Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש את עצתכם לנושא.

 

יש לי HU של בלקפונט דגם "Dakota cd-31" דגם ישן, בלי MP3.

4X50. המערכת כרגע מחוברת לקומפוננט של מגנט 5.25 אינץ'

ו6X9 של מגנט מהסדרה היותר נורמלית שלהם שנקראת ULTA.

 

 

 

עכשיו לבעייה שלי. מתחת ל40 (ווליום) שומעים חלש יחסית.

אני אוהב לשמוע חזק אבל לא בהגזמה אז אני בממצוע עומד על 45,46 וכל פעם המערכת נתקעת בווליום כזה.

 

עכשיו כמה פרטים

1) היא נתקעת רק על דיסק! לא במהלך שמיעת רדיו, וכן זה קורה עם המון סוגים של דיסקים.

2)בזמן שהיא נתקעת אפשר עדיין להעביר לרדיו ולשמוע, אי אפשר להעביר שירים בדיסק או לשחק עם זה.

כדי שהדיסק יעבוד צריך להוציא את הדיסק, אחר כך להוציא את הפאנל, להרכיב את הפאנל ולשים את הדיסק

כל זה תוך כדי נסיעה.

3) המערכת בחיים לא נתקעת מתחת לווליום של 42.

 

 

ברכב הקודם שלי, הייתי עם רמקולים 4 אינץ' של פיוניר 1WAY ו6X9 של בושמאן.

עם HU של JVC ו הייתי שומע על ווליום ממש ממש גבוה! ובחיים לא הייתה בעייה כזאת.

 

 

 

אם למישהו יש רעיון איך אפשר לתקן את זה אשמח להצעות.

יש הרבה אפשריות בMENU אבל אני לא יודע במה לבחור

 

תודה מראש.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

מצטער שאני מעט מציף.

 

 

אבל פשוט ברצוני לדעת האם מקור הבעייה הוא במערכת שהיא מקולקלת.

 

או שמה אפשר לסדר בעייה כזאת בתפריט, או חיווט.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
×
×
  • תוכן חדש...