Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הייתי רוצה לדעת מה המחיר של הבד הזה??

ומישהו פה דיבר על ספריי דבק מגע?? יש לו שם?? כמה הוא עולה?{פעם ראשונה שומע על כזה דבר.}

פורסם

אני חושב שאתה יכול למצוא את הבד הזה בהרבה מקומות כמו ACE או בחנות אודיו לרכב שקרוב אליך. אין לי מושג כמה זה עולה ולא שמעתי על בד עם דבק... אתה צריך לקנות דבק לעץ ונראה לי שזה ידבק בסדר גמור.

אין מה לעשות...באס זה ההההדדדבברררר

פורסם

תחפש בACE. יש כל מיני סוגים בכל מיני צבעים ותראה מה יצא לך הכי זול...

אין מה לעשות...באס זה ההההדדדבברררר

פורסם

אני לא מתכוון לבד עם דבק.....

זכור לי שמישהו דיבר פה על ספריי דבק מגע??

זה מדביק את הבד הזה??

 

כי חבר שלי באוטו שם כזה בד על העץ שמתחבר למושב כדי לשים מגברים עלה לו 80 שח,לכן אני רוצה לבדוק אם ניתם לעשות זאת יותר זול עצמאי...

פורסם

ישנם בקבוקים של ספריי דבק שניתן להשיג ב Ace , הומסנטר וכ"ו.

 

את הבד עצמו אני לא יודע איפה קונים לפי מטר , בעיקרון הוא מסופק לחנויות בגלילים. אבל תוכל להשתמש בכל בד עבה שיימצא חן בעינייך ברמת העיקרון.

 

עוד אופציה יפה היא לעטוף את התיבה בספוג דק ועליה למתוח בד דמוי עור בצבע שחור או צבע הרכב.

 

אם אתה רוצה לעטוף מגש ולא תיבה תוכל להשתמש גם באקדח סיכות במקום בספריי דבק.

Leon Cupra 2009

פורסם

את הבד הזה אתה יכול לקנות אצל רפד. חנות ריפוד...

 

ואתה יכול להדביק אותו עם ספרי דבק כמו שאמרו פה, או עם דבק עץ.

אם אתה בוחר בדבק עץ אני ממליץ על Titebond או על elmer's wood glue.

שני דבקי עץ מצויינים שאחרי שהם מתקשים הם יותר חזקים מהעץ עצמו :)

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

×
×
  • תוכן חדש...