Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מסלולי אופניים באזור הקריות.

 

חייב להיות בכביש או בדרך סלולה למחצה ובלי יותר מדי עליות.

 

הרעיון הוא לנסוע על אספלט ככל האפשר ולא לרדת יותר מדי מהאופניים.

פורסם

יש את הטיילת של קרית אתא.

לא מדובר באספלט אלא באבנים משתלבות (שחלק מהן לא השתלבו כל-כך טוב)

זאת עלייה מתונה ואם אתה לא בא בערב זה גם לא עמוס.

פורסם

הטיילת הזאת לא ממש ארוכה, היא בסדר להליכה, אבל די קצרה בשביל אופניים (כיוון אחד יקח 10 דקות לכל היותר, או שאני טועה?).

 

יוסי, מה הכוונה "חייב להיות בכביש"? אתה מוכן לנסוע על כביש פעיל, או שהכוונה פשוט לדרך סלולה?

"ai motoare capul doare"

פורסם

יש כמה חלקים לטיילת, מ"כביש שפרעם" (כלומר הצומת למטה), עד למגרש המשחקים, משם עד לכיכר של גבעת טל, משם עד לכיכר של גבעת רם, ומשם עוד איזה ק"מ עד ליער (שגם בו יש מסלול סלול-אספלט, מעניין מאוד.)

פורסם

אני ממש לא רוצה לנסוע בכביש עם מכוניות, חס וחלילה!

 

אני רוצה פשוט לא להילחם באבנים יותר מדי והאופניים שלי הם אופני כביש.

אם המסלול הוא עם אבנים אז אני אקח את האופניים האחרים שלי.

פורסם

אם אני מבין נכון, הוא מתכוון לכביש שמתחיל בצומת אעבלין וממשיך לתוך קרית אתא, עובר דרך המרכז המסחרי, ומתחבר בצד השני לכביש סומך-יגור (שכחתי את מספרו).

לא ידעתי שיש המשך לטיילת לכיוון גבעת רם, אני חשבתי שהיא עוברת מהכביש עד גבעת טל. שים לב ש(לפחות בחלק שאני מכיר)זו מדרכה, ובחלק מהמקומות היא לא רחבה במיוחד. מצד שני, אם אין שם אף אחד, זה יכול להתאים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

זה הכביש שיוצא מכיוון מרכז קרית אתא לכיוון כל האיזור של שפרעם

נקרא גם כביש עצמאות, הוא עובר ליד האצטדיון העירוני, כביש ראשי כזה שמותר לנסוע בו 60.

 

עכשיו שאני באמת חושב על זה , אם אתה רוכב בבוקר, האיזור של היער יכול להיות מצויין, אני רק לא בטוח מה האורך של החלק הסלול.

פורסם

לא חייב להיות סלול, רק בלי יותר מדי אבק.

אני אסמטי אז יש בעיה עם אבק.

 

כרגע אני לא יכול לרכב יותר מדי בעליות, אבל אני משלב את האופניים ביחד עם דיאטה רצינית ועוד אימונים.

 

המטרה היא להוריד 4 קילו בשבועיים ולהמשיך עד עוד כמה קילו פחות.

 

אני לא שמן ברמות מטורפות, רק צריך להוריד כמה קילו.

 

אחרי שאני אוריד כמה אני אוכל לרכב בעליות. כרגע אני מרגיש שאני מת ונחנק בעליות.

 

זה מה שקורה אחרי שנתיים צבא כג'ובניק ו3 שנות לימוד בלי פעילות פיזית.

פורסם
אבל שם יש מכוניות, לא?

 

לא צריך לנסוע על הכביש הזה. הטיילת פשוט מתחילה לידו.

 

אגב, אני במצב דומה לשלך, רק שאצלי זה יותר זמן. גם אני אסמתי, ולא יכול לרוץ, מה שדי מקשה על הורדת משקל.

 

שיהיה לך בהצלחה. באמת.

"ai motoare capul doare"

פורסם

ממש לא עדיף, אני מתעב מכוני כושר.

הקטע הזה של לעשות מה שאומרים לי ולהיות סגור בחדר עם מכונות שמליון איש משתמשים בהן פשוט מגעיל אותי.

 

אגב, במכון כושר לא יתנו לי דיאטה נורמאלית.

אני לא היסטרי בנושא הזה אז ממש לא אכפת לי לרדת באיטיות.

 

עוד מסלולים?

פורסם

שיהיה לך בהצלחה עם האופניים,

בהזדמנות אני צריך להחזיר לפעילות את ה-HARO שלי גם כן.

 

זה מה שקורה אחרי שנתיים צבא כג'ובניק

 

אבל למה אתה מאשים את הצבא ? תאשים רק את עצמך.

 

אני מסיים את הסדיר שבוע הבא, ג'ובניק, ואני בכושר טוב, פעיל מאוד והכל.

 

אז זה לא מה שקורה אחרי שנתיים בצבא כג'ובניק.

אלא זה מה שקורה שאתה מזניח את עצמך, זה הכל.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...