היי לכולם!
עברתי טסט לפני חודש אני בת 22!רציתי לדעת בקשר לביטוח על הרכב!
אם יש לרכב ביטוח חובה!ואני נוסעת בלי ביטוח נהג חדש!מבחינת החוק אם עוצרים אותי יכולים לראות שאין לי ביטוח!או שזה רק עניין של חברת ביטוח?
וגם בפוליסה כתוב משהו למעלה על נהג מעל גיל 24 לא כל כך זוכרת מה בדיוק!תסבירו לי מה מבחינת החוק ולא חברת ביטוח!
תודה מראש!