Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריתוך ברכב וניתוק מצבר


ceyal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האם בזמן ריתוך חיישן הלמבדה בסעפת הפליטה-צריך לנתק את המצבר?

אחי לקח את הרכב למכון אגזוזים - כדי לרתך את חיישן הלמבדה שהתחיל לצאת ממקומו.

 

הריתוך בוצע ללא ניתוק מצבר ומיד בסייומו אי אפשר היה להניע את הרכב.

בבדיקה שנעשתה התברר שמחשב הרכב נשרף.

לטענת האגזוזן אין צורך לנתק את המצבר

לטענת מוסך מורשה - יש ויש.

 

מה אומרים המכובדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכות חשמליות בנויות ב"מעגל" ראשיתו במצבר וסופו ב"הארקה".

ריתוך בגוף הרכב "מזרים" אלפי אמפרים מן הרתכת דרך ה"הארקה" לכל הרכיבים הרגישים.

ניתוק המצבר קוטע את ה"מעגל" ומונע נזק לרכיבים!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכות חשמליות בנויות ב"מעגל" ראשיתו במצבר וסופו ב"הארקה".

ריתוך בגוף הרכב "מזרים" אלפי אמפרים מן הרתכת דרך ה"הארקה" לכל הרכיבים הרגישים.

ניתוק המצבר קוטע את ה"מעגל" ומונע נזק לרכיבים!

 

גם עם מצבר מנותק יש "מסלול" מחיישן הלמבדה לכיוון מחשב הרכב.

אני מסרתי את הסעפת פליטה מפורקת לביצוע הלחמת התושבת ליתר ביטחון.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגזוזן אשם גם אשם?

לטענתו - הוא "עושה מאה כאלה כל יום" בלי לנתק מצבר ו"בטח הבאת לי רכב דפוק". :oops::shock:

 

תסביר לו בעדינות שעם הרכב נסע עד אליו , אז אין מצב שנסעת עם מחשב תקול שכן גם אליו לא היית מגיע... בקיצור שלא יבלבל לך בשכל ושיקח אחריות על מעשיו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל תמיד כדאי לקבל עוד עידוד.. :lol:

 

ד"א גם במוסך המורשה לא היו חד משמעיים וטענו ש"יש סיכוי סביר אבל....."

 

 

תודה רבה :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקורסים המתקדמים באוטוטרוניקה (אלקטרוניקה ומחשוב ברכב) לומדים שלפני רתוך ברכב יש לפרק את 2 קוטבי המצבר ובחלק מספרי הרכב שמקבל הנהג גם זה כתוב בפרוש.

האגזוזן גרם (שלא בכוונה) לנזק למחשב ועליו לשאת בעלות התקון.

טענתו שעד היום לא קרה לו כזה דבר זה פשוט היה בגדר מזל בלבד.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה יש צורך באותו ריתוך?

אני חשבתי לתומי שהחיישן יושב בתבריג וסה-טו.

האם אין אפשרות של החלפת חיישן ללא ריתוך?

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה יש צורך באותו ריתוך?

אני חשבתי לתומי שהחיישן יושב בתבריג וסה-טו.

האם אין אפשרות של החלפת חיישן ללא ריתוך?

 

התבריג עצמו הוא מעין אום שמרותך לאגזוז.

משום מה בצרפתיות יש לזה נטיה להתפרק אחרי כמה שנים :lol:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה יש צורך באותו ריתוך?

אני חשבתי לתומי שהחיישן יושב בתבריג וסה-טו.

האם אין אפשרות של החלפת חיישן ללא ריתוך?

 

התבריג עצמו הוא מעין אום שמרותך לאגזוז.

משום מה בצרפתיות יש לזה נטיה להתפרק אחרי כמה שנים :lol:

 

איציק

 

לא התפרקות אלא מודולריות :lol:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובה לנתק קוטבי מצבר (כמו שרפי לין רשם).

 

תגיד לאגזוזן שיסתכל בספרי ריתוך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...