Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MDC 5 - השרשור הרשמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד לזוכים בכל הקטגוריות

ובמיוחד לגיא אמודי התותח על אליפות הקטגוריה המפלצות(בחסות פיט סטופ) ואליפות כל הליגה

לרוני שטרן המדויק והשקול על אליפות הקטגוריה הפתוחה(בחסות סיאט)

לעומר גלברט על אליפות הקטגוריה עד 1.6 (בחסות ניסן)

 

תודה לצלמים על עבודה קשה ומוצלחת

 

תודה לקהל שסבל מהחום כל העונה (מצפים לקהל גדול יותר)

 

תודה לצוות מסלולים על אירגון עונה מדהימה ומסודרת

 

תודה לכול הספוסרים:טייר קלאב,סיאט,ניסן,פיט סטופ ועוד

 

תודה ענקית לספונסרים שלי: סדנת שיפורי הרכב ספויילד וחברת סיאט...אתם צוות מנצח!!!

 

נ.ב

וחבר'ה גל לא הולך לשום מקום הוא מגיע עונה הבאה לתת לכולנו בראש :wink:

 

בברכה

קובי כהן

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר גם להיות במברכים?

 

הייתה עונה נהדרת כמו קודמתה. ברור לחלוטין שהרמה עלתה פלאים בשנתיים האחרונות, ואני מרגיש את זה היטב על עצמי - "נאלצתי" לשפר רבות את הנהיגה בכדי לעמוד כפי שרציתי נגד המקבץ ההולך וגדל של נהגים מצוינים. כל אירוע אני מגלה עוד מתחרה חזק אחד או שניים שלא הכרתי קודם, ושני האירועים האחרונים היוו דוגמא מצוינת - גיא אייזק ורועי ימין הבליחו לראשות הפודיום כאילו משום מקום, וכל הכבוד להם. אותו הדבר קורה גם בקטגוריות האחרות, כמו משפחת לוי שנדמה כאילו כל אירוע היא מציגה נהג תותח חדש. עומרי לוי הדהים אותי ב-TRI וב-MDC האחרונים, באותו האופן שמורן גוט הרשים לא מזמן - שניהם נהגים צעירים למיטב ידיעתי, וזה באמת מפליא לאיזו רמה הם הגיעו בשלב כל כך מוקדם (בגילם, אחרי כמה וכמה ג'ימקאנות, לא ידעתי לנהוג אפילו חצי ממה שהם יודעים).

 

ברכות למנצחי הקטגוריות האחרות, נהגים שאני שמח שאינני צריך להתחרות נגדם :wink: ותודה גם לאלו שכן היוו לי אתגר - קובי כהן לבית סיאט, ששמר על הזנב שלי לאורך כל העונה ועזר הרבה בכדי לדחוף אותי קדימה (על חשבונו, כמובן, אבל זו הרי התחרות...). ניר מי-פז, שעשיתי לו עוול גדול בתחרות האחרונה ושוב עקפתי אותו במאית אחת. אבל אני יודע שהוא יסלח לי (ויעשה הכל בכדי להחזיר לי בפעם הבאה). וכמובן - לכל שאר המתחרים שאני נהנה לפגוש מדי חודש (MDC ממש הפך למפגש חברים חודשי, שמתם לב?)

 

לסיום - תודה לצוות מסלולים הנהדר שלמדתי להכיר עם הזמן. תודה מיוחדת לגל הפורש, שהרים את החברה הזו למעלה ותרם רבות להצלחתה.

 

אז שוב תודה לכולם על האתגר, היה לי העונג, נתראה בקרוב!

 

רוני

 

נ.ב - כמעט שכחתי, תודה גדולה מאוד לספונסרים שלי לעונה הזו - ממציא הגלגל ויוקוהמה עם צמיגי S-DRIVE

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קצת מהבוקר :-)

 

אלונסו בליסינג.

אחד מהאחים לוי בAX.

אחד האלופים משלשום המיקרה.

דניאל ביאריס- אמינות.

ואחד עם דבילמוביל .

ואחד (אנוכי) עם הרבה מדבקות

P1180319.JPG

P1180358.JPG

P1180423.JPG

P1180494.JPG

P1180504.JPG

1.JPG

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

תודה לכול מישתתפיי MDC

על עונה מהנה שאיין שני לה.

אוהב את כולכם, למרות שנתתם לי בראש.

היה לי כייף לינהוג עם נהגים ברמה כזו גבוהה... קובי. רוני.ניר.הסדובסקים.גל.אייזיק.אריק.ועוד רשימה ארוכה של תותחים.

תודה גדולה לכול צוות מסלולים,

קודם בניי אדם.

אחר כך חברים.

וכמובן סופר מיקצועיים.

 

תודה לכול הספונסרים שלי.... וייש.

 

מוסך המרכז כ"ס

רדיו השרון

צמיגיי טויו

צמיגיי אביגדור כחלון

וספרקו.

המון אהבה לגל שעוזב אותנו,בהצלחה בדרך החדשה.

אוהב את כולכם

 

 

 

SK

 

 

 

לכול הצלמים כל הכבוד לכם ותודה ענקית.

ולאילן שמסקר את הארועים בקפידה ומיקצועיות.

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם

קוזמה ימלך! האיש וההיגוי יתר 8) .

אמינות בכחול- משהו עתידי לכיוון הים :wink:.

ג'רמי האיש והאגדה :king:.

פולו- זאת פולו???

הרמן הידוע על פי "צמיגי הרמן" AKA "סמי סליקס לא בשבילי" :wink:

ועוד אחת שעברה דרך סדנת פיט סטופ OMP 8)

P1190303.JPG

P1180600.JPG

P1180920.JPG

P1180625.JPG

P1180815.JPG

2.JPG

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

חלק מחוקי התחרות, בשביל שהמתחרים יוכלו לשמוע את השופטים במידה וצריך להפסיק את המקצה לדוגמא

פורסם

כן (גם מה שדני ציין) אבל יותר לכיוון הסגור. ההקפדה היא גם (או אפילו יותר) שהחלונות לא יהיו פתוחים למקרה של התהפכות כך שבעצם הדרישה מנוסחת כך בתקנון: "חלון נהג סגור 2/3".

פורסם

שלום לכולם,

כמו שחלקחם יודעים אני נמצא בארה"ב ואני שמח מאוד לעקוב אחרי הליגה של ה MDC....

המון המון מזל טוב לכול הזוכים ובהצלחה בהמשך שירבו ימים כאלה!!!!

תודה רבה לכל המפרגנים:-):-):-)

אני מצטער שזה קצר, פשוט קשה לי לכתוב בעברית על מקלדת האנגלית....

ביי בנתיים

מורן גוט

 

נ.ב

היום השתתפתי בפעם הרשונה ב SCCA (ג'מקאנה בארה"ב) היה ממש כיף ושונה!!! מקום ראשון (מזל של מתחילים);-):-)

הסיפור המלא בהמשך...

פורסם

תמונות מדהימות!

מארק אתה מצלם מדהים!!

עכשיו תורי :roll:

אלונסו והקוביה.

p1180331xk7.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

זהירות שלא תיפול (הרמן הכל בשליטה - NO WORRIES :wink: ).

p1180319nw5.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

עידן אברג'יל בחסות ה"דביל-מוביל"

p1180423su7.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

הרמן סחתיין על האומץ ואני בטוח שזה לא קל :mm_yeah:

p1180815qb0.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

האיש והג'וב האיטלקי - ג'רמי קרונין

p1180572di9.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

עצוררררררררר... :mm_surprised:

p1180863dt4.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

יש למישהו דבק? :roll:

49776553gm8.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

זה היה בהכרת המסלול.. נכנסתי לפרסה באפל קונטרה אפל מדויק - כייף לא נורמאלי אך לא מפיק זמנים..

p1180479fg4.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

יאריס T כחולה - נזרקת ולא לים :-k

p1180595mo9.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

סדובסקי מתקשים לנסוע ישר :wink:

p1190284nh7.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

רנסטר ואלונסו ב"טרמתידם טרמתידם...."

p1190254rh8.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

מוקף במשפחת לוי הכשרונית:

75772384ne7.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

רנסטר מאיים :twisted:

p1190310zr0.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

רנסטר השקעתי 8) . מזל שלא שומעים את זה :wink:

122ya7.gif

Shot at 2007-08-19

ראלי D מקבלת שירות מלא :)

p1190369rv7.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

ראלי D בתנועה מתמדת.

p1190370hq4.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

סדובסקי שיום לפני הרויח אחד ביושר (או על הצד :wink: ) בניסיון מסריח לגנוב את התהילה :wink:

p1190182oc9.jpg

Shot with DMC-FZ20 at 2007-08-19

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
שלום לכולם,

כמו שחלקחם יודעים אני נמצא בארה"ב ואני שמח מאוד לעקוב אחרי הליגה של ה MDC....

המון המון מזל טוב לכול הזוכים ובהצלחה בהמשך שירבו ימים כאלה!!!!

תודה רבה לכל המפרגנים:-):-):-)

אני מצטער שזה קצר, פשוט קשה לי לכתוב בעברית על מקלדת האנגלית....

ביי בנתיים

מורן גוט

 

נ.ב

היום השתתפתי בפעם הרשונה ב SCCA (ג'מקאנה בארה"ב) היה ממש כיף ושונה!!! מקום ראשון (מזל של מתחילים);-):-)

הסיפור המלא בהמשך...

 

באמת שלום לך

 

אין הודעות אין שיחות טלפון...

אחחח מורן שכחת מי לימד אותך הכל :lol:

ספר קצת על מה חדש אפילו בה"פ, או אם יש לך סיפור תחרות מעניין בפורום ספורט מוטורי

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out


×
×
  • תוכן חדש...