Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להיתמצל שלא אמרתי שלום לכולם למרות שאת הרוב אני ממש ממש לא מכיר פשוט.. מיקרה של sos דחוף צץ והייתי חייב לעוף הבייתה אז אני ממש מצטער קבלו את היתנצלותי הכנה...

:roll::roll::roll::roll::roll:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
מה קרה?

האור כבה ? (והמפסק תקין..)

לא הבנתי את היציאה הזאת.

8)

זה מהפרסומת של חברת החשמל- עם "שקע ותקע" שתי הבובות והסבתא ההיא.

מה שהוא ניסה להגיד במשפט הזה זה שהמפלצת שלו לוגמת דלק בכמויות כ"כ גדולות שהוא משווה זאת לצריכת חשמל שמיוצר בחברת חשמל :idea::wink::lol:

L'amour Toujours

פורסם
מה קרה?

האור כבה ? (והמפסק תקין..)

לא הבנתי את היציאה הזאת.

8)

זה מהפרסומת של חברת החשמל- עם "שקע ותקע" שתי הבובות והסבתא ההיא.

מה שהוא ניסה להגיד במשפט הזה זה שהמפלצת שלו לוגמת דלק בכמויות כ"כ גדולות שהוא משווה זאת לצריכת חשמל שמיוצר בחברת חשמל :idea::wink::lol:

 

אתה רומז בעצם שיש כאן מטפאורה למוסטנג?

או שמה יש לנו כאן אקרוסטיכון ובעצם מדובר בפואמה.... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני גם הייתי אבל לא להרבה זמן

לא זהיתי אותכם

פעם הבאה שאני בא אני מגיע עם חולצת פורום תפוז

 

ובדרך חזרה הביתה

פוסמן ועוד סיאט ליאון החליטו להשתעשע ולחתוך אותנו במהירות מופרזת

תוך כדאי זיגזגים בין מכוניות

Vw Polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...