Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אני וחבר הזמנו את כל החברים הקרובים שלנו אלינו לדירה (גינה) לעשות את מה שכל הישראלים עושים וזה בשר על האש בים העצמאות.

אנחנו נהייה כ 15 איש (10 גברים 5 בנות זוג)

 

רציתי לדעת מה כמות הבשר שכדאי לרכוש,איזה סוג בשר כדאי לרכוש.

 

*חשוב לציין שרובנו אוהבים בשר.

פורסם

קודם כל, להבא, תגיד שאתם קרניבורים.

 

שנית, אני הייתי הולך על הנחה ש7 מהגברים ירצו סטייק וגם 3 מהבנות, קיצר 10 סטייקים. שישליק לדעתי זה הכי טוב אין בשר שאישית אני יותר אוהב על האש. נקניקיות תביא 3 חבילות, 2 חבילות קבבים, 3 חבילות המבורגרים. לדעתי זה יספיק. אבל דעתי לא עד כדי כך מלומדת. ככה שקח את זה בערבון מוגבל. מה שבטוח, הרבה פחמימות (לחם פיתות וכו') וסלט או שניים מאוד חשוב.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

רק אתה מכיר את עצמך ואת חבריך בשביל לדעת כמה כל אחד יטחן.

אני גם עושה על האש והזמנתי חברים, צפויים להגיע בסביבות ה20 איש, ומנסיון של השנים הקודמות - 15-17 ק"ג בשר יספיקו לכמות הזאת.

אין הצדקה לקילו בשר לבנאדם, כי רוב האנשים לא יאכלו קילו בשר גם אם תדחף להם את זה מאיפה שזה צריך לצאת אחרי העיכול.

 

אני עושה חשבון של המבורגר וחצי לבנאדם (20 איש, 30 המבורגרים), 2 חבילות נקניקיות (יש 16 בחבילה אאל"ט), 3 קילו שיפודים, 3 קילו קבבים, ו10 סטייקים.

 

בד"כ זה בהחלט מספיק.

אל תשכח שרוב האנשים גם לא יאכלו את הבשר לבד אלה יאכלו אותו עם פיתות וסלטים שגם די יפוצצו אותם.

ואם יהיה בצד גם צ'יפס או תפו"א אפוי או אורז או WHATEVER שיאכלו לאכול - זה גם ממלא.

 

וגם אם תקנה יותר מידי - בקטנה, ישאר לך לסופ"ש שמגיע ישר אחרי זה ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אצלנו, כבכל שנה מתאספים כמות דומה.

פרט לסלטים ופיתות וכל השאר אנחנו רוכשים בשר במשקל של כ-700 גרם לאיש. מנסיון, עוד נשאר מעט ליום שאחר כך.

 

סוגי הבשר החביבים עלינו:

קבבים (אנחנו מכינים לבד)

פרגיות (במרינדה תוצרת בית)

כנפיים (במרינדה תוצרת בית)

כבדי עוף

שומן כבש (בקטנה לנשנש)

נקניקיות חריפות לפתיחת התיאבון

אנטריקוט (בד"כ יחידה לכל סועד, השנה כנראה נלך בכיוון קצת שונה ונפרוס את האנטריקוט דק כי עם כל הבשר אנשם כמעט ולא נוגעים בו)

לעיתים מצרפים גם טחול ממולא.

 

בנוסף על המנגל מניחים ראשי שום שלמים, זה מעדן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

אם החברים שלך אוהבים בשר, ורק בשר, אני הייתי מוותר על כל הפיתות חומוס סלטים שמסביב, וגם על נקניקיות, כנפיים והמבורגר (בשביל זה חבל בכלל לפתח מנגל לדעתי). חבל לבוא לעל האש ובסוף להתמלא מפיתה עם סלט כרוב...

אצלי על האש כהילכתו מורכב מסטייקים טובים ולקינוח- לבבות עוף על שיפודים, שיהיה משהו להוריד איתו את הבשר.

יחד עם יין אדום, וודקה רד בול וגם סלט חסה עם סלייסים של בצל.

מומלץ בחום, שיהיה בתאבון.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שרשור מעורר תאבון בהחלט!

וכמו שנאמר לך קודם- רק אתה יודע על אופי אכילתם של חבריך ולכן

השיקול שלך צריך להתבסס על זה.

שיהיה בתאבון :)

פורסם

תודה לכולם זה פחות או יותר מה שחשבתי.

 

השאלה היא.....האם להגיד לכל אחד להביא משהו או שאני יקנה ואקח מכולם אחרי זה כסף?

 

*למרות שיש את הקאקות שלא שמים.

פורסם

מלהגיד לכל אחד להביא משהו לא יצא לך כלום.

 

הכי טוב לעשות קניה מרוכזת ובסוף לחלק את העלות בין כולם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ממש לא, עדיף להגדיר לכל אחד מה להביא ומנסיון שנים ומוצלח

אירית

×
×
  • תוכן חדש...