Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקאסיו האגדי הזה שירת אותי בנאמנה מעל ל-13 שנים.

כשהוא סוף-סוף התפגר, קניתי אותו שוב, לפני פחות משנה -

ירושלים, חנות שעונים ששמה "אלקטרוניקה", רח' המלך ג'ורג'.

 

סביר להניח שהוא עדיין קיים גם בחנויות שעונים אחרות.

 

 

נ.ב.:

השעון אכן בלתי שביר, ועמיד להפליא בטיולי סלעים וחציית גבים מלאי מים,

אבל את הרצועה נאלצתי להחליף פעם בשנתיים, לפחות.

גם לי היה כזה במשך הרבה שנים, וגם אותי הוא שירת בנאמנות מופלגת בנוסף לנוחות המופלאה בגלל משקל הנוצה שלו.

לפני כשנתיים קניתי שניים כאלה לילדיי, אפילו באותה חנות ברח' קינג גורג', ופשוט אין מה להשוות לסחורה של פעם. בשני השעונים הכפתורים התחילו להיתקע אחרי כמה חודשים ובאחד מהם נשברה אחת האוזניים שמחזיקות את הפין שאליו מחוברת הרצועה, קצת אחרי תום שנת האחריות, ונאלצנו לזרוק אותו אחר כבוד אל הפח.

פורסם

וואלה? חבל.

טוב, אני אנסה להיזהר קצת יותר עם האקזמפלר הנוכחי.

 

אגב, השעון הקודם (ז"ל ת.נ.צ.ב.ה ותהילים כ"ג) היה MADE IN JAPAN למהדרין.

הנוכחי - תאילנד. :? חוץ מהכיתוב מאחור, זהים כמו שתי טיפות מים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עד כמה שידוע לי, אין קשר- למרות שחברת השעונים השתמשה בתמונות של ה-F50 באחד הפרסומות לשעוניה בארץ.

יצרן השעונים הרשמי של פרארי, עד לפני כמה שנים, היה "ז'ראר פריגו" (ככה מבטאים את השם?):

 

http://www.girard-perregaux.com/musee/ferrari_collect_en.aspx

 

אין לי מושג מיהו היצרן הרשמי בימים אלה.

אני בטוח שיש כאן מומחים שיכולים לחוות את דעתם על היצרן הזה.

 

יגאל.

 

 

אני חושב שהיום היצרן הרישמי הוא panerai, ויש שם כמה שעונים ממש מדהימים...:oops:

 

http://www.panerai.com/s_home_ferrari.xpd?id_lingua=2&id_sezione=15&id_categoria=5944

 

המחירים בהתאם...

Drive carefully! most people are caused by accident.

×
×
  • תוכן חדש...