Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לך קצת מידע על הסאב הזה של לאנזר?

בכל מקרה כל סאב בעל הספק שונה.

תלוי בהגברה שלך,ככה תדע מה עדיף.

 

אם אתה רוצה הכי מדויק והכי איכותי מביניהם(לדעתי) זה הרוקפורד.

ועוד הרבה ימליצו לך לקנות אותו.

פורסם
אין לך קצת מידע על הסאב הזה של לאנזר?

בכל מקרה כל סאב בעל הספק שונה.

תלוי בהגברה שלך,ככה תדע מה עדיף.

 

אם אתה רוצה הכי מדויק והכי איכותי מביניהם(לדעתי) זה הרוקפורד.

ועוד הרבה ימליצו לך לקנות אותו.

 

 

לפי מה קבעת הרוקפורד?

שמעת את הלאנזר הזה ספציפית? או שקבעת לפי השם של לחברה? (שזו שיטה מדעית בטוחה לאיכות המוצרים. כמובן..)

 

ואין גם יותר מדיי קשר להספק. שיקבע איכות. ועוד.. אני מציע לך תקרא חומר, תילמד. ואז תחזור ותתחיל לעזור לאנשים.

 

יש משפט יפה. אתה לא יודע. שתוק! (כמובן ברוח טובה.)

 

לפותח השרשור.

איזה הגברה יש לך?

איזה רכב יש לך?

ואיזה מוזיקה אתה שומע?

 

ומאיפה את מביא את הלאנזר? (מה ההסטוריה שלו?)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סובארו DL

אממ אני שומע הכל מזרחית,טראנסים,רוק כל מה שיפה

והלאנזר היה מוגבר עם מגבר של בוס 150 אראמאס בגישור

לא יודע עוד איזה מגבר אני הולך להביא!

פורסם

אם המדד שלכם לסאב טוב זה העוצמה שלו, אז חבל על כל הטרחה והכסף.

פשוט תסעו תמיד במקביל לרכבת ותהנו מהעוצמה של הבאס שהיא מוציאה.. :roll:

פורסם
לפי מה קבעת הרוקפורד?

שמעת את הלאנזר הזה ספציפית? או שקבעת לפי השם של לחברה? (שזו שיטה מדעית בטוחה לאיכות המוצרים. כמובן..)

 

ואין גם יותר מדיי קשר להספק. שיקבע איכות. ועוד.. אני מציע לך תקרא חומר, תילמד. ואז תחזור ותתחיל לעזור לאנשים.

 

יש משפט יפה. אתה לא יודע. שתוק! (כמובן ברוח טובה.)

 

לפותח השרשור.

איזה הגברה יש לך?

איזה רכב יש לך?

ואיזה מוזיקה אתה שומע?

 

ומאיפה את מביא את הלאנזר? (מה ההסטוריה שלו?)

 

ואתה,אדון חכמולוג..

למה אתה קובע מי יותר מדויק?

הרי אני ציינתי שעדיף את הP2 כי הוא דיי מדויק ודי אהוב על ידי האנשים פה.

לא,לא קבעתי את הלאנזר על פי השם.

 

כאשר רציתי לקנות CVR הציעו לי גם Lanzar

מה הבבעיה??

 

אל תתחכם הרבה,אתה אוהב להעליב.

פורסם
אם אתה רוצה הכי מדויק והכי איכותי מביניהם(לדעתי) זה הרוקפורד.

ועוד הרבה ימליצו לך לקנות אותו.

 

 

שמעת פעם את הרוקפורד? או את הלאנזר? ויותר מ30 שניות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...