Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מגבר מגבר מונו מארה"ב עד 300$ לא כולל מיסים וכו' (חבר מביא) שיכול לתת ב1OHM 900WRMS

אחד מהתוצאות חיפוש שלי זה קלריון DPX 11500

http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/amplifiers/DPX11500/us-en-product-pf_1165294762631.html

 

ואופציה שניה שהייתה לי זה ההייפוניקס BXI 1206 זול בכמעט 100$ ומספק את מה שאני צריך אבל בעקבות תגובות פה שאמרו אם כבר אני מביא מארה"ב אז למה היפוניקס אז אני מחפש תחליפים שלא יחרגו ממסגרת התקציב

http://www.sonicelectronix.com/item_6522_Hifonics+BXi+1206D.html

 

 

בקיצור מה דעתכם לגבי מגבר קלריון ואם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע.

ניצן

 

נ.ב

אם יש לי שני סאבים של סלילים כפולים שכל אחד הוא 4 OHM מה ההתנגדויות הסופיות?

sound connecting people

פורסם

לפי הנתונים הרשומים באתר שהבאת לא מצויין שהמגבר יכול לעבוד ב1 אום תבדוק טוב לפני שתקנה ואז תתאכזב

אני חושב שההיפוניקס יותר מתאים לך

מה אתה מתכוון להגביר עם המגבר?! אילו סאבים?!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

לצערי חורג בגדול מהתקציב שלי 250-300 דולר

מגבר יחובר ל2 רמקולים 10' של JBL P1024/22

יש לי התלבטות נוספת האם לקחת את הדגם של שתי סלילים של 4 אוהם או של 2 אוהם כאשר ל2 אוהם יש רגישות יותר גבוהה משמע הוא יותר נציל

מה ההתנגדיות הסופיות לשתי סאבים של 2 סלילים 2אוהם?ובאיזה חיבור

sound connecting people

פורסם

ישנם כמה אפשרויות לחיבור צמד סאבים

זוג סאבים בעלי סליל כפול בהתנגדות 4 אום כל אחד יכולים לעבוד ב:

חיבור טורי כל סאב יתן 8 אום התנגדות ובחיבור למגבר בטור תיתקבל התנגדות של 16 אום

חיבור טורי כל סאב יתן 8 אום התנגדות ובחיבור למגבר במקביל תיתקבל התנגדות של 4 אום

חיבור מקבילי כל סאב יתן 2 אום התנגדות ובחיבור למגבר בטור תיתקבל התנגדות של 4 אום

חיבור מקבילי כל סאב יתן 2 אום התנגדות ובחיבור למגבר בטור תיתקבל התנגדות של 1 אום

 

זוג סאבים בעלי סליל כפול בהתנגדות 2 אום כל אחד יכולים לעבוד ב:

חיבור טורי כל סאב יתן 4 אום התנגדות ובחיבור למגבר בטור תיתקבל התנגדות של 8 אום

חיבור טורי כל סאב יתן 4 אום התנגדות ובחיבור למגבר במקביל תיתקבל התנגדות של 2 אום

חיבור מקבילי כל סאב יתן 1 אום התנגדות ובחיבור למגבר בטור תיתקבל התנגדות של 2 אום

חיבור מקבילי כל סאב יתן 1 אום התנגדות ובחיבור למגבר במקביל תיתקבל התנגדות של 0.5 אום

 

הבאתי לך את כל סוגי החיבור שאפשר לעשות עם שני סאבים בעלי סליל כפול בהתנגדול של 2 ו4 אום מקווה שתצליח להבין

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

קודם כל תודה רבה על ההשקעה

אני חושב שאני אלך על שני סלילים של 2 אוהם פשוט נראה יותר טוב ועדיין מתאים למגבר של היפוניקס וכנראה שאני אקח אותו כי לא מצאתי משהו בתקציב שנותן מה שאני צריך

תודה

sound connecting people

×
×
  • תוכן חדש...