Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני משיג באס מהקומפוננטים מקדימה? (למומחים)


idandavid
שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאדי - הספקתי מאז לחתוך את המידים. הם על משהו כמו 80 HZ. ומה שיש לי באוטו זה לא קרוס אלא EQ חיצוני אנלוגי ואמרתי לך את זה עוד כשישבת באוטו שלי ואמרת שלא צריך קרוס חיצוני. בכל זאת תודה לעזרתך.

 

אני מודה לכל האנשים שמתגבשים לעזור לי אך לצערי עדיין אין פה מספיק דמיון לפיתרון :(

 

שמתי קיט שלם של דיינמט אקסטרים. ואכן זה עשה פלאים ונפלאות בכל מיני דרכים אך עדיין המידים לא נותנים את הבאס שצריך לצפות מהם

 

המתקין שלי אמר שזה בגלל שאין למיד "תיבה" בדלת מה שיש להרבה מכוניות ואם אני רוצה אז אפשר לבנות כזאת מעץ. הבנתי שזה סיפור לא קטן ושאולי למישהו יש רעיון אחר או שזה הפיתרון היחידי או שאולי זה בכלל לא נכון\לא קשור

 

תודה לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תעשה בדיקה של קוטביות.

ונקודות חיתוך. אצלי הם חתוכים כרגע בכ40HZ.

אצל חבר יש סט של אינפיניטי קאפא פארפקט. והוא חתוך בכ63HZ. והוא בועט כמו נינג'ה.

סט צריך להיות חתוך כמה שיותר נמוך (בגבולות האלמנט) בסביבות ה 50-100HZ תלוי ברכיבים (וופר ומגבר)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע בעיקרון כמו שהבנו התקנה שלך היא בסדר, יש איטום, המידבאס לא חתוך גבוה! חוץ מאיך שהוא מותקן על הדלת עצמה על מה הוא עומד גם משפיעה. או שיכול ליהיות שאתה מצפה ליותר מידי משתי מידבאסים של 6,5 אינץ'?

 

עשיתה השווה בין מישהו ואצל מישהו יש הרבה יותר באס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לראות קשה לדבר כי זה לדבר באוויר, צריך לראות מה הולך בדלת

יכול להיות מרווח של הרמקולים והריפוד, יכול להיות פאזות, יכול להיות חיתוך, יכול להיות קרוס, ויכול ויכול ויכול

ובקשר למורל אלייט

 

הרמקולים נשמעים טוב בדלת, אבל על מנת להוציא מהם את המירב רצוי לתחום להם בדלת נפח קטן יותר שבאמת מוציא מהם את מלוא העוצמה (וגם זה תוך ויתור על יכולות מסוימות בתדרים)

זה כבר עניין לא פשוט ודורש ידע ספציפי על הרמקול ומה אתה מצפה ממנו יחד עם הסאב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן X - כשהייתי במפגשים ואנשים הראו לי איך המיבאסים שלהם מנגנים בלי הסאב אז ראיתי את כמות הבאס שאפשר לצפות ממידבאס פחות או יותר. ברור שיש את אלה שיש להם בניות בדלת מעץ ואז יש להם יותר. אבל גם לכאלה בלי בניות יש כמות באס מסוימת בדלת שהייתי רוצה להגיע אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך את הנתונים של האלמנט ? עדיף את הציור של הגרף שלו ? תוכל לראות היכן הגבולות האמיתיים שלו , ואז תוכל לחתוך אותו ע"פ זה .

כמה הוא חתוך עכשיו ובאיזה סלופ ?

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג מה זה סלופ.
סלופ זה עוצמת החיתוך בDB . יש את תדר החיתוך בHZ ויש את העוצמה שלו שזה סלופ ונמדד בDB

 

ואנצל את זה לומר לדיפורס שבפעם הבאה שאתה מביא קישור להודעה כדי שתעזור לך , לפחות תבדוק מה הם כותבים שם . כי הוא כתב שם שהם עשו מעין תעלה מהצד האחורי של האלמנט לדלת מפיבר , שזה למעשה לעשות פוד מפיבר . פוד לא חייב להיות מרובע , הוא יכול להיות בכול צורה שיבחרו , העיקר שיכיל את הנפח הדרוש

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור ובלי לקרוא הכל.

עידן, מה שעשינו אצלך ברכב, אומנם שיפר קצת את המיד, אבל זה ממש ממש ממש ממש לא זה.

הפתרון היחידה שאמרתי לך שהוא באמת יתן לך שיפור הוא לקנות באמת מגבר חזק, ולהחליף את המגברים שיש לך עכשיו.

המונו אחלה, אבל ה4 ערוצים חלש מאוד, וממש לא מיועד להחזיק בהמה כמו הTFR .

למגבר אין שום כוח לדחוף את הסט הזה, והוא מעוות מאוד.

ברגע שחתכנו נמוך נמוך את הקומפוננט המגבר התחיל לעוות כמו מטורף.

חוץ מזה אני במקומך הייתי מנתק את כל הקומבינות המפגרות שעשו לך בהתקנה ובודק איך הכל מחווט שוב.

יש לך סט של 4K ושמת אותו על מגברת של 1.5 K בלחץ ועוד חלש. הוא לא מיועד לסטים כאלה.

 

מיד אחרי המגבר, להעיף את הJVC נטול הפונקציות הזה ביחד עם האקולייזר החיצוני ולקנות מכשיר ברמה סביר.

אפילו כל פיוניר 6900 יעשה עבודה טובה ממנו.( כמובן שלא לפיוניר עליך לשאוף.)

 

אמיר

 

נ.ב

סלופ זה ממש לא עוצמת החיתוך בdB .

אלא שיפוע החיתוך.

כל אוקטבה בכמה היא מונחתת(בdB)

ככל שהשיפוע(הסלופ) יותר חד-זאת אומרת שההנחתה לאוקטבה גבוהה יותר. לכן שיפוע חיתוך של 24/12 DB/OCT

יהיה חד יותר מאשר חיתוך בשיפוע של 6DB.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה לי את התקציב, הייתי מחליף הכל וקונה דברים אחרים לגמרי. לא הייתי חושב פעמיים ומביא איזה 4 סאבים גדולים 2000 רמס כל אחד וגם את ההגברה הנדרשת. כרגע אין לי את האפשרות הכלכלית להחליף את כל הדברים שאני רוצה להחליף. לעומת זאת עזרת לי מאוד אני חייב לומר! כרגע ניתקתי לגמרי את האחוריים ורק הקומפוננטים הקידמיים על המגבר ודווקא כן יש לו כוח כשכל צד בגישור במגבר בנפרד. בתכנון כרגע מגבר קטן וחמוד שמוציא בערך אתה ה 80 רמס לערוץ למידים האחוריים. ישבתי קצת על החיתוכים וכרגע הם חתוכים על בערך 80 HZ ונשמעים נפלא. הבעיה היחידה היא שעדיין אין כל כך באס. את הסיבה כתבתי למעלה.

 

אז שוב, תודה רבה אמיר! עזרת לי מאוד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את זה. רק לאחרונה התקנת את המערכת, לא? כבר אתה צריך להחליף מגברים ולהעיף את האקוולייזר ועוד ועוד שינויים?

מה הקטע. לקחו לך כבר הרבה כסף, למה לא דואגים לשביעות רצונך.

מי התאים לך את המגברים לסט קומפוננט ולמה הוא לא הזכיר באזניך שצריך תיבה לפני שהוא התקין לך ללא תיבה?

 

יואב

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי קצת על החיתוכים וכרגע הם חתוכים על בערך 80 HZ ונשמעים נפלא. הבעיה היחידה היא שעדיין אין כל כך באס. את הסיבה כתבתי למעלה.

בשביל לשמוע מידבאס אתה צריך לרדת לאזור ה60 ומטה

אז שוב, תודה רבה אמיר! עזרת לי מאוד .

השאלה היחידה היא אם המגבר שלך מסוגל לטפל בזה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אצלי ברכב יש אינפינטי קאפא, הם חתוכים על 100HZ , והסאב חתוך על 80HZ , האם יש לכם המלצות אחרות שהמגבר יעבוד איתם ?

המגבר JBL GTO1004

אגב הDB של הקומפוננט חתוך ב-12DB , והסאב -18 עם פאזה הפוכה

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקומפוננט חתוך גבוה מידי ו זה ברור. זה לא ממש נורמאלי תחתוך אותו על 80 לפחות. ואותו סלום (DB). תנסה לישמוע את הקומפננט קודם בלי סאב. תיבדוק שהוא בסדר. אולי תצתרך להוריד גיין טיפה. אחרי זה תחבר את הסאב ותשמע מה יצא לך. חיתוך של הסאב ב80 זה כבר עניין אישי (בעיקרון הכל בחיינו זה עניין אישי אבל בכל זאת יש מX עד Y. ו100 הרץ לקומפוננט זה יחסית גבוה) הקומפוננט שלך בגודל 6.5? אז למה לא לתת לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5918 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...