל צביקה היא הגיעה ל1:15

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...