Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בקטע של להעליב אבל אני פשוט לא מבין למה 16 שסתומים הופך אוטו לספורטיבי ... זה נורמלי 16 שסתומים לאוטו ...

 

מי אמר שזה הופך אוטו לספורטיבי ?

ואגב - באירופאיות החביבות עליך זה לא "נורמלי" שיש 16 שסתומים אלא בדיוק להפך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בקטע של להעליב אבל אני פשוט לא מבין למה 16 שסתומים הופך אוטו לספורטיבי ... זה נורמלי 16 שסתומים לאוטו ...

 

מי אמר שזה הופך אוטו לספורטיבי ?

ואגב - באירופאיות החביבות עליך זה לא "נורמלי" שיש 16 שסתומים אלא בדיוק להפך.

 

איציק

 

האירפואית החביבה עלי בת 7 שנים ...

עם כל הכבוד...

פורסם

לא בקטע של להעליב אבל אני פשוט לא מבין למה 16 שסתומים הופך אוטו לספורטיבי ... זה נורמלי 16 שסתומים לאוטו ...

 

מי אמר שזה הופך אוטו לספורטיבי ?

ואגב - באירופאיות החביבות עליך זה לא "נורמלי" שיש 16 שסתומים אלא בדיוק להפך.

 

איציק

 

האירפואית החביבה עלי בת 7 שנים ...

עם כל הכבוד...

 

עם כל הכבוד - מנועי 16 שסתומים אינם הצעקה האחרונה מבגדד וגם לפני 7 שנים הם נחשבו לסטנדרט נורמלי לחלוטין ולא למשהו נדיר...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני חושב שיאצק התכוון שהם לא הצעקה האחרונה במדינות אוקיאניה.... (קרי - יפן)

אם אני זוכר נכונה, הדייהטסו שרייד הגיעה עם מנוע 16 שסתומים ב 89 לארץ

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם
אני חושב שיאצק התכוון שהם לא הצעקה האחרונה במדינות אוקיאניה.... (קרי - יפן)

אם אני זוכר נכונה, הדייהטסו שרייד הגיעה עם מנוע 16 שסתומים ב 89 לארץ

 

נמרוד

 

כמובן, אבל מה שטוב ליפן לא טוב לארופה - אמרו רנו ושמו 8 שסתומים עד שנת 99' במגאן :shock:

 

(ופג'ו ממשיכים עד היום, חאפרים :lol: )

פורסם

האמת, גם האירופאים עברו ל-16 שסתומים די מזמן. היחידים שנשארו מאחור הם הצרפתים ו-VW.

 

קבוצת פיאט התקינה 16 שסתומים עוד בתמא של 88' ובבראבה של 96'.

פורד התחילה עוד באסקורט עם מנועי הזיטק (תחילת שנות ה-90).

רובר השתמשו במנועי הונדה

לאופל היו 16 שסתומים באסטרה 1.6 הקודמת

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

זה יהיה מאוד נחמד אם תפתחו בשביל הנושא הזה דיון ולא תסטו מהנושא המרכזי של הדיון הזה...

תודה 8)

פורסם

אכן נתחיל בחיפושים אחר ההצ'בק המיוחלת :lol:

יש לוחות פרסום מומלצים לחיפוש? איך השוק בכלל? יקח זמן למצוא פנינה?

פורסם

השוק "חלש" יחסית, כך שאל תתפשר יש הרבה מוכרים שרוצים למכור, יחסית.

 

הסיוויק היא מכונית נפוצה למדי ואין סיבה להתפשר על אחת במצב פחות מטוב מאוד.

 

חיפוש אפשר לעשות בכל לוח - בעיתונים וברשת, ואתה יכול להעלות הודעת חיפוש אחת בפורום "קנייה ומכירה" ואולי יתמזל מזלך ;-)

 

בהצלחה!

פורסם

לא ציינת אם אתה מחפש ידנית או אוטומטית?

 

כמו כל אוטו יפני אמין ועמיד, לא קשה למצוא אחת במצב טוב. אין נק' תורפה

משמעותיות , אני לא מכיר שום בעיה כרונית של האוטו. אפילו הציריות אצלי עדיין מקוריות (100K) ועושות עבודתן נאמנה.

 

אם מצאת אחת ללא פגיעת מרכב , רוב הסיכויים שהיא תהיה גם במצב מכאני טוב , וכל שנשאר הוא להתמקח על המחיר.. בהצלחה.

פורסם

אני מחפש ידנית,

תודה על המידע!

עזרתם לי מאוד!

אני אדווח לכאן אם, בעצם למה אם, כשתיהיה התקדמות בנושא :)

פורסם

שלא הועלתה כאן היא יונדאי קופה 97' ידנית .

הבעיה היחידה היא שתיאלץ להוסיף סכום כסף מסוים , אם אני לא טועה אז המחירון של הנ"ל הינו 51K .

האוטו הוא בראש ובראשונה - פ ו ז ה ! ! ! !

לאחר מכן הוא גם מנוע 2000 וידני כך שהביצועים סבירים+ .

הנוחות לדעתי הינה איפשהו בין ההצ'בק לכל ארופאית אחרת .

האמינות משביעת רצון וצריכת הדלק בסביבות ה- 1 ליטר ל-10-11 .

הקיצר , אם באפשרותך להוסיף KKK לדעתי זו אופציה בהחלט טובה שעונה על דרישותיך .

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם

יש לציין שרכבים כמו הונדה הצ'בק ויונדאי קופה עוברים חיים קשים

(ערסים מתלהבים בעיקר , לא להיפגע אביעד)

בשביל למצוא אקזמפלר כמו של אביעד (הצ'בק) צריך לנבור טוב טוב

וגם אז לא בטוח שתמצא כי הזמן עושה את השלו והמכוניות האלה מתחילות להחליף ידיים.

בהצלחה!

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...