Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בביטוח.(תאונה-נהג חדש)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם, אתמול נסעתי עם הרכב של אימי פאסאט V5 בערב.

אני חושב שכדי לציין שאני נהג חדש, ואין על הרכב ביטוח נהג חדש, ולכן נסעתי על האוטו בתחום של נהג מזדמן.

מעולם לא נעצרתי נוסע ברכב זה.

יש לי רכב משלי {רנו מגאן קופה} ועליו יש לי ביטוח צעיר.

אז ככה אתמול בשעות הלילה, נסעתי בדרך לבילוי עם חברים. {2 חברים, כחוק}, ולפתע רכב פגע בי עקב אי ציות לתמרור עצור.

הרכב פגע בצידו של הרכב שלי, במקרה מאחורי הייתה ניידת עם מתנדבים, הם עצרו ובדקו רשיונות והכל.

הנהג הפוגע מיד הודה באשמה, ואמר שיש לו ביטוח והכל בסדר. כדי לציין שהנהג הוא ערבי.

לקחתי כל פרט שיכולתי, ת"ז, מספר רכב, רשיון נהיגה, מספר פוליסה, מספר פאלפון, שם והכל הכל...

האם יש לי סיבה לחשוש מכיוון שאין לי ביטוח נהג חדש על הרכב?? אני בעצם נהג מזדמן.

הביטוח שלו יחקור את זה בכלל?

כתוצאה מהתאונה, יש מכת פח בדלת, וליד הציר.

רק מכות פח, ווינקר צד שבור.

דבר נוסף זה שנהגתי במהירות נמוכה, ולכן הכריות אוויר למזלי לא נפתחו.

 

מה הפרוצדורה שאני עכשיו אמור לעשות כדי לקבל כסף לתיקון, האוטו לא שלי וזה פדייחה אשש...

תודה רבה לעונים.

{אין נפגעים בתאונה, ולכן המתנדבים לא פתחו אירוע}

43122404ia9.gif

 

 

אל תפתח פה לשטן, הוא לא רופא שיניים.!!!

פורסם

אתה לא זה שצריך לדאוג, משום שביטוח מפעילים במקרה שאתה נכנס במישהו אחר[במקרה של צד ג'],

פנה אל הביטוח, דבר אליהם,

אם הביטוח של זה שפגע בך עושה בעיות, תמיד אתה יכול ללכת לבית חולים ולהגיש תלונה על אי עצירה בעצור.

----

פורסם

אחי, אני ממש לא בא להוציא כסף מאף אחד סתם, אני גם רוכב אופנוע כתחביב, ואני יודע שהייתי נהרג אם הייתי על אופנוע.

אני כרגע במצב שלקחתי אוטו של אמא בלי ביטוח, למרות שהסכימו לי "נהג מזדמן" ועשיתי תאונה, אני אמור לשדרג את הרכב שלי {רנו מגאן קופה} בשבוע הבא, כאילו ההורים קונים לי משו "יותר טוב" וזאת פדיחה שעשיתי תאונה, ואני רוצה לטפל בהכל לבד.

השאלה מה אני עושה יום ראשון על הבוקר? בחיים לא הייתי בסיטואציה דומה, וכלן איני יותר את הפרוצדורה... למי להתקשר?? מה לבקש? מה להגיד?

 

 

ושוב תודה רבה רבה.

43122404ia9.gif

 

 

אל תפתח פה לשטן, הוא לא רופא שיניים.!!!

פורסם

סתם שאלה, הורייך יודעים על מה שקרה? או שאתה רוצה לטפל בהכל לבד בלי שהם ידעו?

בכל מקרה, לפי מה שאתה מספר אין לך ממש ממה לדאוג. וזה לא "פאדיחה". בכל אחד יכולים להיכנס, וכל עוד אתה לא אשם אין לך מה לפחד ממה שיחשבו עלייך.

פורסם
סתם שאלה, הורייך יודעים על מה שקרה? או שאתה רוצה לטפל בהכל לבד בלי שהם ידעו?

בכל מקרה, לפי מה שאתה מספר אין לך ממש ממה לדאוג. וזה לא "פאדיחה". בכל אחד יכולים להיכנס, וכל עוד אתה לא אשם אין לך מה לפחד ממה שיחשבו עלייך.

 

יודעים הכל, גם שלקחתי את האוטו, וגם שהייתה מכה.

אבל אני פשוט מתפדח מהסיטואציה, ולכן רוצה לסיים הכל לבד, בלי שהם יתערבו.

43122404ia9.gif

 

 

אל תפתח פה לשטן, הוא לא רופא שיניים.!!!

פורסם

היי לכולם!

עברתי טסט לפני חודש אני בת 22!רציתי לדעת בקשר לביטוח על הרכב!

אם יש לרכב ביטוח חובה!ואני נוסעת בלי ביטוח נהג חדש!מבחינת החוק אם עוצרים אותי יכולים לראות שאין לי ביטוח!או שזה רק עניין של חברת ביטוח?

וגם בפוליסה כתוב משהו למעלה על נהג מעל גיל 24 לא כל כך זוכרת מה בדיוק!תסבירו לי מה מבחינת החוק ולא חברת ביטוח!

תודה מראש!

פורסם

x-sportcr125, תקפות המונח "נהג מזדמן" הינה רק לביטוח החובה.

הביטוח המקיף (שמטפל בפגיעות ברכב) אינו בתוקף לנהג מזדמן אשר אינו עונה על הגדרות הביטוח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אל תדאג, כל עוד אתה לא הרכב האשם בתאונה אין לך מה לחשוש כלל.

הביטוח של הנהג השני ישלם עבור הנזק, הביטוח ישלח שמאי ויבדוק את מחיר הנזק ותקבל את מלוא גובה מחיר התיקון בלי לבדוק אפילו אם יש לך רישיון בכלל.

תלך למוסך פחחות ותבדוק את היקף הנזק ותגיד לנהג הפוגע את מחיר הנזק והנהג הפוגע יפעיל את הביטוח שלו שישלם לך.

פורסם

רק שאם לנהג הפוגע אין ביטוח, הוא עלול להצטרך עו"ד ובית משפט כדי לקבל את הכסף. וזה בד"כ לוקח שנים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
היי לכולם, אני בת 22 ועברתי טסט לפני חודש. רציתי לשאול בנושא ביטוח הרכב.

אם יש לרכב ביטוח חובה ואני נוסעת בלי ביטוח נהג חדש, מבחינת החוק כאשר עוצרים אותי יכולים לראות שאין לי ביטוח או שזה רק עניין של חברת ביטוח?

וגם בפוליסה כתוב משהו למעלה על נהג מעל גיל 24 לא כל כך זוכרת מה בדיוק. תסבירו לי מה מבחינת החוק ולא חברת ביטוח.

תודה מראש!

 

סימן קריאה הוא לא נקודה!

סתם כי הציק לי

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...