Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בהמשך לאשכול הקודם שפתחתי (בוצע איחוד, פעם הבאה המשך את הסיפור בשרשור המקורי - הנהלת הפורום) , בקשתי מהמוסכניק לבדוק את הברקס(הוא היה קצת קשה ובקושי עוצר) ,והיום הוא אמר לי שהמנוע נחלש(למרות שהוא די שמור כולה 150K לרכב בן 20 שה50K רק משנת 2000..) והוואקום חלש ,ובגלל זה הברקס גם נחלש כי אין מספיק וואקום.

 

הוא אמר שהוא בדק עם שעון והוואקום נחלש.

לפני שהכנסתי אותו למוסך ,הוצאתי את הצינור וואקום של הבוסטר ,והרגשתי יניקה די חזקה (זה עשה סימן באצבע).

איך משפרים את היניקה ,כלומר איך מעלים את הוואקום?(אולי משהו בקרבורטור?)

תודה!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אולי בורח ואקום מהבוסטר עצמו אם הרגשת ואקום די חזק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המוסכניק אמר שהוא בדק עם שעון וראה שהוואקום חלש .

מה שכן זה שלוחצים על הברקס בערך חצי ממהלך הדוושה ,אז שומעים פסססססס, אבל עד הסוף לא שומעים וכנ"ל גם כשלא לוחצים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי שלום רב!

לא ניתן להגביר וואקום, ניתן למנוע בריחת וואקום.

לדעתי קיימת בעייה של בריחת וואקום לכוון תוף המגבר בלם(בוסטר, הידרוווק), , יתכן ויש להחליף מגבר בלם, או להחליף שסתום אל חוזר תקול בחיבור למגבר בלם, בריחת הוואקום בעת לחיצה על הבלם, יכולה לגרום לדוושה קשה, ולירידה משמעותית בכושר הבלימה.

קראתי את השרשור האחרון שפתחת, קרא את התגובה האחרונה בשרשור, יש קשר לבעייה שלך, לקטע המצוטט הבא:

טוב אז האוטו במוסך מיום חמישי ,הגמגומים היו בגלל שהיה קרע בצינור וואקום ,הקרבורטור כוון ,היה בלאגן בחוטי וואקום,והיו הוא יעבור טיפול 10K ומחר אני משחרר אותו מהמוסך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לפי מה שהוא אמר לי ,החוטים שהיו קרועים הוחלפו ,הוא עשה סדר ביניהם ,ואלה שהיו חסרים הושלמו.

את הקרבורטור הוא אמר שהוא כיוון כי הכיוון הקודם לא היה נכון בגלל הסיפור של הוואקום.

הוא בדק עם שעון וואקום אחרי שהוא סידר את כל זה.

 

ובקשר לבוסטר אני גם חושב ככה, הוא אמר לי שהוא נסע איתו על 70 קמ"ש ונתן ברקס והאוטו נעצר ,אבל הדוושה הייתה קצת קשה.

אגב יש קשר לזה שהבוסטר שופץ לפני בערך שנה וחצי+- וכנ"ל גם המשאבה חדשה UMI?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שלום.

 

לי נראה מוזר הדיאגנוזה של המכונאי. אני לא יודע מה זה ואקום נחלש!

או שהואקום תקין והכול בסדר או לא ואז המנוע לא יכול לעבוד טוב כלומר המנוע יזייף עקב משיכת אויר .

אני היתי הולך למוסך אחר לבדיקה כי לי נישמה כול העסק הזה הזוי.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

טוב היום הבוסטר פורק ונשלח לבדיקה אצל "המדביק" בת"א ,ומחר אני יקבל תשובה אם זה הוא הגורם לבעיה. (שאני בטוח שזה הבוסטר)

בכל מקרה לפי מה שהמוסכניק אמר -האוטו נוסע אחרת לגמרי ממה שהוא קיבל אותו ,כך שאני חושב שכל הסיפור עם הוואקום נשמע הגיוני ביותר.

אני מקווה שהברקסים יהיו כמו פעם .(רך כמו מרגרינה ועוצר בחריקת צמיגים,מה שהיום לא קורה)

 

(אגב בני- הוא התכוון וואקום חלש -כלומר אין מספיק וואקום)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עכשיו חזרתי מהמוסך, האוטו נוסע כמו חדש!

נסעתי על קרוב ל140 בלי בעיה .(מה שהיה קשה מקודם)

והמחיר אחרי כל התיקונים 1500 והוא מביא לי פנסים חדשים לקדימה!

 

אגב מי שקורא את השירשור , מי זה ברוך עם הפונטיאק הכחולה 500 כוח? (מנוע חדש מסדנא)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

הבעיה חזרה ,המנוע מתקשה לסחוב ונחנק מאוד...

יש רעש כאילו הסעפת פליטה משוחררת קצת יכול להיות שבגלל זה המנוע נורא נחנק ולא סוחב?

ניסיתי לנסוע עם על הילוך 1 בלבד הוא נוסע והעברתי ל2 ואז כהטורים מתחילים לעלות המנוע נחנק מאוד .

המחוג מראה שיש רבע מיכל.

אולי המשאבת דלק התעייפה?

בסוכות ירדתי איתו לאילת ,אכל לי 1-7.5 ככה שהקרבורטור נראה בסדר .

מה אתם אומרים הסעפת משפיעה ככה על המנוע או שזה המשאבת דלק עייפה ?

לא יצא לי להגיע לאחרונה לטמפ' עבודה כי האוטו לא נוסע ומתקשה לעבור את ה50 קמ"ש, בחצי דוושה ומטה הוא נחנק וההרגשה היא שהוא עומד להיכבות.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...