Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי סט שלושה חלקים של מורל אלייט

רציתי המלצות שלכם לגבי מגבר שיעמוד יפה עם הסט, וכמובן שיהיה דיי איכותי

התקציב שלי הוא כ 2000 ש"ח למגבר יד שניה

לדעתי התקציב הוא דיי ראוי למגבר יד שניה...

אשמח לקבל חוות דעת על מגבר טוב שאפשר לקנות בתקציב הנ"ל מיד שניה

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

זאת אומרת שלסט של השלושה חלקים יש אפשרות שמגבר של שני ערוצים יספיק?

ואין לי מושג אם אני צריך של שניים או ארבעה ערוצים...

בגלל זה אני מבקש המלצות שלכם ועוד קצת פרטים אפ אפשר מה יותר טוב כדי להגביר איתם מגבר 4 ערוצים איכותי...

או שמגבר איכותי של שניי ערוצים אמור להספיק?

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

אני בשמחה יכול להמליץ לך על הקיקר בחתימה שלי או על הדגם היותר חדש הKX650.4

 

אתה יכול להרים איתו בכיף כזה סט בגישור כ2 ערוצים או בבי-אמפ כ4 ערוצים.

 

אני בכלל מגביר אצלי בטרי אמפ - המגבר הזה מרים את המידבאסים אצלי בנפרד ואת המידים והטוויטרים בכלל יושבים על מגברון של סוני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על ההמלצה

יש עוד כמה חברים שיכולים להמליץ לי על עוד מגברים איכותיים לסט הזה?

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

דווקא את האילייט עם הקרוס המקורי לא הייתי ממהר להגביר בבי-אמפ. מדובר בקרוס משובח שמגבר שני ערוצים חזק יתמודד איתו בגבורה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני בשמחה יכול להמליץ לך על הקיקר בחתימה שלי או על הדגם היותר חדש הKX650.4

 

אתה יכול להרים איתו בכיף כזה סט בגישור כ2 ערוצים או בבי-אמפ כ4 ערוצים.

 

אני בכלל מגביר אצלי בטרי אמפ - המגבר הזה מרים את המידבאסים אצלי בנפרד ואת המידים והטוויטרים בכלל יושבים על מגברון של סוני.

כמה וואט אתה נותן להם בערך?

sound connecting people

פורסם

וואט שמאט - את מי זה מעניין בכלל.

 

מעניין אם המגבר עושה את העבודה או לא עושה את העבודה.

 

היה לי מגבר פשוט של קלריון - זבל! פשוט לא הרים את הסט.

 

המגבר טוב - אבל בשביל להרים אילייט - זבל טהור.

 

היה לי מגבר ישן של JBL - סה"כ 37 RMS לערוץ - הוא אפילו חזק מידי בשביל האילייט ועשה עבודה טובה סה"כ.

 

עכשיו הקיקר מספק משהו כמו 90 RMS לערוץ (אומרים שיותר) הוא מתחת לחצי בגיינים והוא עושה עבודה מדהימה אבל אני לא חושב שזה קשור לנתון הRMS שלו בכלל.

 

ולטוויטרים אני בכלל מספק 20 וואט לערוץ והם מעולם לא נשמעו טוב יותר.

 

אפרופו - עריכה - לגבי מה שאיתמר אמר

 

איתמר מגביר את האילייט שלו על הקרוס המקורי עד כמה שזכור לי על מגבר "שטן" של זד אודיו - תוצאה מעולה.

 

אתה יכול לקחת מגבר כמו בחתימה שלי ולגשר אותו ולקבל תוצאה מעולה גם כן.

 

מה שהייתי ממליץ זה אולי לשדרג את הטוויטרים לסופרימו ולשים אותם אוף אקסיס עצבני - הם עדיין ישמעו מעולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמעתי את elate מוגבר ב הייפוניקס והסאונד היה משהו חבלז

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אילייט על הייפוניקס

 

וואטים שמאטים , כמו שלאנוספורס אמר , זה לא כזה רלוונטי יש מגברים חזקים ויש חלשים ... הזטק שלי 125 RMS לערוץ והוא כמו חיית עבודה , המידים שלי דופקים כמו סאבים , אחרי שאני אחבר אותו בביאמפ רק למידים אז בכלל , בכל מקרא אני מחפש מגברון חמוד ל MT22 ... רק אני לא יודע מאיפה להשיג את ה SONY הזה שיש ללאנוספורס :)

לא לקח את התרופות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...