Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מומלץ ולמה?..

מבחינת בטיחות, חשבתי על המסך בסך שמש,

כי ברוב המקרים סך השמש מורם ככה שלא יכולים להבחין במסך ולנסות לפרוץ לרכב.

מבחינת תצוגה, יש בכלל הבדלים בין המסכים?..

 

אם מדובר במסך מראה, על איזה מסך מומלץ ועם אילו נתונים..?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

מצלמת רוורס, הרכב אצלי ארוך..

יצא לי כבר לתת מכה בקיר בגלל שלא הרגשתי את אורך הרכב מה שנקרא..

למזלי לא נגרם כל נזק כי זה היה ממש על מהירות אפסית [ללא גז],

חשבתי על חיישני רוורס אבל רציתי משהו שיראה לי יותר את הזווית של הרכב..

מאשר שיזמזם בשעת התקרבות לקיר או לכל חפץ דומם..

 

אגב, חיפשתי אותך במסנג'ר כדי לשאול אותך אישית אבל לא הייתה מחובר אז אמרתי נפתח כאן כבר :]

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

אם כך אז לדעתי עדיף עם המראה האחורית,ברוב המראות אי אפשר לדעת שיש שם מסך בגלל שהמסך "מתגלה" רק שאתה שם בהילוך רברס,בשאר הזמן זו מראה לכל דבר,חוץ מזה זה מעצבן להוריד כל פעם שאתה עושה רברס את הסך שמש.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...