Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי התקין לפני כחודש מידים חדשים של פוקל מהסדרו הגבוהות.כאשר הוליום מגיע ל80-90% מהיכולת מקסימלית הכל בסדר.לאחרונה לפני כיומיים ,אם מגיעים לאותו ווליום ומצמידים אוזן למיד יש תחושה קלה של חרחור\קרקוש מרמקול .תופעה זו לא היתה בהתחלה,מה גם בבוקר גם אין שום הפרעה רק לאחר כ5-10 דקות עבודה.יכול להיות זה סמפטום עד שהסראונד יתרכך או פגם של רמקול? הוא חתוך ב 100HZ בסדר שני ומגבר על רבע +גיין.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כל רמקול שתצמיד את האוזן שלך עליו בוליום גבוהה יהיה תחושת חירחור אבל זה לא אומר שהוא לא בסדר....

פשוט הרמקול מיועד להוציא צליל יפה במרחק מסויים אז מה שאני אומר זה שעם אתה יושב באוטו ולא מצמיד את האוזן לרמקול ואתה שומע טוב אז הכל תקין... עם אתה עדיין שומע חירחור אז יש בעייה אולי אפילו חיבורים.

דבר אחרון שאתה צריך לחשוב עליו זה שהרמקול דפוק. אבל גם זה קורה לפעמים.

חוץ מזה איפה קנית את הסט? אולי הוא חיקוי? אני מקווה שלא :wink:

פורסם

בהתחלה זה היה רק אחד מהם ,עכשיו לאט נדמה שגם השני התחיל.ולא לא מדובר על זיופים.אולי זו תקופה של הרצת רמקול ואחר כך זה יעלם?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

רועי, איזה רמקול אמור לחרחר ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
כל רמקול שתצמיד את האוזן שלך עליו בוליום גבוהה יהיה תחושת חירחור אבל זה לא אומר שהוא לא בסדר....

פשוט הרמקול מיועד להוציא צליל יפה במרחק מסויים אז מה שאני אומר זה שעם אתה יושב באוטו ולא מצמיד את האוזן לרמקול ואתה שומע טוב אז הכל תקין... עם אתה עדיין שומע חירחור אז יש בעייה אולי אפילו חיבורים.

דבר אחרון שאתה צריך לחשוב עליו זה שהרמקול דפוק. אבל גם זה קורה לפעמים.

חוץ מזה איפה קנית את הסט? אולי הוא חיקוי? אני מקווה שלא :wink:

 

אתה מוזמן להצמיד את האוזניים שלך לאחד הרמקולים אצלי, כל אחד - החרחור היחידי שאתה תשמע יהיה של עור הטוף שלך נקרע.

 

על מה אתה מדבר? רמקול לא צריך לחרחר בשום מצב!

 

רמקול שמחרחר או שאחד הרכיבים שלו מרעישים - עובד לא נכון, מותקן לא נכון, מכוון לא נכון.

 

אפרופו - זה הגיוני שרמקול חדש יחרחר - אם הוא יצא לא בסדר מפס הייצור.

 

רכשתי לא מזמן אובליים של פולס של מורל לחבר, אחד הרמקולים קצת חרחר, כשניתקתי אותו ולחצתי לו קצת על הממברנה עם האגודלים - ראיתי באמת שהממברנה לא זזה חלש והיא מרעישה - הרמקול השני היה חלק לגמרי. משהו בסליל הורכב לא נכון - החזרתי את הרמקול למפעל וקיבלתי חדש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני כבר לא יודע אם זה חרחור או חרחור\צלצול.היום בוצע החלפה לאותו רמקול לחדש(היה מורכב ימינה),עכשיו הוא טוען כי השמאלי התחיל,יש מצב ששניהם פגומים?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

איזה מוזיקה אתם שומעים?

ואולי הכיונים שלך לא בסדר. המגבר יושב על קליפינג

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תשמע , לא בטוח שזה בעיה ברמקול.

 

אני לא יודע בדיוק איזה צליל אתה שומע , אבל לי לאחר התקנה של הקומפוננט מקדימה ברכב , היה גם מין רעש כזה של רישרוש אבל רק ברמקול אחד. פתחתי את הדלת בשביל לראות אם קרה משהו לרמקול ואם צריך להחליף אותו , וראיתי חתיכת קטנה של פלסטיק, שהיא בעצם חלק מהדלת. אז חתכתי אותה... ומאז נפסקו הרעשים.

מסתבר שהרמקול היה מנגן בעוצמות גבוהות , הוא היה פוגע בחתיכה מהדלת...

 

שמתי לב לרעש הזה רק לאחר כמה ימים של שמיעת מוזיקה, ולכן תבדוק אם ההתקנה תקינה , ושאין שום חלק בדלת של האוטו שמפריע לרמקול ל"זוז". זה בחינם ובטח שעדיף על ללכת ישר להחליף רמקול.

 

שווה לנסות לא?

×
×
  • תוכן חדש...