Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות לנטיס מליסינג , מישהו יודע איפה מוצאים רכבים כאלה? כי הלנטיס לא נמצאת יותר בחברות ליסינג לפי דעתי (או שאני טועה) ובנוסף שאלה נוספת אם כבר מליסינג אז מה עדיף .. גטס 2005 או לנטיס 2002 ,

פורסם

שכחת לכלול באופציות גם מרצדס D303 (אוטובוס), איירבוס A340 (מטוס) ואופני הרים (דגם לבחירתך).

כולם גם כן כלי רכב (שזה בערך הדבר היחיד שמחבר לאנטיס לגטס).

 

אם אתה רוצה להיות מעט ספציפי יותר באשר לציפיות שלך מהמכונית, יהיה קל יותר להמליץ לך על אחת מהשתיים.

פורסם

הציפיות שלי ?

רכב שיקח אותי מנקודה x ל y אמין מאוד , אני נהג יחיד ברכב ולכן השיקול של רכב קטן ( ת"א) , אוטומט ועלויות זולות

פורסם

עדיין ישנן לאנטיסים בחברות הליסינג,אך לא תמצא בחברות הליסינג מתחת לשנת 2004,

 

אגב, הגטס ממש לא זולה בעניין צריכת הדלק.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

מה קורה פה?



חברות הליסינג שיגעו לכולם את המוח וכולם מתלבטים בין גטס ללנטיס, או שזה אותו בן-אדם פתח כבר כמה שרשורים בשבועות האחרונים.

או שזה רק אני...?

 

בכל מקרה, אם אתה בן-אדם יחיד שנוסע בעיקר בעיר אין לך סיבה לקנות רכב משפחתי (לנטיס), במיוחד לא בינוני שכזה (לנטיס).

מצד שני אין לך סיבה לייסר את עצמך ברודאו הקוראני, הידוע בכינויו גטס. בטח ברמת גימור GLF שהיא לא פחות מביזיון וצריכה לצאת אל מחוץ לחוק.

 

נראה לי שדייהטסו סיריון 04' או פונטו 04-05 ובטח עוד כמה אופציות שלא עולות לי בראש כרגע יהיו בטוחות, נעימות, נוחות וחסכוניות יותר.

פורסם

מסכים עם עמיתי עומר.ב בהחלט !!

 

אם אתה נוסע נסיעות קצרות בתוך העיר ממש מיותר לקחת רכב משפחתי....

 

פונטו \ פיג'ו 206 \ סוזוקי סוויפט יכולות למקסם את הדרישות שלך מעל ומעבר.

 

לגבי ליסינג, שלח לי הודעה פרטית אני יכול לעזור עם המחירים.

 

לדוגמה על פונטו גראנד אקטיב פלוס חדשה שנת 2008, 0 ק"מ מהיבואן לצרכן מגיעה עם ניילונים במושבים, יצא לך לשלם:

כ- 850 ש"ח לחודש * 36 חודשים

+ מקמדה ע"ס 20K ש"ח

 

כל הפרמטרים גמישים וניתנים לשינוי, יש אופציה לרכישה ביטוחים וכודמה...

 

אני לא יודע מה התקציב שלך, אבל אפשר לנסות להתאים לך משהו אטרקטיבי.

פורסם

מה קורה פה?



 

חברות הליסינג שיגעו לכולם את המוח וכולם מתלבטים בין גטס ללנטיס, או שזה אותו בן-אדם פתח כבר כמה שרשורים בשבועות האחרונים.

או שזה רק אני...?

 

בכל מקרה, אם אתה בן-אדם יחיד שנוסע בעיקר בעיר אין לך סיבה לקנות רכב משפחתי (לנטיס), במיוחד לא בינוני שכזה (לנטיס).



מצד שני אין לך סיבה לייסר את עצמך ברודאו הקוראני, הידוע בכינויו גטס. בטח ברמת גימור GLF שהיא לא פחות מביזיון וצריכה לצאת אל מחוץ לחוק.

 

נראה לי שדייהטסו סיריון 04' או פונטו 04-05 ובטח עוד כמה אופציות שלא עולות לי בראש כרגע יהיו בטוחות, נעימות, נוחות וחסכוניות יותר.

 

יש כרגע הרבה חברות ליסינג שמנסות להיפטר ממלאי אדיר של גסט ולנטיס...

זאת הסיבה לנעירה 8)

 

אנשים מנצלים את המחירים הזולים ותנאי התשלום הגמישים.....

×
×
  • תוכן חדש...