Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Photoblocker spray - ספרי חוסם מצלמות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה משנה לך? אתה עובר על החוק? זה רק סקרנות?

שטותי.

למה אתה הולך עכשיו לדפוק 180 על גהה?

בשביל מה צריך את כל זה?

סע כמו שצריך והמצלמות לא ידאיגו אותך!

ג'ימיניב!

פורסם
זה משנה לך? אתה עובר על החוק? זה רק סקרנות?

שטותי.

למה אתה הולך עכשיו לדפוק 180 על גהה?

בשביל מה צריך את כל זה?

סע כמו שצריך והמצלמות לא ידאיגו אותך!

חלאס להיות מצתדק.

רק סבתות נוהגות במהירות החוקית.

לסוע 120-130 זה לא מסוכן אם תנאי הדרך מאפשרים זאת, אבל אתה תחטוף פלאש בכל זאת.

פורסם

לא צריך ליסוע 180 קמ"ש ע"מ שתצולם ע"י מצלמה מספיק שתיסע על 130, וביננו מי מאיתנו לא מגיע למהירויות כאלו, גם מבלי לשים לב לפעמים אתה מוצא את עצמך במהירות כזו.

 

ואגב, הת'רד הועלה סתם מתוך סקרנות האם הספריי הזה עובד.

פורסם

סבתות נוהגות על 120?

יודע מה? תגיד 100. תגיד 110 זה נורמלי

130? בטעות ובלי כוונה לא מגיעים ל-130

ואם אתה מגיע בלי כוונה ל-130 סימן שאתה לא מספיק מרוכז בכביש אם אתה לא שם לב שאתה מתחיל לעקוף את כל המכוניות ולבצע תימרונים בכביש.

לא מצטדק אבל שאתה מגיע "בטעות" ל-130 אין פלא שיצלמו אותך.

 

אם תנאי הדרך מאפשרים אתה יכול גם להרביץ 250. אבל אתה לא תיסע 250

אז אל תיסע ב130 כמו שלא תיסע ב-250

תסע לפי החוק. אז מה אם אין אף אחד שמסתכל? ;)

ג'ימיניב!

פורסם
סבתות נוהגות על 120?

יודע מה? תגיד 100. תגיד 110 זה נורמלי

130? בטעות ובלי כוונה לא מגיעים ל-130

ואם אתה מגיע בלי כוונה ל-130 סימן שאתה לא מספיק מרוכז בכביש אם אתה לא שם לב שאתה מתחיל לעקוף את כל המכוניות ולבצע תימרונים בכביש.

לא מצטדק אבל שאתה מגיע "בטעות" ל-130 אין פלא שיצלמו אותך.

 

אם תנאי הדרך מאפשרים אתה יכול גם להרביץ 250. אבל אתה לא תיסע 250

אז אל תיסע ב130 כמו שלא תיסע ב-250

תסע לפי החוק. אז מה אם אין אף אחד שמסתכל? ;)

 

תתפלא ידידי, אבל כשאתה נוסע על 120-130 קמ"ש בגהה אתה ממש לא מתמרן ועוקף מכוניות אלא מצפצפים לך ומהבהבים לך עם האורות ע"מ שיוכלו לעקוף.

 

היום עם המכוניות החדשות אתה לא מרגיש את המהירויות האלו.

מה שנקרא "מהירות אינפלציונית" 90קמ"ש של פעם זה 120 קמ"ש של היום:wink:

פורסם
סבתות נוהגות על 120?

יודע מה? תגיד 100. תגיד 110 זה נורמלי

130? בטעות ובלי כוונה לא מגיעים ל-130

ואם אתה מגיע בלי כוונה ל-130 סימן שאתה לא מספיק מרוכז בכביש אם אתה לא שם לב שאתה מתחיל לעקוף את כל המכוניות ולבצע תימרונים בכביש.

לא מצטדק אבל שאתה מגיע "בטעות" ל-130 אין פלא שיצלמו אותך.

 

אם תנאי הדרך מאפשרים אתה יכול גם להרביץ 250. אבל אתה לא תיסע 250

אז אל תיסע ב130 כמו שלא תיסע ב-250

תסע לפי החוק. אז מה אם אין אף אחד שמסתכל? ;)

 

 

לא רק שאתה מצטדק אלא סופר מצטדק וגם 110 זה לא חוקי אחרת לא היה רשום 90- תראה לי את השוטר שלא נוסע 110 "בתפקיד" אלק, אז תעשה טובה חייה ותן לחיות, אף אחד פה לא פשוע אבל כן על 130 בכביש ריק לחטוף איזה שלילה לחודש שכמובן לא הצדק עומד מאחורי זה אלא הכסף שיזרום לקופה זה מיותר ולכן יש צורך בכל הדברים האלה

 

מה גם שחוות דעתך פה לא קשורה לשירשור, בסה"כ מעניין לדעת איפה משיגים את זה לא אם זה נראה נכון או לא נכון

 

* מה גם שמרום נסיונך בשנות נהיגה יש לך בטח ים של נסיון ב120/130.......

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
סבתות נוהגות על 120?

יודע מה? תגיד 100. תגיד 110 זה נורמלי

שים לב למה שכתבתי.

רק סבתות נוהגות במהירות החוקית.

 

130? בטעות ובלי כוונה לא מגיעים ל-130

ואם אתה מגיע בלי כוונה ל-130 סימן שאתה לא מספיק מרוכז בכביש אם אתה לא שם לב שאתה מתחיל לעקוף את כל המכוניות ולבצע תימרונים בכביש.

שוב, שים לב למה שכתבתי.

לא אמרתי שאני מגיע בטעות ל-130, אמרתי שאם תנאי הדרך מאפשרים זאת אני אסכים לעצמי לנצל את ההזדמנות לנסוע על 130.

וממש אין צורך בתימרונים. עוקף וחוזר לימני, יותר פשוט מזה אין.

 

אם תנאי הדרך מאפשרים אתה יכול גם להרביץ 250. אבל אתה לא תיסע 250

אז אל תיסע ב130 כמו שלא תיסע ב-250

תסע לפי החוק. אז מה אם אין אף אחד שמסתכל? ;)

אם תנאי הדרך יאפשרו אני יסע על 250. תאמין לי שניסיתי שהייתי בגרמניה אבל ה-A קלאס נכנעה איפשהו ב-200 קמ"ש :lol:

פורסם

אז מה מפריע לך שיש חוקים אם תנאי הדרך מאפשרים לך?

בעצם, בשביל מה יש חוקים? הרי אתה דון ביריון יודע הכל ואם תנאי הדרך מאפשרים לך להדביק דוושה באזור של בתי ספר אתה תדביק

ואם תנאי הדרך מאפשרים לך לזרוק זנב בפניית פרסה באמצע צומת אתה תעשה זאת כי תנאי הדרך מאפשרים לא?

 

לפעמים צריך להבין שלא מה שאפשר לעשות חובה לעשות

בשביל מה יש חוקים?

אתה חושב שצריך לכתוב חוקים בשביל שעות הצהריים וחוקים בשביל שעות הערב מתי שלכאורה תנאי הדרך "מאפשרים" ?

110 זה עוד גבולי בדיוק כמו 100, הכל זה גבולי, אבל כשאתה מגיע ל-130 לא מצפצפים, לא מהבהבים, ואתה צריך לתמרן ולדאוג שלא להיכנס במכונית שבאה מלפניך במהירות.

ה90 של פעם נשארו ה90 של פעם והם יהיו גם ה-90 של היום.

 

 

אבל סטינו מהנושא, תנהג איך שאתה רוצה. רק אל תסכן חיי אחרים.

ג'ימיניב!

פורסם

זהו, שדווקא באזור של בתי ספר צריך להגדיל ראש ולנהוג לאט יותר.

באמצע צומת אני לא אזרוק זנב, אלא בשטחי עפר.

 

נהיגה של 130 קמ"ש אני מסכים לעצמי בכביש כמו איילת השחר- צומת עמיעד.

מדובר בכביש רחב, חד סטרי, דו מסלולי, איכותי ביותר ועם תאורה עלית. בכביש כזה אין תמרונים ואין תעלולים, התנועה שם זורמת בצורה מעוררת הערצה. פעם אחת נסעתי שם אחרי ניידת משטרה ב-140 קמ"ש והיא נעלמה לי מהאופק :-)

 

ואל דאגה, אני לא מסכן אף אחד.

פורסם

נשמע מעניין, אבל עוד יותר מעניין אם זה באמת מטשטש את המס' כמו שמראים בתמונה.

בכל מקרה, איפה אפשר לקנות את הספריי הזה, חוץ מאיביי?

פורסם
זהו, שדווקא באזור של בתי ספר צריך להגדיל ראש ולנהוג לאט יותר.

באמצע צומת אני לא אזרוק זנב, אלא בשטחי עפר.

 

נהיגה של 130 קמ"ש אני מסכים לעצמי בכביש כמו איילת השחר- צומת עמיעד.

מדובר בכביש רחב, חד סטרי, דו מסלולי, איכותי ביותר ועם תאורה עלית. בכביש כזה אין תמרונים ואין תעלולים, התנועה שם זורמת בצורה מעוררת הערצה. פעם אחת נסעתי שם אחרי ניידת משטרה ב-140 קמ"ש והיא נעלמה לי מהאופק :-)

 

ואל דאגה, אני לא מסכן אף אחד.

 

 

אתה ממש לא צריך להצדיק את עצמך בפניו. מפגרים מצטדקים כאלה תמיד היו ותמיד יהיו בפורום הזה. ### הנהלת הפורום מעדיפה "מאותגרים שכלית". תודה ###

מה שאני לא מבין בקשר אליך ניב, זה למה- אם אתה כזה צדיק ותמים שאף פעם לא חורג מהמותר- אתה רשום בפורום הזה?

לך תטיף לטובת חוקי המהירות הדרקוניים שיש בארץ בפני אנשים שחושבים כמוך. אולי בפורום "גיל הזהב"...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...