Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו פיאט טמפרה שנת 92 מנוע 1400, האוטו אצלינו מאז שנת 92 (קנוי מהחברה), אבא שלי נהג על האוטו בעקרון וגם קצת אמא רחי שהוציא רישיון, אני קיבלתי רישיון ממש לא מזמן וכנראה שהם יקנו לעצמם חדש ואני אקח לעצמי את הטמפרה בתור אוטו התחלתי, הקודה היא שאבא שלי בחיים לא טיפל באוטו כדי שיסע מהר, וכדי שיהיה לפחות טיפה חזק, הוא רק טיפל בו כדי שיסע נטו וזהו, כשנהגתי באוטו שלנו ראיתי שהוא לא ממש "סוחב", בין העברת הילוכים, למרות שאני לוחץ גז עד הסוף לוקח לו זמן לתפוס תאוצה עד להעברה להילוך הבא (בעיקר בין ההילוכים 3-4-5), למרות ששהאוטו יכול להגיע עד 150 ויותר... בכל מקרה הקטע הזה של התאוצה האיטית מעיק עלי...

אז איזה דברים אני יכול לשפר\להחליף\להוסיף למנוע כדי שיצבור קצת "סוסים"...?

אני מדבר על דברים ספצפיים שאני בא למוסכניק ואני אומר לו "תעשה את זה ואת" וכתוצאה אני אקבל אוטו חזק יותר...

דברים של יקרים מידי ודברים שלא יקטינו לי בצורה משמעותית את תצרוכת הדלק (1-15 בבמוצע)

 

תודה רבה מראש =]

פורסם

הלו יבגני,

מזל טוב על הרשיון.

 

תחכה לדעתי שתצטרף להחליף מנוע ותשים כבר 1600.

 

1400 על הספינה הזאת,זה לא מתכון טוב לביצועים :|

 

חוץ מזה,אל תתעסק בלשפר לאבא את האוטו.

 

ואם בכל מקרה בא לך לתרום משו,תשים ג'אנטים יפים ותסדר את הרכב שיראה טוב.

פורסם

אהלן מקס =]

כמו שאמרתי, ככל הנראה שזה יהיה האוטו שלי ולא יהיה קשור יותר לאבא...

להחליף אני לא רוצה, מכמה וכמה סיבות...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

ואני יודע שלא חסרות דרכים לשפר מנוע של רכב ולא משנה איזה, הנקודה היא שאין לי מושג מה הן...

למשל חבר שלי שם אצלו בפג'ו 205 שנת 92 מנוע 1400 פילטר פתוח וזה הוסיף...

השאלה היא מה עוד אפשרי לשפר..?

פורסם

קודם כל- הגדר תקציב, ללא תקציב אין טעם לדבר כלל על שיפורים.

דבר שני- ביצוע יישור קיו מלא ושידרוג הצמיגים לצמיגים הטובים ביותר שניתן לשים במידה הנתונה.

לאחר מכן ניתן לחשוב מה לעשות כדי לשפר, למרות שנפח וסוג המנוע הנ"ל אינו טומן בחובו פוטנציאל גדול.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קודם כל מזל טוב על קבלת האוטו והרישיון.

לדעתי קודם יישור קו ,תביא את האוטו למצב שהכל תקין ועובד כהלכה .

דבר שני שים מנוע 1600 לטמפרה יש בודי ענקי ועל מנוע כזה ברור שהספק שלה לא יהיה בעננים.

מנוע 1600 כולל עבודה יעלה סביב ה4000-4500 שקל לאוטו הזה . כאן השיפור המשמעותי.

על המנוע הזה שתרכיב תשים פילטר פתוח ושים אגזוז זרימה חופשית . תקציב של 6000 יספיק לך לכל זה .

צריכת הדלק מן סתם תעלה ,כוח עולה דלק .

צמיגים יעזרו לך באחיזה טובה יותר,צמיגים זה חלק מישור קו הם הקשר שלך בין הרכב לכביש אל תזלזל בהם .

בתור התחלה זאת תיהיה תוספת הספק נאה .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

הבנתי, קודם כל תודה רבה, אף פעם לא עלה בדעתי להחליף מנוע...

כשאתה אומר להחליף מנוע ל1600 אתה מדבר על חדש מהחברה או משהו מפירוק...?

המנוע הנ"ל הוא קרבורטור, לא תיהיה בעיה להחליף לאחד שהוא לא קרבורטור?

 

ועכשיו צריכת הדלק של הרכב היא בערך 1-15 משולב, לכמה זה ירד אחרי "השיפור"?

תודה רבה מראש =]

פורסם

למנוע מיבוא או פירוק משהו במצב טוב . אני חושב שאם שלך במצב תקין אז יש מצב להחלפה.

לפני צעד כזה עליך לבדוק אם יאשרו לך ברישיון את הגדלת הנפח

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

הטמפרה הגיע בגירסת 1.6 כך שלא נראה לי כי חוקית תהיה לך בעיה לאשרו.

דרך אגב - היא גם הגיע בכמות קטנה ביותר גם בגירסת 2.0 אם אני לא טועה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...