Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 184
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואוו... איזו יפהפיה.. תענוג אמיתי לעיניים וללב.

 

אני זוכר שעד אמצע שנות ה80.. היינו מתלוצצים כנערים שאם מישהו יזרוק אבן לשמים.. היא בטוח תנחת על פיאט 127.. וכנראה גם שהפיאט תהיה צהובה. :-)

 

תהנה ממנה.. אני בטוח שהיא תהיה בונבון של אוטו.

פורסם
כואב לשמוע על ההצעות המזעזעות שלכם. (מצטער מראש אם נפגעתם).

 

לגיא- תשאיר את הרכב מקורי קומפלט, הכי טוב.

אל תדעג! הרכב הישאר מקורי עד לבורג.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

חברה אני תקוע ומחפש בדחיפות תופסן אחורי לבגז' לפיאט 127.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

קודם כל- תתחדש! מ ד ה י ם !!!

 

דבר נוסף:

האוטו נמצא כרגע במצב הכי פגיע מבחינת הסביבה של השכנים והילדים.

למה?

כשהוא גרוטאה חלודה-לא השקעת כלום -אין בעייה גם אם ישרטו או יתעללו קצת. גם ככה תחליף את החלק הזה והזה בעתיד.

כשהוא מורכב לגמרי ונוסע עם כל החלקים, ולא מתאספת שכבת אבק ופגרי חתולים מתחת לאוטו- לא יפגעו באוטו. הוא משנה את מיקומו יום-יום.

במצב הנוכחי, הוא לא נוסע, לא מושלם, אבל כבר צבוע. אני מכיר מישהו אצלי בשכונה עם כרמן גיהה שהיתה באותו מצב והתעללו בה.

לכן, או שתדבר עם שכניך ותסביר להם שהמפגע הסביבתי יהפוך לברבור בקרוב, או שתמצא מקום לבנייה.

בכל מקרה, המון בהצלחה, גם אני סיימתי את המיני שלי לפני שנה וחצי, והעבודה לא נגמרת.

אגב, הפחח נתן לך את מספר הצבע ודוגמית לתיקונים?? מנסיון ,בהרכבה לפעמים פוצעים מעט את האוטו או מחליטים לצבוע כמה חלקים בצבע הגוף. אפשר גם לשים את הצבע בתוך ספריי(אני מכיר מקום).:-D

פורסם

אנשים אני לא מבין אותם?

למה שיפגעו או יתעללו באוטו הזה?

כולה פיאט 127,בעיר שלנו יש שתי פיאטים 127 והם נוסעים כמו גדולים.

וstio אמרתי שאני הייתי שם,שגיא יעשה מה שהוא רוצה אני רק מביא את דעתי.

פורסם
קודם כל- תתחדש! מ ד ה י ם !!!

 

דבר נוסף:

האוטו נמצא כרגע במצב הכי פגיע מבחינת הסביבה של השכנים והילדים.

למה?

כשהוא גרוטאה חלודה-לא השקעת כלום -אין בעייה גם אם ישרטו או יתעללו קצת. גם ככה תחליף את החלק הזה והזה בעתיד.

כשהוא מורכב לגמרי ונוסע עם כל החלקים, ולא מתאספת שכבת אבק ופגרי חתולים מתחת לאוטו- לא יפגעו באוטו. הוא משנה את מיקומו יום-יום.

במצב הנוכחי, הוא לא נוסע, לא מושלם, אבל כבר צבוע. אני מכיר מישהו אצלי בשכונה עם כרמן גיהה שהיתה באותו מצב והתעללו בה.

לכן, או שתדבר עם שכניך ותסביר להם שהמפגע הסביבתי יהפוך לברבור בקרוב, או שתמצא מקום לבנייה.

בכל מקרה, המון בהצלחה, גם אני סיימתי את המיני שלי לפני שנה וחצי, והעבודה לא נגמרת.

אגב, הפחח נתן לך את מספר הצבע ודוגמית לתיקונים?? מנסיון ,בהרכבה לפעמים פוצעים מעט את האוטו או מחליטים לצבוע כמה חלקים בצבע הגוף. אפשר גם לשים את הצבע בתוך ספריי(אני מכיר מקום).:-D

אני לא יודע מי אתה ולמה אתה אומר לי את זה ביכלל?

תעשה לי טובה ועזוב אותי מהשטיות שלך ואל תבלבל לי את השכל זה לא האוטו הראשון שאני מרכיב. אני מרכיב את האוטו איך שאני רוצה ואף אחד לא פוגע בו.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
למה אני אומר לך? מבלבל את השכל?? לא הגזמת?

לא!

הרכב שלי סגור לחולוטין אין שום סיבה שהיכנס לשם מישהו.

הבעיה שלך שאתה אומר ולא יודע מה אתה אומר.

הצבע טרי?! מה היה קורה עם הרכב היה שלם מבחוץ? היה ניפגע פחות הצבע?

תחשוב פעמים. אני חוזר ואומר החלונות סגורים. מה הסכנה שהוא היפגע?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

לפי דעתי,אין לך שום סיבה לכעוס ולהתנפל על הבנאדם כך,סך הכל הוא ניסה לעזור ולהציע לך.

תגובת התוקפנית לא היתה במקום,ועל כך -וסליחה שאני מתערב אך מגיע לבן אדם סליחה לפחות.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
אני לא יודע מי אתה ולמה אתה אומר לי את זה ביכלל?

תעשה לי טובה ועזוב אותי מהשטיות שלך ואל תבלבל לי את השכל זה לא האוטו הראשון שאני מרכיב. אני מרכיב את האוטו איך שאני רוצה ואף אחד לא פוגע בו.

 

גבר גבר...

כולם יודעים איך נראית הפיאט הראשונה שלך (רחמנה לצלן), מה הפלא שאף אחד לא מתקרב....

פורסם
גבר גבר...

כולם יודעים איך נראית הפיאט הראשונה שלך (רחמנה לצלן), מה הפלא שאף אחד לא מתקרב....

תגיד לי מי אתה? אחד שחושב שהוא חכם? או אחד שיודע שלא, ומנסה להוכיח אחרת.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.


×
×
  • תוכן חדש...