Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן קסארה 99\98 בנזין או דיזל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי התלבטות בין 2 דיגמי אקסרה...

 

או ללכת על 1800 ידני בנזין... דוגמא 140K קילומטר. שנת 98.

 

או ללכת על 1900 דיזל טורבו... דוגמא 250K קילומטר שנת 99.

 

לכול אחד יש את הייתרונות והחסרונות.

 

יש ימים הרכב יסע הרבה יש ימים פחות. מה עדיף מבחינת מנוע ? מחיר חלפים ? אמינות .? וכו...

 

תודה

תמיר

פורסם

היי.

האם אתה מתכוון לסיטוראן הזו ?! - אם כן, הרכב נראה כאילו עשה כבר צבע מלא על כל הרכב.

 

אגב, מסתבר שיש מנוע 16V בסיטרואן אחרי הכל...

קסארה.JPG

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לא גבר, יש מלא אקסרות שמצאתי.... אני שואל בכלליות..

וזאתי שבפרסום היא יד 4... משהו שאני בחיים לא יקנה, וגם המחיר מאוד יקר שהוא מוכר.

 

ד"א שניהם ידניות.

 

1.8 אוטומטית = 90 כוחות סוס 1.8 ידנית = 110 כוחות סוס לידע כללי.

 

תמיר

פורסם

לא יעבור את ה15000 ק"מ... אולי אולי 20000 בשנה..

פורסם
לא יעבור את ה15000 ק"מ... אולי אולי 20000 בשנה..

 

 

 

לדעתי מנוע הטורבו-דיזל עדיף על פני מנוע ה1.8 (גם חזק וגם חסכוני), מה גם שמנועי דיזל ידועים בכך שהם שורדים לא מעט ק"מ. יחד עם זאת, בהתחשב בקילומטראג' שלך, לא נראה לי כי יש הצדקה כלכלית לבחור בדיזל.

 

 

נ.ב.

תוכל להריץ על 2 הגרסאות חיפוש בפורום.

פורסם

כוח לא ממש מעניין, ואם מדברים על כוח, ה1.8 הוא 112 כוחות וה 1.9TD הוא 90 כוחות.

 

פשוט הרכב נסע רבע מליון קילומטר ההמון בלאי, חלקי מנוע אולי יותר יקרים.

 

ואני חושב הבנזין יהיה אמין יותר משום שזה מנוע יותר פשוט, אין הרבה מכלולים כמו בדיסל, במיוחד שיש את הטורבו.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...