Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קודם כל אני חדש ומצטער על בורות בכתיבה , כי לפי הבנתי , הבנתי שיש כללי כתיבה מסויימים ,

אז בבקשה תתקנו אותי מתי שאני עושה שגיאה ,

אני חדש פה , ואני צעיר אז כפי שהבנתם אין לי לא רשיון ולא מכונית, אבל באתי ללמוד יותר מללמד ,

נגיע לעניין , הייתי רוצה להבין כיצד עובד מנוע עם צילינדר אחד , כמו במכסחות דשא על בנזין ,

שאלתי נובעת מכך שבמנוע רגיל בו פועלים 6 או 4 צילינדרים 2 מהצלינדרים דוחפים את ה2 האחרים כלפי מעלה בעזרת

גל הארכובה , הייתי שמח אם אנשים עם ידע בעניין יעזרו לי. תודה

פורסם

מנוע 6/4 צלינדרים,זה 6/4 מנועים חד בוכנתיים המחוברים לאותו גל ארכובה.

לכל בוכנה יש את התאוצה שלה שמחפה בשלושת המהלכים השליליים כמו יניקה דחיסה ופליטה. הבוכנה במנוע עם צלינדר אחד דואגת לעצמה!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

נכון , אבל תראה ...

אבל במנוע 4/6 צילינדרים כל בוכנה יורדת מהפיצוץ של הדלק והיא עולה בחזרה למעלה ע"י פיצוץ של בוכנה אחרת ואני מדבר על מקרה שבו המנוע הוא 4 פעימות , אבל שאלתי היא כיצד במנוע שבו יש צילנדר אחד הצילינדר עולה בחזרה למעלה אחרי פיצוץ ( אני מדבר על מנוע 2 פעימות) . הרי מה מספק לו את הכוח לעלות בחזרה למעלה אחרי הפיצוץ? ולהשלים את המחזוריות

פורסם

כוח ההתמדה. במנועים עם פחות מ3 בוכנות בד"כ עושים גלגל תנופה גדול יותר כדי לספק יותר התמדה ולהעביר את הצילינדר

את הפעימות ללא עבודה.

עכשיו נעבור למציאות, למיטב ידיעתי לא שמים מנוע 4 פעימות במכסחאת דשא

רוב הסיכויים שיש שם מנוע 2 פעימות.

 

מנוע 4 פעימות עושה מהלך עבודה כל 2 סיבובים של גל הארכובה

מנוע 2 פעימות עושה מהלך עבודה כל סיבוב אחד של גל הארכובה

לכן הוא יכול להיות קטן בהרבה אבל עדיין להיות חזק.

 

תעשה ביקור ב howstuffworks.com מקום טוב ללמוד.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

במנוע יש אינרציה, כלומר נטייה להמשיך בתנועה הקיימת, והיא מספיקה במנוע עם הצילינדר היחיד לביצוע הפעימות הדרושות.

פורסם

אה ממש תודה .. והתכוונתי שבמכסחת דשא יש שתי פעימות כנראה ההודעה לא הייתה ברורה ועוד פעם תודה.

אה ... ועוד משהו, בעצם מה שאתם אומרים שבמנוע עם צילינדר אחד יש שאיפה להמשיך את הפעולה , אז אפשר לומר

שהצילינדר נע ע"י עצמו?

פורסם

לצורך כך יש גם גלגל תנופה, שתפקידו ל"אגור" אנרגיה, ולאפשר לבוכנה להמשיך לנוע אחרי הנקודות המתות שלה, וזאת בנוסף למה שנאמר מקודם.

פורסם

יופי של סרטון, דניאל העלה אותו לפני כמה חודשים (חיפוש היה דג אותו בקלות).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...