Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CLARION DXZ776USB :HU

FOCAL 165 K2P :Comp

JBL GTO755.6 :AMP

DBX-12R EARTHQUAKE :SubW

THOMSON :RCA

חיווט מתח: CADENCE 4G

איטום: DYNAMAT

 

אני שלבי מכירת מגבר ורדיו דיסק.

יש מצב שקלריון ירד מהמכירה עקב אי קבלת מחיר הנדרש, ולתת אותו בחצי מחיר זה מצחיק, לכן יש סיכוי גבוה שהוא ישאר.

לגבי מגבר אין מה להוסיף, אני מחליף אותו ל 2 מגברים של 2 ערוצים, ואיזה מונו לסאב, אבל זה לא רלוונטי לרגע זה, כי הוא עוד לא נמכר.

טוב,עכשיו נשמע אותכם. :-D

פורסם

שמע, על פניו נראה(עדיין לא נשמע...:wink:) מערכת טובה.

רכיבים די טובים, אני מאמין שעם התקנה טובה, אתה יכול להגיע לרמה טובה מאוד של סאונד.

בהצלחה.

פורסם

הייתי מחליף סאב

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

זה וזה וזה

אפשרי בהחלט 1 של שני ערוצים + מונו, רק רציתי מגבר גם לטוויטרים, כי אני לא משתמש בקרוסים של הסט קומפוננט.

 

P.S את הרדיו דיסק אני רציתי למכור, כי התכוונתי להביא 2DIN DVD של קלריון או ALPINE, אבל אני רואה שאני לא מצליח לקבל מחיר הנדרש, לכן יש סיכוי ענק שאני מוריד את הרדיו דיסק מהמכירה.

 

MAKSKOMA

לגבי סאב, אתה ממש לא שמעת אותו עם מונו מכובד, לדעתי זה לא החלק שדורש החלפה, הסאב פשוט מדהים.

מה לדעתך KICKER יותר טוב? ברור אפשר לקחת סאב הרבה יותר טוב משלי, רק המחיר שלו יהיה פי 2.

 

זה בקצרה.

פורסם

4 לא טוב, תמיד עדיף 2 של שני ערוצים, השליטה היא טובה יותר, גם 2 ספקי כוח, הכוונה שבמגבר 4 ערוצים בדרך כלל יש ספק כוח אחד, ותמיד עדיף שלכל זוג ערוצים יהיה ספק משלהם, לכן 2 מגברים עדיף.

 

כל מה שאמרתי רק דעתי.

פורסם

shizo maniac-קיקר לא אופציה,כמה עלה לך הסאב?

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

לי הוא עלה פחות מחדש, אבל חדש עולה בערך 1600.

HERTZ שמעתי, לא התרשמתי במיוחד, שמעתי גם כמה סאבים אחרים, JL סבבה, אך מעבר לתקציב, וזהו זה.

פורסם

ב 1600 אתה יכול לקנות יותר טוב

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
לי הוא עלה פחות מחדש, אבל חדש עולה בערך 1600.

HERTZ שמעתי, לא התרשמתי במיוחד, שמעתי גם כמה סאבים אחרים, JL סבבה, אך מעבר לתקציב, וזהו זה.

מה אתה אומר... ומה עם הפוקל ששמעת אצלי? קח לך סאבג של פוקל מהסדרה ה"צהובה", כמו המידבאס שלך או הפוליגלס גם טובים. 8)

×
×
  • תוכן חדש...