Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה מתקדמת...


ido
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, צ'מע, בוא נהרוס את החינוך שלך.

 

בד"כ אלה טריקים שעושים כאשר יוצאים למקומות שלא רוצים שההורים ידעו או הולכים למישהי שלא רוצים שיידעו :wink:

 

:!: אל תגיד להם :!: תארגן כסף (זה לא סכום בשמיים), תגיד שאתה ישן אצל חבר, או שאתה יוצא עם אנשים מוקדם בבוקר ואז תלך לעשות קורס.

אני מצטער, אם הם לא מבינים שהם אומרים שטויות, תעשה קורס ושים זין, בסוף מי שיבכה אחרי תאונה זה הם, אבל אתה תריח את הפרחים מלמטה (או שתגור ליד כמה כאלה במחלקה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
יא אללה.. גרר.. איזה עצבים :mad::mad::mad:

אמא שלי: "אם אתה לא יודע לנהוג, תשאיר את המפתחות ואל תנהג"

 

גם כן הבנה הייתה לי היום, אז קורס לא נראה לי שיהיה, לפחות לא הקרוב.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

התייאשתי מהם :(

 

תגיד לאמא שלך שהיא זאת שלא יודעת לנהוג...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יא אללה.. גרר.. איזה עצבים :mad::mad::mad:

אמא שלי: "אם אתה לא יודע לנהוג, תשאיר את המפתחות ואל תנהג"

 

גם כן הבנה הייתה לי היום, אז קורס לא נראה לי שיהיה, לפחות לא הקרוב.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

התייאשתי מהם :(

 

תגיד לאמא שלך שהיא זאת שלא יודעת לנהוג...

 

רוני

 

היא באמת לא יודעת לנהוג.. :p אין לה רישיון בכלל.. חחח.. אבל היא תמיד מתערבת.. שיהיה.

אני יחסוך כסף ויגיע לקורס הזה אם הם תומכים או לא :)

- איציק -

פורסם

איציק,

אם לא היה מדובר בהורים שלך, הייתי מתבטא במילים קצת פחות יפות,

אבל בכל מקרה,

 

הרי ידוע שמי ש"שם את המפתחות" ולא נוהג בגלל שאינו נהג מספיק טוב, נהיגתו משתפרת פלאים מרגע לרגע ...

לכן, צדקה אמא שלך כשאמרה לך לא לנהוג - היא יודעת שזו הדרך הטובה ביותר להשתפר...

 

וככלל, זו דוגמא מצויינת לשטות שנקראת "מלווה" עבור הנהגים החדשים. עם הורים שזוהי רמת ידיעתם (לא אישית, זה תופס לגבי הרוב הגורף) בתחום הנהיגה ושאר העיצות שהם מסוגלים לתת ברוח זו, אפשר להבין את התועלת שבחוק ה"מלווה".

 

דני G.

פורסם

דרך אגב, דני, אימא שלי כנראה באה איתי לקורס...

 

אני רק מקווה שהוא יתקיים בסוף, שגב אמר לאמא שלי שיש בעיות "טכניות"...

 

זה נראה לך רעיון טוב לבוא עם אימא שלי ורק באוטו אחד? (היא נהגת מעולה, דרך אגב).

פורסם

יא אללה איזה עצבים.. :mad::mad::mad::mad:

עד שהיא הסכימה להשתתף בחצי מהמימון עכשיו היא חוזרת בה.. גררר..

בקיצור, אני יחסוך לבד ונשבר לי מהם ויגיע לבד לקורס מתישהו אם הם רוצים ואם לא.

לעזאזל.

 

דני, מתי יתקיים הקורס הבא?

 

תודה לכולם על התשובות !!!!

- איציק -

פורסם
וככלל, זו דוגמא מצויינת לשטות שנקראת "מלווה" עבור הנהגים החדשים. עם הורים שזוהי רמת ידיעתם (לא אישית, זה תופס לגבי הרוב הגורף) בתחום הנהיגה ושאר העיצות שהם מסוגלים לתת ברוח זו, אפשר להבין את התועלת שבחוק ה"מלווה".דני G.

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

חוקי תעבורה :snipersm:

פורסם

הקורס כאמור יהיה בתאריך 6.12.2002.

 

הבעיות הטכניות הנוגעות ליום הספציפי הזה הן טכניות בלבד ולא צפויות לגרום לבעיות כלשהן.

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...