Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בוולוו 244 שנת 82 ...האם למשהו יש ידע ויכולות להחליף גיר שכזה והאם הוא יכול לפרט כיצד יש לעשות זאת????

פורסם

ידידי, יש לך מוסך ואתה מכונאי בעל הסמכות מתאימות?

 

לא ממליץ להתעסק בדברים כאלו לאנשים שאין ברשותם הסמכה מתאימה.

רכב כזה שיוצא לכביש הוא סכנה בטיחותית.

 

לחליפין, אני בטוח שחברי הפורום יוכלו להמליץ לך על מוסך שיכול לעשות את העבודה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא נראה לי שזו עבודה מסובכת מדי אבל עדיף לעשות זאת במוסך כיוון

שזה יהיה לך מאוד קשה (ומסוכן) לעבוד ללא מנוף.

אם תרצה המלצה למוסך, אני מטפל אצל מוסך זיסו בדרום תל אביב, אם יש לך את התיבה התקינה אני מאמין שהעלות של ההחלפה תהיה לא גבוהה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

ואגב ALFA164, יש אנשים ללא הסמכות שעושים עבודה יותר טובה מהרבה מוסכניקים, וזה מנסיון עם מוסכניקים כאלו.

הרי ספרי HYNESS נכתבו עבור אנשים פרטיים ולא מוסכניקים, רק שבמדינה מפגרת כמו שלנו זו עבירה לטפל ברכב לבד.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

יש ויש.

אם לא עשית את זה כבר לפחות פעם על אז לא לגעת.

התנאי היחיד שבו תוכל לעשות את זה לבד אם יש לך חבר מוסכניק או מישהו שבאמת מבין.

קיצור, לך למוסך.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

אגב ALFA164, יש אנשים ללא הסמכות שעושים עבודה יותר טובה מהרבה מוסכניקים, וזה מנסיון

 

אני לא מתווכח איתך על נקודה הזאת. אבל יש להבין, שאם עבודה נעשתה לא ע"י מי שמוסמך לכך וחס וחלילה תהיה תאונה - אין ביטוח.

בוא לא נכנס לנושא האם ייבדק אילו עבודות ואיפה נעשו וכו'.

אנחנו חיים במדינה עם חוקים מסויימים. מה שלא נחשוב על חוקים האלה, כל עוד הם בתוקף לא נישאר לנו אלא לציית להם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תראה, אתה צודק בעיקרון

אני לא יודע אם באמת אנחנו צריכים להיות כאלה צדיקים ולשלוח את כולם למוסך אחרת מה עשינו פה.

אני אישית מגיב ומתעניין בעיקר בפורומים בחו"ל שם החוקים הם הרבה אבל הרבה יותר ליברלים

ואנשים עושים בעצמם עבודות עד רמת השתלות מנועים לא מקוריים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

אני לא יודע אם באמת אנחנו צריכים להיות כאלה צדיקים ולשלוח את כולם למוסך אחרת מה עשינו פה.

 

אני מסכים עם הנקודה הזאת. אבל צריך להבין את המידה. גיר זה לא להוסיף נוזל לווישרים או להחליף שמן או אנטיפריז.

 

במקרה הזה באמת צריך מוסך. גם פותח שרשור שאל בכותרת "האם כדאי להחליף גיר אוטומאטי לבד ???".

אז התשובה הישירה לשאלה זאת: "לא, יש מוסך בשביל זה". בשביל החלפת גיר, צריך תנאים וכלים מסויימים ואיך להרים אותו למקום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שם אנשים עושים בעצמם עבודות עד רמת השתלות מנועים לא מקוריים.

 

גם פה בארץ, חופשי. חוקים מטומטמים נולדו בשביל שנעבור עליהם.

 

אוברול למנוע ג'יפ CJ של אורי

התקנת דטרויט לוקר בסרן דנה 60

שיפוץ קליפר בלם בסופה

הסבת מגבר בלם של סופה להידרובוסט

http://www.jeepolog.com/jeep.html

×
×
  • תוכן חדש...