Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מנוע v8 305 סמול בלוק בהתכתבות+תמונות [זהירות, ארוך ומתיש!]


bosss
שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חנן, אני חושב שבכל זאת אנחנו מדברים על אותו החיישן, אצלי החיישן MAT שנמצא בתוך הבית פילטר האוויר גם מחובר באמצעות צינורות וואקום לטרמוסטט המכני וגם מחובר ליציאה הימנית בתחתית המצערת ובנוסף ל2 צינורות וואקום שמתחברות עליו הוא מחובר גם בקונקטור חשמלי שיוצא מהצמת חשמל הראשית של המחשב ניהול מנוע,

תגיד מהי הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לאיפוס המחשב לפניי ההנעה "הראשונה" לאחר שהורכבו כל החלקים למקומם, האם מספיק רק ניתוק המצבר למספר דקות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יגאל, אז בשורה התחתונה אם הקונקטור של החיישן שנמצא בתוך הבית פילטר אוויר יהיה מנותק בזמן ההתנעה תהיה השפעה מסוימת על מהלך ההתנעה ואחריה בזמן שהמנוע עובד בסרק?

ומה לגביי הצינור וואקום הימני במצערת שאמור להתחבר גם לאותו חיישן חייב לסתום אותו או לא?

 

יגאל, בנוסף לשאלותיי בהודעה הקודמת ,רציתי לדעת האם כאשר אני יניע את המנוע ללא הבית פילטר אוויר במקומו לא יעוף שמן מנוע מהראש הימני (צד נוסע) מכיוון שהנשם שמחובר בין המיכסה שסתומים לבין הבית פילטר אוויר יהיה למעשה מנותק?

אין מצב של אפשרות שהמנוע/המצערת תשאב יותר מדאי אוויר ביחס לדלק כאשר הבית פילטר אוויר לא מורכב למקומו והמנוע פשוט ייסרב להניע או לחילופין ייזייף מאוד בסרק?

תודה מראש וממתין לתשובתך המיקצועית בעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאטום את כל פתחי הואקום אשר אינם בשימוש

אין בעיה לנתק את חיישן המחובר לבית הפילטר

שמן המנוע לא יתיז בנקודת החיבור לנשם במכסה השסתומים ,ולא יגרום לזיוף או כיבוי המנוע

אין בעיה להניע ללא פילטר אויר ,וכנל לגבי איכות הסרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, לפי שירטוט/תרשים שמצאתי של כל צינורות הוואקום שמחוברות למצערת ראיתי שהיציאה הימנית ביותר אם מסתכלים על המנוע מקדימה היא אמורה להתחבר לחיישן הMAT שנמצא בתוך הבית פילטר אוויר, אך אני זוכר בוודאות שבעבר לפניי השיפוץ שלי ליציאה הימנית הזאת במצערת היה מחובר צינורית וואקום אך הקצה שהיה אמור להתחבר לMAT לא היה מחובר לכלום ואף היה פתוח ולא סתום והמנוע היה מניע ומתנהג "עגול" בסרק הייתכן הדבר?

תמונה של המצערת בבקשה: com.entigo.acdelcocatalog.servlet.ProcessImageServlet?languagecd=EN&countrycd=US&user=InternetUser&mfgname=ACDELCO&prodlinecd=21&acpartnbr=22-3795

 

יגאל, בנוסף להודעה הקודמת , רציתי לדעת מה זה VSS שנמצא בלוח מחוונים ,והאם יש קשר שאוליי קצר בכבל שלו גורם למד מהירות לעבוד לסירוגין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן, כשהוצאתי את הלוח מחוונים כדיי להחליף נורות שרופות נוכחתי לגלות שבאחוריי הלוח עצמו יש ציפ עם קונקטור קטן שהוא כמדומני אחראי על הVSS שבגיר, ואז נזכרתי שהמד מהירות רוב הזמן אצלי היה תקוע ולפעמים בנסיעה היה משתחרר ומתחיל לעבוד וחוזר חלילה, ייתכן והתקלה אכן קשורה בציפ שרוף/תקול או קצר/נתק בכבל VSS שבלוח שעונים או אוליי בכלל לחיישן מהירות עצמו שנמצא בגיר מזייף /תקול או שאוליי אפילו רק נקיונו יפתור את התקלה במד מהירות,מה דעתך ?

היכן נמצא החיישן מהירות בדיוק על הגיר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זנב הגיר, היכן שהיציאה לדרייבשפט. אין לי מושג לגבי התקשורת בין חיישן הVSS ללוח השעונים או לECM. לא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למעשה החיישן VSS שנמצא בזנב הגיר לדבריך מחליף למעשה את כבל הספידומטר המכני או שאין קשר בכלל בין שניי הדברים?

חנן, חיישן TPS משומש מפירוקיה ב150 ש"ח שווה את המחיר ,כי במקומות אחרים ביקשו לי אפילו 300 ,מה דעתך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש חיישן אלקטרוני, VSS, בזנב הגיר, קשה לי להאמין שמישהו ישים בנוסף גם חיישן מכני. אני לא מכיר את הרכב שלך, כאמור, אבל עוד לא יצא לי לראות שני חיישני מהירות על גיר אחד.

אני לא מתמצא במחירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן, הVSS בגיר אוטומט נראה כך?

com.entigo.acdelcocatalog.servlet.ProcessImageServlet?languagecd=EN&countrycd=US&user=InternetUser&mfgname=ACDELCO&prodlinecd=21&acpartnbr=213-201האם יש עוד חיישן או קונקטור חשמלי כלשהו שגם מחובר לגיר אשר עלול לגרום לי לבלבול בין החיישנים?

זה חיישן שנוטע להתלכלך או להתקלקל בתדירות גבוהה או שבסה"כ הוא דיי עמיד לאורך שנים רבות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, נניח שיש משיכת אוויר קלה מכיוון אטמיי סעפת היניקה או מהאטם בין הסעפת למצערת הטורים בסרק אמורים להיות נמוכים אפילו עד כדיי כיבוי המנוע או להיפך גבוהים?

אם חלק מצינורות הוואקום שבמצערת יישארו פתוחים המנוע "יחנק" וייסרב להניע או להיפך "ינשום" יותר טוב והסל"ד יהיה גבוה מהמקובל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...