Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מתכוון לשדרג את המערכת במזדה 3 שלי.

כל ה HU הולך לעוף ובמקומו יכנס Pioneer 7700 שושכב כרגע בבית.

כמו כן יש לי מגבר Crunch 600W (לא זוכר דגם ספציפי כרגע) - 4 ערוצים.

וסאב 6" של באזוקה (מקורי).

 

בהתחלה חשבתי לשים מקדימה את הקומפוננט שישב ברכבי הקודם (lanzar vb 5.25) - מוגבר ע"י המגבר נ"ל.

ואילו ה"צד השני" של המגבר יעבוד עם הסאב. כך זה היה ברכב הקודם.

הרמקולים האחוריים נשארים מקוריים ומוגברים ע"י ה HU.

 

לאחרונה גיליתי שהרמקולים המקוריים הם בגודל 6X8.

יש לי בבית שני זוגות רמקולים 6X9 של פיוניר (אחד 260W ואחד 180W).

לא נראה לי בעיה גדולה להתקין את ה 6X9 בחורים של 6X8 (קצת הגבהה וזהו).

 

עלי בראשי הרעיון של להתקין את ה 6X9 - לחבר את כל ה 4 למגבר.

ואילו עבור הסאב לשים עוד מגבר (קטן יחסית).

 

 

מה יאמרו המומחים?

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

וותר על ה9*6 ו..

תתקדם בהמשך בקומפוממט יותר איכותי..

 

(אולי אפילו למכור ולמכור ואז טיפה להוסיף ולדפוק קומפוננט כראוי)

 

***אפשר להשתדל לכתוב בשפה קצת יותר מכובדת***

:roll:

פורסם

5X7?

ממה שראיתי ב(מספר) אתרים - החורים הם 6X8. (לא לאנטיס, 3).

 

לשדרג קומפוננט? - אני כנראה כבר לא ארצה. זה שיש מספק אותי (בעקרון).

השאלה היא האם עם ה 6X9 יהיו יותר טובים (מוגברים כמובן).

 

מה שכן, בניגוד לסובארו (הרכב הקודם) ב 3 אין מקום ייעודי לטויטרים בתוך הדלתות.

ואילו על ה 6X9 כבר יש מובנים...

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...