Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך את ה FDISK שמגיע עם הוינדוס

או שיש תוכנה יותר מומלצת

 

magic partition

 

ניתן להשיג אותה בקאזה...

ודר"א מומלץ לא להשתמש בתוכנות האלא אם אין לך ידע בסיסי...

פורסם

אם אתה לא יודע מה אתה עושה - לא כדאי לך להתעסק עם זה.

 

בכל מקרה, ההארד שלך ריק או מלא?

אם הוא ריק אין סכנה, פשוט תשתמש ב FDISK או אם יש לך WINXP אז יש לך שמה אפשרות.

 

רק תגיד איזה ווינדוס יש לך והאם הוא מלא.

פורסם

תעשה את הבא:

right click on my computer

click on manage

storage

disk management

 

שמה אתה תראה את זה

תלחץ כפתור ימיני על ההארד דיסק ותעשה לו פורמט.

 

עם זה אתה תעשה לו PARTITION (חילוק של הדיסק) וכשהוא ישאל כמה מגה תשים למשל חצי.

 

את הנ"ל אתה תצטרך לעשות פעמיים אם אתה מחלק אותו ל2.

תיזהר רק לא לבחור בדיסק אחר.

פורסם

אתה לא משתמש בתוכנה, זה כמו FDISK.

אחרי שאתה מחלק אתה חייב לפרמט את ההארד דיסק או שלא תוכל להשתמש בהם.

 

בגלל שאתה מחלק לשני "כוננים" אז אתה צריך לפרמט את שניהם דרך הנ"ל.

פורסם

אמרת שההארד דיסק ריק.

אם הוא לא ריק תשכח מהעניין ואל תתעסק עם זה.

 

אם ההארד דיסק שאותו אתה רוצה לחלק ריק אתה תצטרך לפרמט אותו.

פורסם

הוא חשב שיהיה לך הרד דיסק נוסף... אבל אתה מדבר על ההרד דיסק שכונן C מאוחסן בתוכו..

לכן כדי לחלק את הארד דיסק ל- C ו- D תצטרך לוותר על הקבצים הנוכחים כולל ההתקנות שביצעת...

 

 

אם החלטת לוותר:

פשוט תכנס ל-FDISK ותמחק את המחיצה הנוכחית ואז תיצור 2 חדשות...

 

תצטרך אחרי זה לפרמט והלתקין הכל מחדש...

 

שבת שלום.

 

דודי.

פורסם

מצטער על ההתעלקות לתרד,אבל אנצל את התרד הזה בשביל לשאול שאלה:

 

יש לי הרד-דיסק של 40G והוא מחולק ל-4 מחיצות. אני מתכוון לפרמט את ההארד דיסק שלי, אבל רק את המחיצה C, שם מותקן הווינדוס.

 

אם אני מפרמט את C אני אוכל להתקין את ווינדוס מחדש מבלי שיפגע החומר בשאר המחיצות, נכון ?

 

תודה,

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

כן....

אתה צודק. C זה בדרך כלל איפה שנמצאת מערכת ההפעלה..

שאר החומר במחיצות האחרות - לא יקרה לו כלום!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מצטער על ההתעלקות לתרד,אבל אנצל את התרד הזה בשביל לשאול שאלה:

 

יש לי הרד-דיסק של 40G והוא מחולק ל-4 מחיצות. אני מתכוון לפרמט את ההארד דיסק שלי, אבל רק את המחיצה C, שם מותקן הווינדוס.

 

אם אני מפרמט את C אני אוכל להתקין את ווינדוס מחדש מבלי שיפגע החומר בשאר המחיצות, נכון ?

 

תודה,

הראל.

 

כמובן אבל שכול התוכנות/משחקים לא יעבדו ותצטרך להתקין אותם מחדש,

מכיוון שכול תוכנה, לא משנה באיזה כונן שמת אותה, שמה מספר קבצי "זיהוי וקישור" ב-C ע"מ לתקשר אם ווינדוס.

כיוון שפירמטת את C ומחקת את ווינדוס תצטרך להתקינם מחדש.

×
×
  • תוכן חדש...