Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מנוע v8 305 סמול בלוק בהתכתבות+תמונות [זהירות, ארוך ומתיש!]


bosss
שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חנן, אני זוכר שבאחד השירשורים כתבת על דברים שכדאי לשים לב בעת פירוק ניקויי והרכבה מחדש של חיישן החמצן, אתה יכול בבקשה לפרט על מה לשים דגש כמו למשל עם איזה חומר ניתן לנקותו? ובזמן הרכבתו חזרה לסעפת פליטה האם יש למרוח על התבריג גריז/שמן או אוליי סיליקון מיוחד?

חיישן חמצן מפויח יתר על המידה ומזייף עלול לגרום לתופעות של התנעה קשה/ארוכה או אפילו אוליי לחוסר הנעה מוחלט?

מה המשמעות של חיישן חמצן "עצל" על תיפקוד המנוע וזיהום האוויר בפרט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההליך של ניקוי חיישן חמצן לא מוכר לי.

אני לא יודע על חומר כלשהו שיש למרוח לפני הברגתו למקום. אולי אנטיסיז.

חיישן חמצן לא רלוונטי בתהליך ההתנעה. המחשב מתחיל להשתמש בנתונים ממנו רק לאחר השהיה מההתנעה.

חיישן חמצן עצל לא יאפשר למנוע לבצע תיקונים מהירים של יחס התערובת ולכן יגרום לזיהום אוויר ולפעולה פחות אפקטיבית של הממיר, שיודע לעבוד רק ביחס תערובת סטוכיומטרי, 1:14.7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לך היכן הנתיך של המשאבת דלק, בדקתי בתיבת פיוזים הראשית מתחת להגה בצד שמאל אך הוא לא נמצא שם?

חיישן חמצן הקדמי שיושב על הסעפת פליטה השמאלית במידה והוא מפוייח מאוד או תקול הוא עלול לגרום להנעה "קשה/ארוכה" או לחילופין לחוסר הנעה בכלל?

ידוע לך האם במנוע הנ"ל יש כבל ספידומטר או חיישן בגיר, מכיוון שאצלי יש בעיה אשר בזמן נסיעה בדר"כ השעון ספידומטר לא מגיב בכלל אך לפעמים בשלב מסוים פתאום הוא מתחיל לעבוד והמחוג זז, היכן עליי לבדוק ולחפש את התקלה,כוון אותי בבקשה?

 

 

יגאל. אני עדיין ממתין לתשובתך המיקצועית על השאלות האלה

תודה ולילה טוב

 

יגאל, פיוזים תקינים שנמצאים בקופסאת הפיוזים מתחת לדשבורד אך הצרכן עצמו לא מורכב פיזית ברכב במקרה שלי זה הרדיו והפנסיי ערפל עלול להעמיס ולהשפיע בעת התנעת הרכב ובזמן שהמנוע פועל ?

 

יגאל, טרם קיבלתי ממך תשובות להודעות 221,222

תודה מראש ושבוע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשים תיבת נתיכים והממסרים אני מקווה שתואם

http://home.flash.net/~hess/images/Esprit_Fuse_Relay_details_small.gif

 

אין עומס ממעגל לא פעיל המכיל נתיך

חיישן חמצן מפויח לא ישפיע על הנעת הרכב

איני יודע עליך להתכופף תחת הרכב ולבדוק האם יש כבל ,או חיישן מהירות

 

הקישור הבא מכיל את סכמות החשמל של רכבך ,לחץ על FIG.15

http://www.autozone.com/az/cds/en_us/0900823d/80/1e/ef/19/0900823d801eef19/repairInfoPages.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, תודה רבה על המידע החיוני, אך הדף של תיבת הנתיכים ממש לא ברור לקריאה

הקישור של הסכמות של מערכת החשמל ממש יעזור לי

 

יגאל, אני מעוניין לנסות את ההנעה הראשונה ללא הבית פילטר אוויר מורכב על המצערת ע"מ לבדוק וויזואלית את פעולת המזרקים ונזילות דלק באופן כללי מהמצערת לאחר שביצעתי אוברהול כללי הכולל החלפת אטמים וגומיות וטבעות למזרקים, השאלה היא שבתוך הבית פילטר אוויר יש את חיישן MAT שכמובן מחובר באמצעות קונקטור שיוצא מצמת המחשב, האם החיישן הזה לא ישפיע על מהלך ההתנעה ולאחריה כאשר הקונקטור שלו מנותק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להשאיר את החיישן מחובר גם כשבית מסנן האוויר לא מחובר לTBI.

 

אבל האמת היא, שלעניות דעתי זה לא ישנה כלום. המחשב מסתדר מצוין עם ובלי החיישן הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה חנן, אז אני מניח שגם אין צורך לחבר את הצינור וואקום בינו לבין היציאה בקדמת המצערת נכון?

במקרה כזה שאני כביכול מנתק את החיישן MAT חובה לסתום את היציאה במצערת או להיפך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק רגע. לפי התיאור שלך על צינור שמחובר במורד המצערת, אני חושש שאתה בכלל מדבר על טרמוסטט מכני שמעביר אוויר חם יותר למסנן כשמזג האוויר קר במיוחד.

 

לחיישן טמפ' אין כל צינור, לעניות דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הMAT סנסור נמצא בתוך הבית פילטר האוויר ויש לו 2 חורים לצינורות וואקום, האחד אכן מתחבר לטרמוסטט המכני והחור השני מתחבר ליציאה הימנית ביותר בתחתית המצערת

אוליי יגאל יוכל להעלות תמונה/תרשים של החיישן MAT מהספרים הטכניים שברשותו,ולתת הסבר על אופן תפקידו והשפעתו על התנעת המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן, אני דיי בטוח שאיני מתבלבל מכיוון שחיישן הMAP נמצא אצלי על קיר האש והMAT נמצא בכלל בתוך הבית פילטר אוויר, 2 קונקטורים שונים לחלוטין בצורתם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפעם אני התבלבלתי:

 

"שחיישן הMAP והטרמוסטט קרובים ומבלבלים אותך"

 

התכוונתי לכתוב: "שחיישן הMAT והטרמוסטט קרובים ומבלבלים אותך"

 

 

 

 

לא חשדתי בך שאתה מבלבל בין הMAP לMAT, אלא שאתה מבלבל בין טרמוסטט או מפעיל בבית המסנן ובין הMAT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...