Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשל בפונטו mk2

 

ישנו את הדגם jtd שזהה בחלקים מסוימים לhgt .

דוגמא אחת הינה משתיק אחורי של מערכת הפליטה.

 

מעניין ,האם זרימת הגזים מן המנוע (פליטה) זהה בשניהם?

 

האם הגיוני שהלחץ החוזר זהה?

 

עוד סוגיה הינה המינפולד(מניפול פליטה) הגיוני שהם זהים?

 

אני מחפש גם קישורים והסברים כולל תמונות.

 

ובאותו עניין - גם חלקים רבים במולטיפלה מתאימים לhgt

 

סעפות פליטה בין מנועי דיזל ובנזין שונות בבניה שלהן (מלבד הטורבו אם קיים)?

האם השינוי בנפח בין הדיזל והבנזין מחייב שהפלאנז'ים יהיו למשל בגודל שונה בין הדיזל והבנזין?

תודה למי שיש מושג להאיר את עיני

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אפשר לשאול לאיזה מטרה השאלות האלה?

 

האם זה נשמע כאילו אתה מתכוון לעשות איזה החלפת מנוע הVFD ב-HGT ל-JTD??

 

אם כן אשמח לראות את הפרוייקט הזה בדרכו.. מהנייר אל מתחת למכסה המנוע.

פורסם

תאורטי גרידא .

 

מסקרנות חביבי ...אני רוצה להבין.

 

אני מבין שלדיזל יש למשל 2 שסתומים לכל תא בעירה.

אצלי זה 4 למשל.

מעניין אותי למשל איך רמוס מוכרים דוד זהה לשתי גרסאות שלכאורה כ"כ שונות.

 

מברור שניסיתי לערוך בנט העלתי את זה ושהנפח בדיזל הוא 1700 סמ"ק כמדומני.

מלבד זאת הרבה לא דליתי.

סעפת פליטה של דיזל עומדת בחום נמוך יותר כפי ששמעתי הבוקר ממכונאי ששוחחתי איתו.

 

כל זה מאוד מעניין .

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...