Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זוהי המחליפה של ה 106 ראלי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זה יקרה וזאת תהיה המחליפה באמת, אז ה 106 ראלי זה באמת אוטו שישאר יחודי

ולא יחזור עוד לעולם :cry:

פאק, ממש נדפק לכם השכל מהאוטו הזה, הא?

אפשר לחשוב - פיסת הסטוריה מוטורית עוזבת אותנו לבלי שוב...

תתאפסו על עצמכם - מדובר בספורטיבית זולה ומהנה. וזהו. לא פרארי 250GTO.

 

לפעמים אני מתחרפן מהרצינות התהומית של הסגידה לראלי בפורום הזה.

 

הלו מה יש לך בן אדם אתה כנראה לא הבנת מה שאני אומר אז שים לב.

 

זה בכלל לא קשור לראלי כבר לא מיצריים מכוניות כמו פעם כמו ה106,205,306 וגם הסקסו והRSI בקיצור מכוניות שנתנו פאן נטו לנהג :!:

 

ולא כמו היום שיש את כל המערכות האלה ששולטות על האוטו.

 

פשוט במקרה הזה היתה השוואה לראלי שלדעתי אין מה להשוות זה הכל.

 

הבנת :!:

פורסם
זה בכלל לא קשור לראלי כבר לא מיצריים מכוניות כמו פעם כמו ה106,205,306 וגם הסקסו והRSI בקיצור מכוניות שנתנו פאן נטו לנהג

 

אני מוחה נחרצות!!!!!!!!

הRSI נתנה , מעבר לפאן גם המון המון קרקושים!!!!

זה לא פייר מצידך להמעיט בערכה ככה :lol:

 

וברצינות, אין מה לעשות. היום עומדים לנגד יצרני ומתכנני הרכבים לקוחות שהתרגלו כבר ל"משהו אחר" ולכן לא נראה רכבים מינימליסטיים כגון ה205GTI, 106ראלי וכדומה.

השאלה היא מתי נראה רכב שמצליחה לתת כיף (לא דווקא כוח אלא בעיקר הנאה מנהיגה), אמינות סבירה או יותר, מחיר שפוי וכדומה... אה.... נראה לי שיש אחד כזה... :wink:

:-)

פורסם
זה בכלל לא קשור לראלי כבר לא מיצריים מכוניות כמו פעם כמו ה106,205,306 וגם הסקסו והRSI בקיצור מכוניות שנתנו פאן נטו לנהג

 

אני מוחה נחרצות!!!!!!!!

הRSI נתנה , מעבר לפאן גם המון המון קרקושים!!!!

זה לא פייר מצידך להמעיט בערכה ככה :lol:

 

וברצינות, אין מה לעשות. היום עומדים לנגד יצרני ומתכנני הרכבים לקוחות שהתרגלו כבר ל"משהו אחר" ולכן לא נראה רכבים מינימליסטיים כגון ה205GTI, 106ראלי וכדומה.

השאלה היא מתי נראה רכב שמצליחה לתת כיף (לא דווקא כוח אלא בעיקר הנאה מנהיגה), אמינות סבירה או יותר, מחיר שפוי וכדומה... אה.... נראה לי שיש אחד כזה... :wink:

 

הכוונה היא ליאריס "טראנזיט" ספורט?

 

אם כבר אז הקליאו, למרות מכירה הטיפה יקר, או ה 206 שבקרוב תגיע.

Back to the original - NC again.

פורסם
זה בכלל לא קשור לראלי כבר לא מיצריים מכוניות כמו פעם כמו ה106,205,306 וגם הסקסו והRSI בקיצור מכוניות שנתנו פאן נטו לנהג

 

אני מוחה נחרצות!!!!!!!!

הRSI נתנה , מעבר לפאן גם המון המון קרקושים!!!!

זה לא פייר מצידך להמעיט בערכה ככה :lol:

 

וברצינות, אין מה לעשות. היום עומדים לנגד יצרני ומתכנני הרכבים לקוחות שהתרגלו כבר ל"משהו אחר" ולכן לא נראה רכבים מינימליסטיים כגון ה205GTI, 106ראלי וכדומה.

השאלה היא מתי נראה רכב שמצליחה לתת כיף (לא דווקא כוח אלא בעיקר הנאה מנהיגה), אמינות סבירה או יותר, מחיר שפוי וכדומה... אה.... נראה לי שיש אחד כזה... :wink:

 

הכוונה היא ליאריס "טראנזיט" ספורט?

 

אם כבר אז הקליאו, למרות מחירה הטיפה יקר, או ה 206 שבקרוב תגיע.

 

יש לי קצת בעיה עם המחיר של הקליאו172 (או ה182 שתבוא עלינו לטובה) וה206RC... רכב שעולה 150K~ איננו רכב עממי.

אני לא מתכוון לפאר ולהלל את הTS כי סה"כ זה רכב די ממוצע . לא חזק מידי, לא ספורטיבי "כמו פעם" אבל בהסתכלות היום על היצע הדגמים הסמי-ספורטיביים זו כנראה הבחירה הטובה ביותר והיחידה שנותנת באמת הנאה נטו מנהיגה.

:-)

פורסם
הלו מה יש לך בן אדם אתה כנראה לא הבנת מה שאני אומר אז שים לב.

זה בכלל לא קשור לראלי כבר לא מיצריים מכוניות כמו פעם כמו ה106,205,306 וגם הסקסו והRSI בקיצור מכוניות שנתנו פאן נטו לנהג :!:

ולא כמו היום שיש את כל המערכות האלה ששולטות על האוטו.

פשוט במקרה הזה היתה השוואה לראלי שלדעתי אין מה להשוות זה הכל.

הבנת :!:

הכעס של עידן מובן, כי כל קשר בין מה שכתבת בהודעה האחרונה שלך

לבין זו המקורית, הוא מקרי ביותר... :roll:

 

סתם שרשור מיותר: כבר דובר רבות על ה-C2 VTR, על התוונאות (VAN)

הקטנות החדשות ופתפותי ביצים על 106 ראלי. חבל.

MCS 2008

פורסם

המחליפה המודרנית של ה106 ראלי בישראל (וזה מה שחשוב עבורנו, הרי אנחנו גרים כאן בסופו של דבר...) היא ללא צל של ספק היאריס T.

המכונית שנותנת מקדם חיוך\שקל הכי גבוה שניתן להשיג כאן, בדיוק כמו ה106 ראלי בשעתה.

 

יש לציין כי אני אומר זאת באובייקטיביות מלאה, ללא שום כוונה ליצור הילה מיתית אשר תיצור Hype מטורף סביב הרכב :twisted:

פורסם
המחליפה המודרנית של ה106 ראלי בישראל (וזה מה שחשוב עבורנו, הרי אנחנו גרים כאן בסופו של דבר...) היא ללא צל של ספק היאריס T.

המכונית שנותנת מקדם חיוך\שקל הכי גבוה שניתן להשיג כאן, בדיוק כמו ה106 ראלי בשעתה.

 

יש לציין כי אני אומר זאת באובייקטיביות מלאה, ללא שום כוונה ליצור הילה מיתית אשר תיצור Hype מטורף סביב הרכב :twisted:

 

סוכן של טויוטה בפורום :!::p

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...