Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בשעון egt של אוטומטר המורכב על סובארו אימפרזה טורבו 2002.

 

בתחילה חשבתי שהחיישן פגום או השעון עצמו.

 

שמתי לב שהשעון משתגע רק כשמופעל מזגן.

 

מבחינת מתחים יש + ו- לתאורה שלקחתי מאורות חניה ויש + ו- להפעלת השעון עצמו (אלקטרוני) שלקחתי מהמצת.

 

האם מדובר בהשראה?

 

כיצד פותרים את הבעיה?

 

אשמח לעזרה ואם יהיה בכך תועלת אני מוכן גם להעלות את הסכמה של חיבורי השעון.

 

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

הסיבה לפי דעתי היא עליות וירידות מתח רגעיות הנגרמות עקב מערכות חשמל שאתה מפעיל ברכב.

המתח לא קבוע והוא פונקציה של הסל"ד והעומסים החשמלים.

אני הייתי מנסה לחבר את השעון דרך מייצב מתח פשוט שעולה 4 שקלים+2 קבלים ובודק את התוצאות, במידה ואתה זקוק לשרטוט אין בעיה.

האם השעון יכול לעבוד על מתח של 9 וולט ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אשמח לקבל הוראות להתקנת מייצב מתח.ואני מצרף כאן את הוראות ההתקנה של השעון (gsport הוא autometer)ולפיו גם תראה שהמתח הוא 12 וולט ולא 9 וולט.

 

 

תודה

 

ירון

gauge02.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • ספונסר פורום
פורסם

תנסה לחבר מינוס מגוף המנוע,ומתח ישירות מהמצבר,השעונים של אוטומטר רגישים להשראות וחיבורים רופפים, אל תשאל אותי למה,אבל תמיד שאני מחבר מינוס למנוע זה מסתדר.

בדוק ועדכן.

אורן

פורסם

ייתכן שאורן צודק.

נסה לחבר את המינוס לגוף הרכב במקום ללא צבע עם שייבה (דיסקה) משוננת בין הגוף לנעל הכבל.

בדיקה פשוטה...תניע את הרכב ותן לו להיגע לטמפ' עבודה ולאחר מכן חבר מד-מתח לקטבי המצבר ודוומ מהו המתח ללא עומס ועם עומס.

בצע אותו דבר בשקע המצית.

 

ייתכן שמייצב המתח של האלטרנטור לא תקין ויש קפיצות/שינויי מתח גדולים מידי.

 

בדרך כלל המתח ללא עומס כאשר המנוע מונע הינו בין 13.8-14.5 וולט קבוע.

כאשר מדליקים מזגן/מפשיר אדים/אורות גבוהים המתח יורד למאית השנייה ולאחר מכן צריך להתייצב למתח שרשמתי קודם לכן עם סטייה קלה של פלוס/מינוס 0.1-0.2 וולט ברכבים מודרנים.

 

מצורף שרטוט למייצב מתח מ-12 וולט ל-9 וולט (אופציה אחרונה).

2 קבלים קרמיים

1 קבל אלקטרוליטי (אפשר לוותר)

1 מייצב מתח מסידרת 7809

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

אבדוק את הצעתך אורן.

 

אגב, כשהמנוע כבוי אין כל בעיה להפעיל כל אביזר שהוא ללא השפעה על השעון.

 

מרק - ההצעה שלך היא ל9 וולט? השעון צורך 12 וולט.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

תבדוק את מה שרשמתי קודם לכן ואז נתקדם כלומר בדיקה של האלטרנטור.

 

הבנתי ממך שהשעון יכול לעבוד גם על 9 וולט לכן הצעתי מייצב מתח ל-9 וולט כלומר מוריד ומייצב את המתח מ-12 ל-9.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...