Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שלא עובר על חוקי הפורום בכל זאת מנוע...

מדובר במנוע mercruiser 4.3lx מורכב בסירה

המנוע לא שומר על סיבובי סרק במצב סרק כשהוא קר

רק לאחר חימום המנוע הטורים יציבים בסרק

למיטב הבנתי התריס הגדול בכניסה הוא הצוק האוטומטי כאשר אני מחזיק תריס זה במצב כמעט סגור

המנוע שומר על הטורים גם כשהוא קר הבעיה היא שללא עזרה חיצונית התריס לא חוזר

למצב סגור לגמרי אלא למצב ביניים

הציר של התריס זז חופשי וללא תקיעות מכניות

כפי הנראה יש מוט שנכנס לתוך הקרבורטור (מסומן בעיגול) והוא אחראי על פעולת התריס

למה המוט מחובר בצידו השני?

או מה הפתרון לבעיה

תודה

שרון

02052008237ty.jpg

02052008238g.jpg

02052008241hjg.jpg

פורסם

מסתבר שמובן לך שהבעיה הינה חוסר תפקוד ראוי של הצ'וק.

 

לצורך כך, יש לדעתי שתפנה למכונאי של סירות, לחילופין, למכונאי רכב שמכיר את הקרבורטור הזה, ככל שהוא מתאים לסוג מסויים של רכבים בעלי מנוע זהה .

 

אינני בתחום הסירות, אך נראה לי, ונראה לי בלבד, שמנוע כזה עם קרבורטור כזה, יתכן, וקיים בסוג מסויים של רכב, ועל כן, מכונאי שנתקל בזה, או אולי מכון קרבורטורים באותו איזור בה הסירה נמצאת, ו/או שניתן לגרור אותה לשם, יתקן זאת.

 

אם ברצונך לתקן זאת לבד, הרי שיש שתתיעץ עם אנשים מהתחום שרשמתי לעי"ל.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...