Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הTSוקונית באשתאול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשות הפלסטינטינאית נחרדים מפני תופעה ציונית חדשה: "ילדי היאריס"-קבוצה של בני נוער(נכון, YNET?) חוליגנים וחולי הגה אשר מעריצים מקררים יפנים אמינים ואף נוהגים בהם במרץ.

תופעה זו מגיעה לאחר שבעבר כבר תועדה תופעה דומה:"ילדי הראלי"-נערים צעירים ותמימים אשר משלמים סכומים דמיוניים עבור העגלה הצרפתית האהובה עליהם.

 

בפורום האינטרנט"CARSFORUM" חוששים מפני השתלטות של "ילדי היאריס" ושוקלים האם לנקוט באמצעים.

עד כאן המבזק. יום טוב. :!:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו...אז כמה בעלי יאריס TS יש כאן ???

אנא שרשרו כל אחד שמו והיאריס שבאמתחתו.

 

אני אתחיל:

עידן, TS שחורה 2003, 5000 ק"מ, ספוילר + עפעפיים.

 

אנא המשיכו...

(אם נגיע ל- 8-9 נקים מועדון )

---

פורסם
נו...אז כמה בעלי יאריס TS יש כאן ???

אנא שרשרו כל אחד שמו והיאריס שבאמתחתו.

 

אני אתחיל:

עידן, TS שחורה 2003, 5000 ק"מ, ספוילר + עפעפיים.

 

אנא המשיכו...

(אם נגיע ל- 8-9 נקים מועדון )

 

מועדון?? מגניב

 

יש לי יאריס TS כחולה 2003 ספויילר ועוד תוספות ... (10,000 קמ)

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/album_pic.php?pic_id=524

פורסם
גם לי יש

 

אבל היא כניראה תהיה למכירה עוד מעט...

 

http://briefcase.walla.co.il/veilside

 

למה :?:

 

לא מרוצה? בעיות כספיות ? או שסתם חושב שמיצית אותה ???

 

 

מרוצה מאד ,אחלה אוטו אבל אני נוהג להחליף רכב פעם בשנה וחצי - שנתיים.

שנה וחצי עברה מתחילים לחשוב על מחליפה ... :)


×
×
  • תוכן חדש...