Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים כשאני מניע את האוטו התורים עומדים על קצת מעל ה 1 ובנסיעה על הילוך 5 כשאני על 100 קמ"ש הטורים נמצאים על 3

ולחבר שלי יש דייהו סופר רייסר ואוטו נפח מנוע כמו של ניונדאי שלי (1500)וכשהו נוסע על 100 הטורים אצלו על 2 וחצי מה יכולה להיות הבעיה? וגם צריכת הדלק ניראה לי קצת גבוהה יותר

פורסם

זהו עניין של יחסי תמסורת של הגיר/דפרנציאל ואין להשוות בין שתי המכוניות השונות.

לגבי הטורים בסרק 1K , ניתן לתקן את הדבר הזה במוסך.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אבל זה הגיוני על 3K טורים לנוסע על 100 זה הרבה לדעתי.

אפילו מכניות של מנוע 1300 לא מגיעות ל 3 טורים ב 100 קמייש (אני מתכוון בהילוך 5 ולא למשוך הילוך או משהו)

פורסם
זהו עניין של יחסי תמסורת של הגיר/דפרנציאל ואין להשוות בין שתי המכוניות השונות.

לגבי הטורים בסרק 1K , ניתן לתקן את הדבר הזה במוסך.

 

קבלתה תשובה נכונה .

 

בהדלקת המנוע, הטורים יעלו ל 1K-1.4K .

 

אחרי כדקה הם אמורים לרדת ל 800+- סל"ד .

אם נשאר אחרי מספר דקות על 1K+ , צריך לבדוק למה , ולכוון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כמובן שרצוי שבמהירות של 100 קמ"ש יהיו הטורים כמה שיותר נמוכים (כגון 2000 סל"ד) אז כמובן שתצרוכת הדלק תרד , סיבובי מנוע הם תוצאה של בעירת דלק יותר טורים יותר דלק ולהפך.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

לא בהכרח, דנו בזאת בעבר.

נסיעה סל"ד נמוך מידי יוצר בעירה רחוקה מלהיות מושלמת ויוצא שאתה מזבז הרבה דלק ללא המרה לתנועת הגלגלים.

כמו למשל לנסוע 70 קמ"ש בהילוך 5. תצרוכת הדלק תהיה יותר גרועה מאשר תיסע באותה מהירות בהילוך 4 שכמובן בה הסל"ד גבוה יותר.

פורסם

דניאל היקר , לכל רכב (מנוע) יש עקומת מומנט משלו, התנאי כמובן שאין להרחיק לכת בתזוזות מפיסגת המומנט/סל"ד,

בל נשכח שיש עוד עקומה היושבת בתחתית והיא של תצרוכת הדלק שם השקע הגדול הוא בטווח המומנט המרבי .

לסיכום כל יצרן עושה מאמצים להגיע במהירות השיוט לסל"ד של המומנט המרבי ושל תצרוכת הדלק המנימאלית.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אתה לא סותר את מה שטענתי. אתה יכול לנסוע ברכב ידני בסל"ד הרבה יותר נמול מנקודת שיא המומנט או מינימום תצרוכת הדלק הסגולית אם תרצה ולצרוך יותר דלק, כך שהטענה פחות סל"ד פחות דלק לא מדוייקת.

האמת שחבל לפתוח את הנושא הזה שוב. קרא את זה ותראה שבסוף הממצאים האמיתיים בשטח, כפי שנוסו ע"י מספר גולשים, ביססו את טענותי, למרות שבתחילה הם לא ממש נשמעו מחזיקות מים.

פורסם

הכול טוב ויפה אבל, ייצרני הרכב שואפים תמיד להוריד את סל"ד הסרק בכדי להפחית את צריכת הדלק וזיהום אוויר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה הקשר לסל"ד סרק? מידת סל"ד הסרק המנימאלית היא כזו שהמנוע יוכל להניע את עצמו ואת שאר המערכות התומכות (אלט', משאבת מים וכו') ללא שיכבה. כל מנוע ותכונותיו ולפי זה נקבע הסל"ד סרק. זיהום אויר בסרק הוא גבוה מאוד יחסית ומה גם שקיים בזבוז דלק משווע כי האנרגיה אינה מנוצלת לתנועת הרכב.

פורסם

פותח האשכול דיבר בין היתר על סל"ד סרק גבוה לכן התייחסתי אך ורק לסיבובי מנוע בסרק וצריכת הדלק.

לכן רשמתי שבסל"ד סרק גבוה צריכת הדלק גבוהה יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

פותח השרשור מתאר תופעה תקינה של סל"ד מוגבה לאחר התנעה קרה, ואתה דברת כי יצרנים שואפים להוריד סל"ד למניעת זיהום אויר, שזה לא המצב.

מה שכן אפשר להוסיף שיצרני רכבים מפתחים מערכת מתנע /אלטרנטור משולב שידומם את הרכב בכל עצירה על-מנת להפחית זיהום אויר, אך זה דורש מערכות עזר חשמליות מכח הכוונים (מדחס מזגן, מצבר עוצמתי של 42 וולט, משאבת מיים ושמן חחשמליים וכו').

×
×
  • תוכן חדש...