Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא שמן במיוחד, ירידה של 4 קילו בשבועיים גובלת באיבוד שריר לא פחות משומן, והיא פועל יוצא של דיאטה חריפה ללא פעילות גופנית.

מה גם שלאחר דיאטה כזו קשה לשמור על המשקל המושג והגוף מעלה חזרה את כל המשקל שאבד, פלוס תוספת, והפעם רק בשומן.

ממליץ לכוון לחצי מזה, ואפילו פחות: עדיף לרדת קצת לאורך זמן, ולהשאר במצב טוב, מאשר להכניס את הגוף ליו-יו, וכל מה שתוריד יחזור בצורת שומן נקי.

 

אבל זה רק אני, והגוף שלך הוא שלך.

 

בהצלחה ולבריאות.

מתחדשת*

פורסם

אתה לא רואה שאני משלב בדיאטה גם פעילות פיזית?

 

עליתי מאתמול קילו וחצי אבל אני מרגיש הרבה פחות נפוח מבדרך כלל. היום אפילו אמרו לי חברות לכיתה שאני נראה שונה קצת.

 

יש אגירה רצינית של נוזלים וסוכרים.

 

רק העובדה שירדתי מכמות של 2 ליטר קולה ליום עוזרת המון.

פורסם

הנה המסלול שעשיתי אתמול.

 

מהבית שלי (מיקום מסווג) ועד הקצה הצפוני של הטיילת של הקריות (2 ק"מ)

שם ירדתי פעמיים ועליתי בחזרה את כל הטיילת (12 ק"מ).

 

אחר כך התבקשתי להגיע לבית של אחי לעשות בייביסיטר אז נסעתי באופניים וגם בחזרה (6 ק"מ)

 

בכללי אלו 22 קילומטר ביום בלי להרגיש רע או אפילו תשוש מדי.

המצב שלי יותר טוב ממה שחשבתי.

הרגליים שלי אפילו לא כואבות כרגע, כל מה שמפריע לי הוא המושב של האופניים.

 

אני צריך להחליף את המושב של האופניים כי הוא ממש לא נוח, ואולי את כל האופניים בחודש הבא.

האופניים האלו הם ממש זולות כי את הטובות שהיו לי גנבו לי לפני 4 שנים.

פורסם

זאת הטיילת מול החוף שיש בקריית חיים.

לא ידעתי איך קוראים לה ויש שלט שאומר "טיילת הקריות", אז ככה קראתי לה.

פעם ראשונה אתמול שאני הולך לשם.

 

מקום יפה דווקא. עכשיו אני לא צריך ללכת לטיילת שיש בחוף הכרמל (ששם בכל מקרה עושים בעיות לאופניים)

Maslul bici.JPG

×
×
  • תוכן חדש...