Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאלה מכם שנולדו ב20-30 שנה האחרונות.

מוכר השעון הזה:

F91.jpg

 

זה השעון שהיה לכולנו כשהיינו ילדים.

 

רציתי לדעת, עוד מוכרים אותם?

ואם כן, איפה אפשר להשיג?

פורסם

יש לי פה אחד זרוק במגירה, תחליף לו סוללה ורצועה וסע לשלום.

תכל'ס דברים כאלה לא נראה לי שעדיין אפשר למצוא... אולי באיביי.

 

עריכה:

בבקשה - הדגם שאתה מחפש הוא הF-91W

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ראשית, גם לי היה את השעון הנ"ל כשהייתי בגיל בר מצווה (כבר 10 שנים עברו?). סוס עבודה פשוט שהפסיק לעבוד רק כשנגמרה הסוללה.

 

שנית, חיכיתי בסבלנות כדי להתעלק על ת'רד שעונים חדש שמישהו יפתח פה כדי להעלות את הידיעה הבאה:

 

clipboard01hs7.jpg

(כל הזכויות שמורות למגזין "אוטו")

 

אני מומחה קטן מאוד בכל הנוגע לשעונים, אבל השעון הזה פשוט מרהיב- והסיפור מאחוריו עושה אותו נחשק עוד יותר.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

עד כמה שידוע לי, אין קשר- למרות שחברת השעונים השתמשה בתמונות של ה-F50 באחד הפרסומות לשעוניה בארץ.

יצרן השעונים הרשמי של פרארי, עד לפני כמה שנים, היה "ז'ראר פריגו" (ככה מבטאים את השם?):

 

http://www.girard-perregaux.com/musee/ferrari_collect_en.aspx

 

אין לי מושג מיהו היצרן הרשמי בימים אלה.

אני בטוח שיש כאן מומחים שיכולים לחוות את דעתם על היצרן הזה.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

השרשור ההזה מוקשם לשעון הקסיו האגדי, למה להכניס לפה דרעק?

 

בנימה זו,

סיפרתי לחברים שקניתי את השעון המיתולוגי לשירות הצבאי הקרב (שבוע הבא), הם אמרו לי שזה עניין של זמן עד שהוא יישבר.

ושהייתי צריך לקנות G-Shock זול.

 

מקווה שהם סתם מחרטטים.. :|

פורסם

הקאסיו האגדי הזה שירת אותי בנאמנה מעל ל-13 שנים.

כשהוא סוף-סוף התפגר, קניתי אותו שוב, לפני פחות משנה -

ירושלים, חנות שעונים ששמה "אלקטרוניקה", רח' המלך ג'ורג'.

 

סביר להניח שהוא עדיין קיים גם בחנויות שעונים אחרות.

 

 

נ.ב.:

השעון אכן בלתי שביר, ועמיד להפליא בטיולי סלעים וחציית גבים מלאי מים,

אבל את הרצועה נאלצתי להחליף פעם בשנתיים, לפחות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אכן כן הרצועת גומי מתייבשת ונקרעת.

החיסרון הכי גדול של השעון הזה הוא ריח לא נעים שנוצר על היד מהמגע של הגומי עם הזיעה והמים בשטיפות ידיים.

 

זכור לי שעון קסיו כזה שהיה גם עם אופצייה של חיבור אוזניות והיה לו רדיו!

נוסטלגיה במיטבה!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...