Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות בקרוב רכב בתקציב דל מאוד של 7000-9000 שקלים...

אחת מהאפשרויות שראיתי זו הסקודה פליסיה שבמחירים האלה אפשר להשיג שנתון יחסית מתקדם לשאר האלטרנטיבות...

אשמח לשמוע על האמינות של הדגם, האם הוא טוב בתור אוטו ראשון, איזה דגם יותר מומלץ? (בעקרון צריך רכב מA לB בכמה שפחות דלק)

מחלות ידועות שאני צריך להזהר מפניהן...

ורשמים כלליים שלכם וכל דבר שתוכלו להוסיף על הרכב הזה שיאיר את עיניי...

 

מודה ומעריך, שי.:lol:

 

אגב הניק חדש, אבל אני בפורום הזה מ2002 בערך, עשיתי הפסקה של כמה שנים וחזרתי... :)

פורסם

אני מניח שאתה מתכוון לגרסת הבנזין ולא הדיזל, 1300 סמ"ק. הרכב אמין בערבון מוגבל, בעייתי עקב מעברי מים צרים במנוע מכיוון שתוכנן לתנאי אקלים קרים דוגמת אלו במזרח אירופה שם יוצר. הבעיה שנוצרת היא התחממות יתר בעת מאמץ הגורם להריסת ראשי מנוע. הפתרון הידוע לי הוא ביטול התרמוסטט, ניקוי רידיאטור כללי ושימוש רק במים ירוקים, חיבור המאוורר למצב עבודה קבוע. הסקודה שלי (טנדר) שורדת יופי ועובדת יופי.

כרכב ראשון הוא לא מומלץ, נסה פורד פיאסטה.

פורסם

מנועי הפולקסווגן (בנזין ודיזל) זה כבר עולם אחר, מצויינים ותמורה מעולה למחיר.

לפני שבוע נפרדתי מהניו פליסיה שלי ורק אוכל לומר שהישיבה בה נמוכה מאד, אבל מכל בחינה אחרת לטעמי היא עדיפה על פיאסטה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...