Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מחפש רכב שיהיה זריז חזק עם פוזה ותחזוקה סבירה .

אוטומט בלבד ועדיף לא גדול במיוחד , עדיפות ל-2 דלתות .

תקציב ההתחלתי הוא באזור ה-40 אבל יש גמישות מסויימת בתקציב במקרה הצורך ..

חשבתי ככיוון ראשוני על סיאט איביזה 100 כ"ס מהשנים 2000-2002 או רנו מגאן קופה מאותם שנים ,

מה דעתכם ? אני בהחלט פתוח לרעיונות אחרים .

פורסם

ה-HGT היא לא אוטומטית. אבל אם תתפשר על ידני אז אני גם ממליץ על HGT.

סיאט איביזה אחלה מכונית.

 

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם
ה-HGT היא לא אוטומטית. אבל אם תתפשר על ידני אז אני גם ממליץ על HGT.

סיאט איביזה אחלה מכונית.

 

 

 

שחרון

 

לאור הפקקים הכבדים בדרך לעבודה ידני לא מהווה אופציה ..

אין פונטו ספייס חזקה ואוטומטית ?

פורסם

מה דעתך על הונדה קופה? שנתון יותר נמוך במחיר הזה אבל אמינות גבוהה יותר. גיר אוטומאטי במגאן בעיתי מאוד. באופן כללי רכב אוטומאטי יפאני עדיף. גם ירידת ערך של הונדה אי אפשר להשוות לפיאט או לסיאט. מצד שני ביטוח להונדה יקר יותר ואני לא יודע איך אתה והתדמית של הונדה קופה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה טועה, במידה והיא במצב טוב היא תיהיה יותר זריזה מכל שאר ה1600 אוטומט, מניסיון.

מה לגבי VR6? :twisted:

 

יש לא מעט אוטומטיות ו2 דלתות.

אבל בעיית הדלק, אוייי כמה דלק :-(

פורסם

קח לך הונדה סיוויק קופה או לא קופה ,חפש שמורה שהשקיעו בה גאנטים ,גג ...

יהיה לך אחלה רכב ,פוזה ומרווחת.

איזה פוזה יש בפונטו או באיביזה. ב 40 אלף...

קווליר משהו הציע כאן על תגע ,אפילו בחינם.

בהצלחה.

פורסם

איביזה אוטומטית בתקציה שלך לא מומלצת כלל וכלל, ידנית זה סיפור אחר.

לחבר שלי הלך הגיר אחרי 60 אלף קילומטר.

רנו קופה אוטומטית לא אמינה וגם 1600 אוטומטי לא נותנת הרבה כוח.

בקיצור, לפי דעתי הצנועה, אוטומטית, פוזה וכוח היא רק מכונית תוצרת מרצדס, שמן הסתם לא בתקציב שלך.

פורסם

יונדאי קופה.פוזה יש המון,יש גם די הרבה אוטומטיות.

הרכב בעל 2 דלתות ובעיקרון עונה על כל הדרישות שציינת.

מן הסתם הביצועים הם לא מי יודע מה אבל אפשר להסתדר.

פורסם

תודה על התגובות .

 

האמת שלא כל כך התלהבתי מיונדאי קופה והונדה קופה , ובכלל באופן כללי אני חושב שהונדה בדר"כ יקרים מדי ביחס לתמורה ויונדאי נותנים מוצר זול ..

גם גולף ושברולט יורדות בגלל שהם נדירות .

 

עולה אופצייה נוספת של אאודי A3 1800 עם 2 דלתות , עם המראה שלה אני יכול לחיות , יש לה כוח ונוחות . איך היא משאר הבחינות ? ובעיקר עלות אחזקה ואמינות ?

פורסם

אתה יכול להסתפק ב206 1600 אוטו' 5 דלתות

יש לך גם

פוזה

גם כוח 110 כוח סוס זה מספיק לא?

גם אמינות

וגם זולה יחסית לאודי

וגם נוחות אומנם לא כמו האודי

206 XT

פורסם

אמנם המגאן קופה היא לא מפלצת, אבל היא זריזה... (לפחות לפי קנה המידה שלי :) )

חוץ מזה שיש לה אחות גדולה עם מנוע 2.0, שלמרות שמעולם לא חוויתי, אני מניח שהיא מתרחקת יותר מהר.

 

הונדה לא נותנת תמורה לכסף? אני חושב שזו פעם ראשונה שאני שומע את זה...

היא זריזה (125 כ"ס, לא?), פוזה, אכן (כל עוד מדובר בקטנות - קופה/האצ'בק), ולגבי הנוחות אני לא יודע.

 

 

 

לילה טוב, ובהצלחה!

טל :)

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...