Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכל הגולשים. :-)

יש ברשותי מיצובישי סופר לאנסר (כן..מכרתי את הפונטו האגדית.)

שנת 96 אוטומאטית ומאוד מפריע לי שחסר ברכב הנ"ל מד סל"ד.

השאלה שלי היא כזאת: איפה ניתן למצוא מד סל"ד במחיר זול ואיפה ניתן להתקין אותו?

חשוב לציין שאני מעוניין לקנות שעון פשוט, לא גדול מדיי ושיהיה בצבע הדש בורד.

(שלא יראה כ"שיפור" שמתאים לרכב ספורטיבי.)

 

תודה לכולם.

פורסם

יותר פשוט מזה אין ,לדגמי סופר לנסר GLX היה מד טורים מובנה בלוח השעונים ,כדאי לך למוצא בפירוקיות השונות לוח שעונים של סופר לנסר GLX ,ואז מרכיבים את הלוח לשלך ,הקונקטורים הם זהים מאחור .

מה שנשאר זה לפני ההרכבה להתאים את מד האוץ לשלך.

פיתרון מקורי ללא כל תוספת של שעונים לא קונבנציונלים לרכב.

פורסם

מחזק את התשובה של " אבולושיין "

בד"כ זה נכון, רק בדוק שלא שיחקו, בצמת החוטים מאחור.

ולפני ההתקנה - בדוק את מצב הנוריות הפנימיות - רצוי להחליף את כולן.

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ברשותי סופר לנסר דגם 96 GLI גיר רגיל. ללא מד סל"ד בלוח שעונים. האם לוח שעונים של דגם GLX או GLXI עם מד סל"ד מתאים לרכב שלי מבחינת קונקטורים? האם לרכב שלי יש כבר הכנה וכל משאצתרך לעשות זה להחליף את הלוח, לחבר קונקטורים והמד יעבוד? או שאצתרך לבצע חיווטים בתוך המנוע?

תודה מראש.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

תודה על התגובה בה123.

האם יש למישהו סרטוט של החיווט? לאן יש לבצע את החיבורים?

תודה מראש.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם
יותר פשוט מזה אין ,לדגמי סופר לנסר GLX היה מד טורים מובנה בלוח השעונים ,כדאי לך למוצא בפירוקיות השונות לוח שעונים של סופר לנסר GLX ,ואז מרכיבים את הלוח לשלך ,הקונקטורים הם זהים מאחור .

מה שנשאר זה לפני ההרכבה להתאים את מד האוץ לשלך.

פיתרון מקורי ללא כל תוספת של שעונים לא קונבנציונלים לרכב.

 

מחזק את התשובה של " אבולושיין "

בד"כ זה נכון, רק בדוק שלא שיחקו, בצמת החוטים מאחור.

ולפני ההתקנה - בדוק את מצב הנוריות הפנימיות - רצוי להחליף את כולן.

- אייל .

 

אל תעשה שינוי - חבר את הלוח החדש, עם המד סל"ד, לחיבורים . ובדוק אם עובד .

רק אם יש בעיה - סדר את החיבורים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא תמיד לוח שעונים אחר מתאים,אני מדבר מנסיון,אצלי ברייסר לא היה מד סל"ד,התרוצצתי בין הפירוקיות באיזור שלי עד שמצאתי שעון עם מד סל"ד,שילמתי 100 ש"ח,פירקתי את הישן,חיברתי את הקונקטור וכבל הספידומטר,ו.. נאדה שום כלום לא עובד,לאחר בירור עם חברי פורום מביני עניין,הנושא נבדק לעומק ונמצא שאין חוט מתאים בצמה עבור מד סל"ד,

צודקים הקוריאנים למה לשים עוד חוט??? זה עולה המון כסף

פורסם

לחבר שלי הייתה גם אותה בעיה כמו שלך עם גיר ידני, הוא הביא ממישהו לוח שעונים של glxi וחיבר, לא הייתה שום בעיה.

יש שם את כל ההכנות רק לחבר הכל ושלום על ישראל.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה על העזרה!

נשאר רק לאמת את זה בשטח.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

×
×
  • תוכן חדש...