Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקיצור תשמע תשמע תשמע,כנראה קיבלתה פיצוצים ומכות רצח כול יום בבית ספר,וואלה אני לא ואני בנזונה אם אני אפחד מכמה ילדים בני 16 שעושים לי רעש מתחת לבית ולא אצא החוצה ואשבור להם תראש על האספלט

 

אתה שימשון הגיבור

Toyota Yaris TS

 

פורסם

זה לא קשור ללכת מכות או לא אתם לא מבינים דבר אחד,אתם לא גדלתם בסביבת אנשים כאלו,אני גדלתי איתם מאז שאני ילד ועשיתי שטויות והלכתי מכות והיתי עצור,וזה לא משהו להיות גאה בו אתם פשוט לא מבינים את הראש של האנשים האלו.

ברגע שתרד למטה ותרד עם חברה לא פראיירים ולא תבקש יפה ותדבר יפה תדבר אליהם כאילו הם כלום בשבילך הם יתחילו לפחד,בטוב זה לא יעזור,ובקשר לכול החברות אבטחה והסיירות בטחון ישלהם סמכות של שומר בית ספר,בדרך כלל הם סתם מקבלים מכות אם הם מעצבנים מישהו.

עצה שלי רצינית אליך באמת מכול הלב,השיטה היחידה שתעבוד זה שדבר עם אנשים יותר עבריינים מהם שיבואו איתך.

פורסם
אני אפחד ממך שאני אראה אותך?

אין בעיה בוא נארגן את זה נראה אם אני אפחד

0574301295

 

אתה מתנהג יותר גרוע מהערסים שבגללם נפתח השרשור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מכיר אנשים יותר עבריינים מהם. אני לא מתקרב לאנשים כאלו.

 

זה שהיית עצור זה לא אומר שאתה מבין אותם וזה באמת משהו שלא מספרים.

 

אני הייתי חוקר מצ"ח ככה שנראה לי שאני מבין אותם טיפה יותר טוב. חוץ מזה, אני לא יכול ממש להביא כמה אנשים שיחכו להם בלילה עד שיבואו. הרבה יותר קל לקחת מישהו אחד שיחכה להם בחלון כלשהו וירה מלמעלה (אני מזכיר שוב, לא כדורים אמיתיים, רק BB שיהרסו להם את הצבע).

 

להגיד לך את האמת? הפנטזיה שלי היא לזרוק להם מילקשייק וניל דרך החלון של האוטו כמו בסרט "THE WEATHER MAN". זה לא נעים...

פורסם

למה אמרתי שאני גאה בזה?

זה שהיית חוקר מצ"ח לא אומר כלום,במקומך לא היתי יורה להם באקדח BB אם אתה לא מסוגל להגן על עצמך כי אלימות קטנה מצדך גוררת הרבה אלימות מצדם,ובקשר למילק שייק בטעם וניל,במקומך היתי לוקח אופנוע ועושה להם DRIVEBY עם מילקשייק :lol:

פורסם
אני אפחד ממך שאני אראה אותך?

אין בעיה בוא נארגן את זה נראה אם אני אפחד

0574301295

 

אתה באמת רוצה שנפרסם את המספר שלך באתרי סקס?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אני אפחד ממך שאני אראה אותך?

אין בעיה בוא נארגן את זה נראה אם אני אפחד

0574301295

 

מתנצל מראש אם אני טועה, אבל אני אוכל את הכובע אם זה המספר האמיתי שלך!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

יוסי אז מה הדילמה בעצם?

אם אתה אומר שלא ניתן לרדת אליהם בשום צורה כי זה יגרור לאלימות כזאת או אחרת

והפתרון היחידי שאתה רואה זה לתת להם בראש עם רוגטקה או כדורים כאלה ואחרים

ואתה אומר שהמשטרע וחברות בטחון לא יכולות לעזור(מה שבעצם מראה שאנחנו מדינה ללא חוק וללא אכיפה)

תן להם בראש עם צלף מהחלון ותעדכן אותנו:wink:

Boris.K

פורסם

אנו המנהלים כל כך אוהבים את הודעותיו של מר הונדה125, שמעתה והלאה נשמור לעצמנו את הזכות לקרוא אותן ראשונות, לפני שנשתף את שאר המשתמשים.

ככה אנחנו, מניאקים כמו כאלו שמרטיבים ביסלי בטירונות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני אפחד ממך שאני אראה אותך?

אין בעיה בוא נארגן את זה נראה אם אני אפחד

0574301295

חזק!!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עד כמה זה מוסרי לירות על האוטו שלהם עם רובה BB, רוגטקה, או משהו אחר? אפשר לעשות את זה בלי בעיות ממקום שונה כל פעם ואין מצב להתפס.

 

 

אם אתה ואסילי זאיצב הייתי ממליץ לך ללכת על זה, בגלל שלא ברור במה תפגע ובמה תסתבך , רד מהרעיון

פורסם
בקיצור תשמע תשמע תשמע,כנראה קיבלתה פיצוצים ומכות רצח כול יום בבית ספר,וואלה אני לא ואני בנזונה אם אני אפחד מכמה ילדים בני 16 שעושים לי רעש מתחת לבית ולא אצא החוצה ואשבור להם תראש על האספלט

 

בפורום הזה לא תהיה שום אלימות מילולית, מילים גסות, המודגשות באדום בוהק ומודגש, וגם לא התנהגות פלילית.

 

זה לא קשור ללכת מכות או לא אתם לא מבינים דבר אחד,אתם לא גדלתם בסביבת אנשים כאלו,אני גדלתי איתם מאז שאני ילד ועשיתי שטויות והלכתי מכות והיתי עצור,וזה לא משהו להיות גאה בו אתם פשוט לא מבינים את הראש של האנשים האלו.

ברגע שתרד למטה ותרד עם חברה לא פראיירים ולא תבקש יפה ותדבר יפה תדבר אליהם כאילו הם כלום בשבילך הם יתחילו לפחד,בטוב זה לא יעזור,ובקשר לכול החברות אבטחה והסיירות בטחון ישלהם סמכות של שומר בית ספר,בדרך כלל הם סתם מקבלים מכות אם הם מעצבנים מישהו.

עצה שלי רצינית אליך באמת מכול הלב,השיטה היחידה שתעבוד זה שדבר עם אנשים יותר עבריינים מהם שיבואו איתך.

 

בגלל זה יש לארי אבטחה ורפואה נשק ואזיקים כדי לאזוק ולעצור אנשים פורעי חוק..

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.


×
×
  • תוכן חדש...