Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיבוב על S3, הראשונה והיחידה (SO FAR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, זה לא.

המקבילה של Audi ל-GTI היא ה-TFSI והן עולות אותו הדבר. ה-S3 זה דגם יותר יקר/מפואר.

 

צודק, שכחתי מה-TFSI.

בתחילות שנות ה-2000 מחיר הגולף GTI היה זהה לA3 1.8T?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הS3 שונה לחלוטין מהGTI ומה-TFSI.

יותר חזקה ומאיצה יותר מהר,המושבים הספורטיביים יותר נוחים(לפי מה שהבנתי פה יותר נוחים גם מה911),מקבלים גם קיט של הS3..

הTFSI זאת A3 עם מנוע די חזק,הS3 זאת A3 בגירסה הספורטיבית שלה ועל זה אני חושב שאפשר להוסיף 80K.

פורסם
המנוע לא עבר שום הרצה במפעל.

 

רוצה הוכחה? פתח את ספר הרכב.

 

אין לי את הספר רכב של הS3..

אבל למען האמת, לא ממש אכפת לי.

הבעלים של הרכב החליט שלא מתחשק לו לעשות הרצה. הוא רוצה לקרוע את הרכב ולשרוף לו את המנוע אחרי 50 אלף קילומטר.

זה הכסף שלו. הרכב שלו. החיים שלו. הבחירה שלו. תפסיקו לשפוט אנשים אחרים.

כמו שאף אחד לא שופט אתכם כשאתה שורפים קלאצ'ים או גומרים ברקסים או לא יודע איך פוגעים ברכב שלכם - תפסיקו לשפוט אחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

המושבים שלו נראים לי סטנדרטיים. יש מושבי באקט, דומים (אך לא זהים) לאלו של הRS4, שאמורים לעלות משהו כמו 30 אלף שקל (כן, קראתם נכון). נקודה מעניינת היא שבחירה בהם מבטלת את כריות הצד (אבל אודי אומרים שלא צריך אותן בגלל שהמושבים מחזיקים את הגוף מספיק טוב). עדיין יש כריות וילון שמגינות על כל פלג הגוף העליון.

 

הגה בסגנון RS4 (תחתית שטוחה) עולה 4K, ולדעתי פשוט חובה...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
עושים.. אבל מה עדיף, טרייד אין או לקבל הנחה על הרכב?

אני מעדיף למכור את הרכב בחוץ ולשמור לעצמי את הזכות להנחה ;)

 

להיות אופטימי זה יפה.

אתה תצטרך להוריד כמה עשרות אלפים (ואני לא מגזים) כדי למכור אותו בחוץ.

לדעתי ההנחה שתקבל תהיה קטנה יותר מההפסד במכירה.

 

הרכב סולידי, נראה טוב, ולדעתי לא שווה את המחיר שלו.

 

אם אבא שלך לא מחפש בן חדש, אבל יש לך אחות להכיר לי - גם הולך.

 

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הכל יחסי לעלות ולאלטרנטיבות.

 

לשלם עוד כ-80K ש"ח יותר מ-GTI בשביל לקבל לא הרבה יותר (ובדברים מסויימים פחות)?

אם יש מי ש-80K ש"ח זה לא סכום משמעותי בשבילו, על הכיפאק, שייקנה לפי החשק (כמו שאני קונה שוקולד בסופר). אבל לכל אחד אחר זו קנייה שקשה למצוא לה צידוק ענייני.

צודק, אבל אני בטוח שלמי שקנה את הרכב "לא חסר כסף" והוא רצה להיות מיוחד בכך שיהיה לו רכב נדיר ביותר בארץ הקטנה שלנו וגם זה משהו שאנשים מחפשים לפעמים. :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

הS3 מגיע עם טורבו יותר גדול ומכלולים פנימים יותר חזקים מאשר הגולף GTI,לכן עם שידרוג תוכנה הS3 תהיה עוד יותר חזקה מאשר גולף משודרגת בציפ.

 

 

תגדוש יותר גבוהה ותחזיק גדישה הרבה יותר טוב מהגולף.

פורסם
נקודה מעניינת היא שבחירה בהם מבטלת את כריות הצד (אבל אודי אומרים שלא צריך אותן בגלל שהמושבים מחזיקים את הגוף מספיק טוב)...

 

תזכיר לי איך קראו לשר התחבורה שאמר שהוא לא צריך חגורת בטיחות כי הוא "נותן קונטרה עם ההגה" :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
להיות אופטימי זה יפה.

אתה תצטרך להוריד כמה עשרות אלפים (ואני לא מגזים) כדי למכור אותו בחוץ.

לדעתי ההנחה שתקבל תהיה קטנה יותר מההפסד במכירה.

 

הרכב סולידי, נראה טוב, ולדעתי לא שווה את המחיר שלו.

 

אם אבא שלך לא מחפש בן חדש, אבל יש לך אחות להכיר לי - גם הולך.

 

:)

 

כן.. הבנתי את זה..

החלטתי שלא שווה לי לאבד כלכך הרבה ערך כלכך מהר (הרכב שלי אפילו לא שנה על הכביש).

אני אחכה עוד קצת עם האוטו הנוכחי (לפחות עד השחרור) ואז נתחיל לחפש מחליפה יותר ספורטיבית :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תזכיר לי איך קראו לשר התחבורה שאמר שהוא לא צריך חגורת בטיחות כי הוא "נותן קונטרה עם ההגה" :shock:

 

אודי אומרים את זה בעצמם, לא המצאתי. זה המצב גם בRS4 בעלת הכסאות הדומים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
תזכיר לי איך קראו לשר התחבורה שאמר שהוא לא צריך חגורת בטיחות כי הוא "נותן קונטרה עם ההגה" :shock:

 

לא דומה בכלל.

גם במכוניות מירוץ אין כריות אוויר והן 'קצת' יותר בטוחות ממכוניות כביש. כסא טוב בהחלט יכול לייתר כריות צד.

 

קראו לו קורפו וזה היה לפני 25 שנה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ואני מצאתי את עצמי היום מזיל ריר כמו בולדוג ליד נתח בשר מול S8 מדהימה ברמת השרון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...