Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש בערך, היה לי חור בצנרת של הקירור.

מכיוון שאני הולך לטיפול בקרוב + אני חאפר ( :wink: ) סידרתי את זה לבדי - עם "פלסטלינה" כזאת שהופכת לחומר קשה כמו בטון (יש לזה שם).

 

טוב אז הסיפור הזה נגמר נסעתי איזה 3 ימים על מים מהברז והמנוע קירר את עצמו יותר טוב מקודם.

בתום השלושה ימים שמתי נוזל קירור רג'סטון (או משהו כזה) הכי יקר ולטענת המוכר גם הכי טוב, חוץ מזה המליצו לי עליו.

 

היום כשהאוטו לא מתאמץ - הטמפ' עבודה שלו היא 85 מעלות.

אבל כשהאוטו מתאמץ (נסיעה חזקה, טורים גבוהים, עלייה ארוכה) - הטמפ' עומדת על 95~ מעלות, וכשאני עומד הטמפ' חוזרת מהר מאוד למוטב (85).

 

האם זה נורמלי ?

מה הבעיה ?

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל שלום.

 

ב-xs יש שתי מדים של טמפ' (גם בדגם של ה-90 כ"ס שלך).

אחד למים, ואחד לשמן.

בהנחה שאתה מתייחס באמת לטמפ' המים הדבר נשמע לי מוזר.

 

נסיעה חזקה, מתבצעת בדרך כלל במהירויות גבוהות.

במהירויות כאלו הרדיאטור מקבל אוורור מצויין ומצליח לקרר את המים הרבה יותר טוב מאשר בנסיעה לא "חזקה" (עירונית, פקקים וכו').

בנוסף עקב סל"דים גבוהים יותר, סירקולציית המים במע' הקירור גם כן טובה יותר.

עקב כך, בנסיעה חזקה טמפ' המים לא צריכה לעלות, היא צריכה לרדת.

 

טמפ' השמן כן תעלה, עקב סיבובי מנוע גבוהים יותר.

 

האם אתה בטוח שאתה מסתכל על המחוג הנכון?

פורסם
בנסיעה חזקה טמפ' המים לא צריכה לעלות, היא צריכה לרדת.

 

זה לא מדוייק, נסיעה חזקה גם יכולה להיות גם איך שדניאל אמר עליות מאומצות, דבר שגורם לחימום המנוע, ובעליות מאומצות (ע"ע פרויד והעלייה לי"ם), המנוע יתחמם יותר מאשר בפקקים.

 

בכלליות 95 מעלות לעליות זה מצויין..

פורסם
דניאל שלום.

 

ב-xs יש שתי מדים של טמפ' (גם בדגם של ה-90 כ"ס שלך).

אחד למים, ואחד לשמן.

בהנחה שאתה מתייחס באמת לטמפ' המים הדבר נשמע לי מוזר.

 

נסיעה חזקה, מתבצעת בדרך כלל במהירויות גבוהות.

במהירויות כאלו הרדיאטור מקבל אוורור מצויין ומצליח לקרר את המים הרבה יותר טוב מאשר בנסיעה לא "חזקה" (עירונית, פקקים וכו').

בנוסף עקב סל"דים גבוהים יותר, סירקולציית המים במע' הקירור גם כן טובה יותר.

עקב כך, בנסיעה חזקה טמפ' המים לא צריכה לעלות, היא צריכה לרדת.

 

טמפ' השמן כן תעלה, עקב סיבובי מנוע גבוהים יותר.

 

האם אתה בטוח שאתה מסתכל על המחוג הנכון?

אני מדבר על טמפ' המים. על תעליב אותי.

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

* אין קשר בין תיקון קרע בצינור(היסטוריה) להתחממות נוכחית!

* אם מדובר במנוע צרפתי מומלץ להשתמש בנוזל קרור של היצרן למניעת סדקים

עקב קורוזיה בבלוק.

* בכל מקרה בהחלפת מי ברז בנוזל קרור יש לוודא ריקון מיים מהרדיאטור

בלוק המנוע ומתקן החימום. יש גם לוודא הוצאת אויר מן המערכת.

 

אם לא הוצאת אויר- תקבל קצת קיטור...עלול לגרום לעליה בטמפ....

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
לפני חודש בערך, היה לי חור בצנרת של הקירור.

מכיוון שאני הולך לטיפול בקרוב + אני חאפר ( :wink: ) סידרתי את זה לבדי - עם "פלסטלינה" כזאת שהופכת לחומר קשה כמו בטון (יש לזה שם).

 

טוב אז הסיפור הזה נגמר נסעתי איזה 3 ימים על מים מהברז והמנוע קירר את עצמו יותר טוב מקודם.

בתום השלושה ימים שמתי נוזל קירור רג'סטון (או משהו כזה) הכי יקר ולטענת המוכר גם הכי טוב, חוץ מזה המליצו לי עליו.

 

היום כשהאוטו לא מתאמץ - הטמפ' עבודה שלו היא 85 מעלות.

אבל כשהאוטו מתאמץ (נסיעה חזקה, טורים גבוהים, עלייה ארוכה) - הטמפ' עומדת על 95~ מעלות, וכשאני עומד הטמפ' חוזרת מהר מאוד למוטב (85).

 

האם זה נורמלי ?

מה הבעיה ?

 

דניאל

 

תנקז אויר מהמערכת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני חודש בערך, היה לי חור בצנרת של הקירור.

מכיוון שאני הולך לטיפול בקרוב + אני חאפר ( :wink: ) סידרתי את זה לבדי - עם "פלסטלינה" כזאת שהופכת לחומר קשה כמו בטון (יש לזה שם).

 

טוב אז הסיפור הזה נגמר נסעתי איזה 3 ימים על מים מהברז והמנוע קירר את עצמו יותר טוב מקודם.

בתום השלושה ימים שמתי נוזל קירור רג'סטון (או משהו כזה) הכי יקר ולטענת המוכר גם הכי טוב, חוץ מזה המליצו לי עליו.

 

היום כשהאוטו לא מתאמץ - הטמפ' עבודה שלו היא 85 מעלות.

אבל כשהאוטו מתאמץ (נסיעה חזקה, טורים גבוהים, עלייה ארוכה) - הטמפ' עומדת על 95~ מעלות, וכשאני עומד הטמפ' חוזרת מהר מאוד למוטב (85).

 

האם זה נורמלי ?

מה הבעיה ?

 

דניאל

 

תנקז אויר מהמערכת.

 

איציק

אבל איך ?! :roll:

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חאפר לך למוסך!

קודם כל אני מבקש שתרגיע את הדיבור שלך, מה זה האוטו שלך ?

 

מה אני אמור לשאול ו\או להתייעץ איתך בין אם ללכת או לא ללכת למוסך - זוהי בחירה שלי בלבד ואם יש לך בעיה עם זה דפוק ת'ראש במקלדת.

 

אתה ממש לא חייב להגיב עם אין לך מה להגיד.

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...