Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגאן קופה אוט' קיימת רק בגרסת 1.6 חלשה יחסית.

מה חזק בדיוק ב-206 אוט'? או אפילו סיוויק אוט'? תגדיר בבקשה מה זה חזק עם כוח, עם אתה מתכוון למשפחתית ממוצעת כחזקה אז המכוניות אכן מתאימות

פורסם

חפש לעצמך 320 קופה (תתכונן לבלות קצת זמן בחיפושים).

כוח - במידה סבירה.

"פוזה" - תקבל מספיק.

התנהגות וכיף - הרבה.

 

המחיר יהיה התפשרות בשנתון, ועלות אחזקה גבוהה יותר מהממוצע (עד כדי כמה יאמרו לך אחרים).

PUG-306 XSI MK2

פורסם
תודה על התגובות .

 

האמת שלא כל כך התלהבתי מיונדאי קופה והונדה קופה , ובכלל באופן כללי אני חושב שהונדה בדר"כ יקרים מדי ביחס לתמורה ויונדאי נותנים מוצר זול ..

גם גולף ושברולט יורדות בגלל שהם נדירות .

 

עולה אופצייה נוספת של אאודי A3 1800 עם 2 דלתות , עם המראה שלה אני יכול לחיות , יש לה כוח ונוחות . איך היא משאר הבחינות ? ובעיקר עלות אחזקה ואמינות ?

 

 

את הגיר יש לבדוק בארבע עיניים.(אוטומט כמובן) זה סיפור יקר מאוד .

ay-ahzakot.co.il

פורסם
מגאן קופה אוט' קיימת רק בגרסת 1.6 חלשה יחסית.

מה חזק בדיוק ב-206 אוט'? או אפילו סיוויק אוט'? תגדיר בבקשה מה זה חזק עם כוח, עם אתה מתכוון למשפחתית ממוצעת כחזקה אז המכוניות אכן מתאימות

הכוונה בכוח היא כוח וזריזות מעבר לרכבי ליסינג הסטנדרטים כמו גטס פוקוס 3 וכו' אני רוצה להשאיר להם אבק .. תאוצה מ-0 ל-100 חשובה .

מצד שני ברור שזה לא רכב ספורט ויש עוד שיקולים חשובים כמו נוחות ועלות אחזקה .

 

לגבי 206 אהבתי את המראה שלה אבל כשאני מסתכל על המחיר אני אצטרך להעלות את התקציב ל- 50K לפחות , זה אפשרי אבל השאלה היא איך היא מבחינת כוח ? ואמינות ?

 

320 קופה כמובן שהייתי רוצה אבל אין שום סכוי שהיא תכנס לתקציב ..

 

עוד דעות על ה- A3 ? איך היא מבחינת כוח ועלות אחזקה ? ואם יש הבדל בין 1.6 ל-1.8 ?

פורסם

גם הקורולה וגם המאזדה שלוש, רכבים די זריזים כדי להשאיר להם אבק תצתרך יותר מ-1.6 והתחשב שמדובר במכוניות גרמניות וכבדות אולי גם 1.8 לא יספיק לדעתי לך על 323F 1.8 98 וישאר לך גם עודף לגאנטים וצמיגים טובים

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אם אתה באמת רוצה רכב אוט' שמשאיר אבק... אופל אסטרה טורבו-דיזל 2000 סמ"ק , אתה לוחץ על הגז ואתה משאיר אבק לכל המאזדות\טויוטות או כל דבר אחר...

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

×
×
  • תוכן חדש...