Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש בפורום בעזרת השם נגמר לי המלווה עוד שבועיים וחצי

 

ואני מחפש רכב עד20K

 

עדיפות לרכב בטוח וחסכוני (גם בדלק וגם בטיפולים )

 

ואם זה גם אפשרי אז שיהיה לו תמראה הצעיר :)

 

 

אשמח לשמוע את תגובתכם ...

פורסם

אני ממליץ לך על רנו קליאו 1998-1999 ידני מנוע 1400 או

קליאוB מנוע 1400 שנת 1999 (גם גיר רגיל).

רכבים נוחים, חיסכוניים מאוד, ביטוחים זולים.

תחפש מפרטי, שמור, מס. קילומטרים נמוך.

בהצלחה ותיסע בזהירות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכב אמין ב 20 אלף ש"ח?!-לכל רכב שלא היה שמור או מטופל טוב יהיו תקלות וגם לכל רכב יש בלאי טבעי.

לרנו קליאו גיר רגיל אין בעיות סידרתיות או כרוניות ומחיר מחירון שלו נמוך.

אני לא חושב שרכב יפני שהוא ב3 שנים יותר ישן יהיה יותר אמין.

אבל אני גם חושב שזה חשוב לכבד את אביך - כך שתצטרך לקחת בחשבון את דעתו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אממ כן קצת אני צריך להקשיב לו אממ הוא קונה לי תאוטו חח .. :)

 

איזה רכב יפני אתם מכירים שיכול להתאים לי ??

 

 

ותודה אחי ..

פורסם

יפני ב 20 ?

אולי 92- 93

ההיתי ממליץ על הפיאט פונטו ספייס המחיר שלהם בדיחה ביחס לשנה .

באיזור ה 26...

תתאמץ תמצא אחת ב20 לא תתאכזב.. חלקים זולים, אוטו לדעתי הרבה יותר טוב מרנו קליאו . אך זו דעתי בלבד !

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

אין יותר מידי אופציות יפניות בשבילך

קולט - די קשה למצוא אחת במצב טוב ובתקציב שלך תמצא מודלים מוקדמים בלבד , היא היחידה גם מיפן שנראית "צעירה"(בתקציב הזה)

שרייד -רכב אמין וזול יחסית לאחזקה (אני מדבר על הצורה היותר חדשה ועגולה)

בנוסף מיפן יש לך גם את סטארלט של טויוטה וגם את ה121

וכמובן את ההונדה האצ'בק - קשה מאוד למצוא אחת במצב טוב וגם זה בתקציב קצת יותר גדול

אני מניח שאתה מעונין ברכב ידני ואם לא אני מציע לך ללכת על ידני - גם יותר אמין הרבה יותר זול לאחזקה חוסך בדלק ויותר זריז.

פורסם

יש גם סוזוקי סוויפט.

תיקח את כל הרשימה של רכבים יפניים ותחפש מתוכה אקזמפלר שנראה במצב טוב (מס. קילומטרים נמוך יחסית, מפרטי , ללא תאונות רציניות, שמור בפנים) ותראה לאביך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי גם פורד פיאסטה שהיא גם באזור המחיר הזה ..

 

מה הייתם ממליצים מיצובישי קולט שנת 94

 

או

 

פורד פיאסטה שנת 2000 2001

 

או

 

רכב אחר שאתם ממליצים ..

פורסם

קשה לי להבין אותך אתה בא ומתעקש על רכב יפני משנת 94 (במקרה הטוב) כאשר יש לך רכבים אירופאים משנות ה +2000 באותו המחיר בגלל תנאי השוק המעוותים שיש בארץ. פשוט מצער לראות אנשים שחושבים שיפני זה טוב וכל השאר לא.

ברכב אירופאי משנת 2000+ תקבל רכב מאובזר יותר מתקדם יותר מעודכן יותר נוח יותר וכמובן בטוח יותר .

לעומת פחית שימורים יפנית מתחילת שנות ה 90 שהשמועה אומרת שהיא לא תתקלקל אף פעם, במיוחד הקולט והסיויק האצבק שאת רובם אנסו והרסו ערסים שחשבו בטעות שמדובר במכוניות ספורט ולא בגרסאות קצרות של משפחתיות יפניות סטנדרטיות לחלוטין.

לדעתי תחפש לך רכב תוצרת אירופה כמו פונטו ספייס או פיאסטה (לדוגמא) לא חסר בשוק לכן לא קשה למצא מכוניות שמורות אם ק"מ נמוך, ולדעתי לא תצטער על כך אני מכיר מספיק אנשים שיש להם רכבים תוצרת אירופה 95% מהם מרוצים והשאר לא כי או שהם מזניחים או שקנו בזול ועכשיו משלמים על כך.

סתם להשוואה לספייס יש 4 כוכבי בטיחות, כאשר לכל רכב יפני מהשנים שאתה מחפש תטפלל שיהיה "0" כוכבים ולא גרוע יותר.

גם אם בשנה תקלות בפונטו יעלו עוד כמה גרושים (מה שלא אמור לקרות ברכב מתוחזק היטב) האם החיים שלך לא שווים את זה ?

פורסם

תודה רבההה ... .

 

אני חושבבב כמוך בול ...

 

אולי תצליח לשכנע גם את אבא שלי חחח .. .

 

בין המכונית אירופאיות הייתם ממליצים לי בכ20 אלף שקל חוץ מפונטו.. ??

 

תודה מראשש ..

פורסם

לדעתי, פיאט פונטו 2000 תענה על הדרישות.

בטיחות טובה (אך לא מצוינת), חיסכון גדול בדלק, טיפולים ואחזקה זולים.

 

תנסה ללכת על רכב עם הכי פחות ק''מ וידיים.

ממליץ על דגם ה XTZ

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...