Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעלומה הינה שישנו פרפר שפותח את המעבר לסעפת יניקה. כאשר פירקתי את המעבר לצורך ניקוי גיליתי להפתעתי שהפרפר ''עף'' כאילו מישהו פירק אותו.

דבר נוסף הוא שישנו פיקוד ואקום אשר פותח וסוגר את הפרפר, ובצינורית ואקום גיליתי שהיו גולות מתכת קטנות אשר חוסמות את מעבר האוויר

שאלתי היא כזאת האם עשו איזה קומבינה הבעלים לפני והשאירו טורבו פתוח קבוע או שמא הטורבו אינו נכנס לעבודה כלל

 

הרכב עבר בדיקה בעת הקנייה ובבדיקה נאמר שהטורבו שורק במעט בטורים גבוהים ולפי כך ניתן להסיק שהוא נכנס לעבודה

תודה לעונים.

פורסם

דרך אחת, זה לנסות לברר באינטרנט איך העסק הזה עובד בטראנו. אם אמצא לזה זמן אני אנסה. דרך שנייה, זה ללכת למוסך, להתחבר עם שעון (או מחשב, במידה ומדובר במנוע ממוחשב) ולבדוק לחץ טורבו ואת ההתאמה לנתון הרשום בספר היצרן (שמן הסתם לא יתאים כי מישהו עשה שם שינוי) .

 

שים לב שעושים את הבדיקה נכון. יהיה רשום בספר את לחץ הטורבו הנומינלי, בסל"ד ספציפי. אתה אמור להגיע לסל"ד הזה בנסיעה, ללחוץ דוושת גז עד הסוף, וברגל שמאל לדרוך על דוושת הבלם ואיתה לווסת את הסל"ד כך, שיהיה תואם לסל"ד שבו רוצים את נתון הלחץ. הלחץ ייבנה במשך כמה שניות, וכשהוא יתייצב תרשום את קריאת הלחץ.

  • ספונסר פורום
פורסם

החלק שאתה מתאר אינו ווסטיגייט ואינו שולט על הטורבו,זהוא פרפר המצערת של מערכת הEGR.

כנראה מישהו החליט לבטל אותה ברכב.

אורן

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בטלו לך את מערכת הEGR. חוץ מצרות היא לא תורמת במאום וטוב שעשו זאת. מכיר מעט מאוד טראנואים שהמערכת EGR עוד מתפקדת אצליהם - כולם מבטלים אותה.

פורסם

מורידה? רק מוסיפה .ה EGR האלו נתפסים כל הזמן וגורמים לעישון שחור רב, חוסר סחיבה ושאר רעות חולות, כגון בוצה בסעפת יניקה, שסתומים ותאי שריפה.

×
×
  • תוכן חדש...