Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Photoblocker spray - ספרי חוסם מצלמות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 18.

ומה הקשר בין זה שאני נוהג לפי החוקים ובין זה שאני בפורום?

כל מי שבפורום חייב להעפיל על החוקים וללכת ראש בראש נגד משטרת ישראל?

X PLANE, בבקשה שמור על שפתך, אתה לא יודע אם אני מפגר או לא.

 

אני לא בעד ולא נגד החוקים

אני אומר שאלו החוקים, גם אם לא נעים לך והם לא לטעמתך ואתה לא רואה אותם בעין יפה, עליך לפעול על פי הם.

הם מה שמפרידים אותנו מפרזיטים.

 

נ.ב

לא מחפש שום צומת (צומת = תשומת) לב, רק מביע דעה ומנהל דיון כאן בפורום.

ג'ימיניב!

פורסם

יש מקומות שאפשר לעבור את המהירות המותרת.וברוב המקומות האלה כמעט אף אחד לא נוסע במהירות המותרת.

בקשר לספריי, לי זה נישמע כמו שטות.

אם כבר אז תקנה את הפלסטיק הזה ששמים מעל מספר הרישוי שמעלים את המספר כשמסתכלים מהצד והמצלמה לא יכולה לצלם.

פורסם
אני אומר שאלו החוקים, גם אם לא נעים לך והם לא לטעמתך ואתה לא רואה אותם בעין יפה, עליך לפעול על פי הם.

הם מה שמפרידים אותנו מפרזיטים.

אני מעדיף שיקראו לי פרזיט מאשר לנהוג על כביש כזה ב-90 קמ"ש.

dsc02957vz7.th.jpg

פורסם
אז מה מפריע לך שיש חוקים אם תנאי הדרך מאפשרים לך?

בעצם, בשביל מה יש חוקים? הרי אתה דון ביריון יודע הכל ואם תנאי הדרך מאפשרים לך להדביק דוושה באזור של בתי ספר אתה תדביק

ואם תנאי הדרך מאפשרים לך לזרוק זנב בפניית פרסה באמצע צומת אתה תעשה זאת כי תנאי הדרך מאפשרים לא?

 

לפעמים צריך להבין שלא מה שאפשר לעשות חובה לעשות

בשביל מה יש חוקים?

אתה חושב שצריך לכתוב חוקים בשביל שעות הצהריים וחוקים בשביל שעות הערב מתי שלכאורה תנאי הדרך "מאפשרים" ?

110 זה עוד גבולי בדיוק כמו 100, הכל זה גבולי, אבל כשאתה מגיע ל-130 לא מצפצפים, לא מהבהבים, ואתה צריך לתמרן ולדאוג שלא להיכנס במכונית שבאה מלפניך במהירות.

ה90 של פעם נשארו ה90 של פעם והם יהיו גם ה-90 של היום.

 

 

אבל סטינו מהנושא, תנהג איך שאתה רוצה. רק אל תסכן חיי אחרים.

 

 

בתור בחור בן 18, שעבר ההודעות שלו בפורום עולה עם :חיפושים אחר רכב ספורט,התלבטות על אופל אסטרה GSI ששואל על התקנת טורבו וצ'יפים.

 

אני בכלל לא מבין איך אתה כותב ככה.

הרי מה חשבת? להתקין את הטורבו כדי להאיץ מ0-90 ואז לנהוג בימני עד אילת?

או שאולי היה זה הצ'יפ על מנת לחסוך בדלק ולהציל את התחממות כדוה"א?

אולי אתה מחפש רכב ספורט בשביל לקחת כיכרות ב30 קמ"ש?

 

 

בקיצור, ידידי היקר ניב, צביעות היא לא משהו שאהוד בעולמנו.

under construction..

פורסם

ניב, אתה לבד בקטע הזה.

לא משנה אם מישהו הוא בן 18 או בן 60, בכל מקרה לא נוסעים בארץ במהירות המותרת.

 

זה לא חוק, זאת עובדה חברתית, ותאמין לי שיותר מסוכן לנסוע על 90 כשכולם נוסעים על 130 מאשר לנסוע על 130.

פורסם
זה לא חוק, זאת עובדה חברתית, ותאמין לי שיותר מסוכן לנסוע על 90 כשכולם נוסעים על 130 מאשר לנסוע על 130.

 

 

:idea: :idea: :idea:

 

ניב - בנוסף לכך, עשה את הניסיון שאני תמיד מציע לצדקנים מאותגרי המהירות לעשות, סע במשך 10 דקות על כביש רחב ולא עמוס, בלי שאתה מתבונן במד המהירות. סע אך ורק במהירות הטבעית שתנאי הדרך והרכב מאפשרים.

 

אחרי 10 דקות תתבונן במד המהירות, מה קיבלת? 120-130 קמ"ש - באחריות.

פורסם

יוס קצת הגזמת.

120 זה לא מהירות המראה של מטוס.

גם אני לא רואה פסול בלנסוע 120קמ"ש בכבישים ריקים רחבים ופתוחים.

120 זו לא מהירות מסוכנת במידה והתנאים מאפשרים זאת.ומדובר על כבישים בינעירוניים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, קרא שוב את מה שכתבתי. אני חושב כמוך.

 

אני בלילה כל יום שישי נוסע בכביש החוף מחיפה לתל אביב ובחזרה.

המהירות הממוצעת של כולם היא בין 130-140, אבל כל כמה קילומטרים כולם צריכים לבלום חזק (אני לא, אני שומר מרחק בכל מקרה) כי יש איזו זקנה שנוסעת על 100 ומישהו שעוקף אותה ב102 קמ"ש.

 

אין שום סיבה שבעולם להשתמש בבלמים בכביש מהיר אם הכל תקין, ואני ממש אוהב את הימים האלו שבהם אני שם הילוך חמישי, שם גז, ובכל הדרך מתל אביב ועד חיפה אני נוסע רגוע עם רגל ימין באותו עומק יחסית לדוושה (לאיטיים מביניכם, התכוונתי לזה שהכל חלק ולא צריל להאיץ או לבלום כדי לשנות מהירות)., ובלי להזיז את רגל שמאל שנשענת יפה על המדרס.

פורסם

ולנושא של הספריי (הנושא האמיתי) אההה כן זה עובד בן דוד שלי קנה כזה מאי ביי ניראה לי (לא בידיוק כזה )

ולא רואים את זה על המס' ובן דוד שלי בטעות עבר באדום המצלמה תפסה אותו (יעני צילמה) ושום דוח לא נישלח...

 

אז כניראה שזה עובד

 

ובאמת במכוניות החדשות לא שמים לב שאתה נוסע על 130...בפיג'ו הישנה שלנו נסענו 130 ושומעים תמנוע לא מתאמץ אבל שומעים אותו טוב...

ובb4 החדשה שלנו נוסעים 130 ולא שומעים ולא שמים לב בכלל כמה אתה נוסע...

פורסם

חוק הוא לא תורה מסיני, הוא נקבע ע"י בני אדם בשר ודם. ובני אדם, כידוע, עושים טעויות, במיוחד במדינת חלם כמו שלנו. היום המהירות המותרת היא 90, מחר יתכן שתהיה 100 ומחר ייתכן שיחוקקו חוק שמותר 110. אדם נבון שעיניו בראשו יודע להפריד בין חוקים שאסור לעבור עליהם ולא ישתנו לעולם (למשל מעבר באור אדום), לבין חוקים "שרירותיים" שיכולים להשתנות ואין במעבר עליהם סיכון כלשהו של הנהג או של סביבתו (למשל נהיגה בכביש מואר ורחב עם שלושה מסלולים ב - 3 בלילה ב - 120 קמ"ש).

אין כוונה שיחוקקו חוק ליום ולילה או לכביש רחב ולכביש צר, המטרה היא שיהיה חוק אחיד אבל שתהיה אכיפה חכמה. אכיפה חכמה תתפוס נהגים שנוסעים מהר ביחס לתנאי הדרך ותניח לנהגים אחרים לנסוע מהר אם תנאי הדרך מאפשרים זאת, גם אם הם עוברים על החוק.

פורסם

לפני 10 שנים. כאשר המכוניות היו הרבה מתקדמות. ומערכות הברקסים. והכבישים (טוב הכבישים לא השתנו) הכול התקדם.

המכוניות יותר יציבות (רובן) ומערכות הבילמה השתפרו. אין סיבה לא להעלות את המהירות ל100 ול110. בכבישים טובים. ומוארים. ועם 2 ו3 מסלולים. אבל בגלל שיש מפגרים ויצורים. (צעירים. מבוגרים. נשים וגברים. חילוניים והרבה חרדים) נוסעים בשמאלי במהירות איטית . וגורמים לכולם לזוז לימני/ לצפור/ להבהב/ לבלום כי הם נוסעים 90. בשמאלי בכביש ריק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...